Na Facebooku festivalu se pak formou premiér představilo přes dvacet videí. „Na Facebooku jsme představili nová videa ztop lokací, které jsme chystali na podzim. Na webu pak byldostupný mix nových i starších videí, aby si fanoušci mohli udělat komplexní obrázek ozajímavých místech vBrně,“ vysvětluje Lucie Šilerová, ředitelka dramaturgiefestivalu.

Celková sledovanost videí se za víkend vyšplhala na více než šestnáct tisíc. A s ohledem na to, že organizátoři videa nebudou zatím stahovat, ale nechají je k náhledu i dále, se předpokládá, že čísla dále porostou. Suverénně největší zájem bylo o komentovanou online prohlídku bytu Richarda Herdana, kterou do nedělního večera zhlédlo více než 4 tisíce diváků.

Velký zájem diváci dále projevili o Tesařovu vilu, vyhlídkovou kavárnu Grand-prix, CEITEC Masarykovy univerzity, DADA DISTRIKT s.r.o., Vodo-jemy na Žlutém kopci či Lyceum Social Reactor.

V průběhu víkendu se také uskutečnil speciální program pro nové i stávající dobrovolníky, bez kterých by se nemohl usku-tečnit žádný ročník festivalu. V současné chvíli se s nimi již začíná řešit další ročník, Open House Brno 2021. A do konce tohoto roku, konkrétně v polovině listopadu (14. a 15. 11.), proběhne ještě online Open House Worldwide, na kterém se zdarma představí architektonické skvosty ze všech koutů světa.

LENKA NĚMCOVÁ