„Cílem programu je spokojený návštěvník, který v Brně zůstává déle, utratí více, vrací se sem a doporučuje město i svým známým,“ uvedl brněnský primátor Roman Onderka. Podobný dokument dostalo Brno naposledy v roce 2001 na dobu pěti let.

Nový program rozvoje turistiky vypočetl několik zásadních projektů, na které se musí Brno soustředit.„Většinu z opatření pro zvýšení turistického ruchu v Brně lze uskutečnit. Na některých už dokonce pracujeme,“ uvedla vedoucí brněnského Turistického informačního centra Petra Kačírková.

Od příští sezóny už podle ní například turisté i Brňané dostanou příležitost využít tematické balíčky poskládané z lákadel, které Brno nabízí. „Balíčky připravujeme. Až otevřeme příští rok podzemí pod Zelným trhem, určitě nabídneme možnost koupit zároveň i například vstup na Starou radnici a do kina,“ uvedla Kačírková.

Více k rozvoji cestovního ruchu čtěte v úterním vydání Brněnského deníku Rovnost.