VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Chtějí mít dvě auta? Za jejich parkování lidé zaplatí deset tisíc

Chtějí mít dvě auta? Za jejich parkování lidé zaplatí deset tisíc

Brno – Nebydlíš, zaplatíš – takovým heslem se dá shrnout systém rezidentního parkování, který plánuje vedení některých brněnských městských částí zavést. Ve čtvrtek magistrát představil návrh roční ceny, kterou lidé v Brně po zavedení nového systému budou muset zaplatit za parkování.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 13 PŘÍSPĚVKŮ

Brno je příliš malá vesnice na to, aby dávalo smysl zavádět systém rezidentního parkování.
Štefan Friča (18646) 20.4.2017 reagovat
Jestliže nebude možné přejet ani do sousední městské části, protože nebude kde zaparkovat, tak občané pěkně poděkují. Voliči by se měli už nyní důsledně poohlížet po takových politických stranách, které svým občanům nebudou tak okatě škodit. Nové parkovací místo nový systém totiž nepřinese ani jedno, život ale zkomplikuje všem.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Brno je příliš malá vesnice na to, aby dávalo smysl zavádět systém rezidentního parkování.
Petr Novák (29047) 21.4.2017 reagovat
Jako ať si pořeší nějakým režimem to "historické" centrum, klidně ať si ho oplotí, ale zavádět to kdekoliv jinde je obyčejný "eko"terorismus. Ale tak ono Andeři a Hollani nic jiného než škodit neumí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pokud něco říká pan Hollan ….
Jirka Sirka (30396) 21.4.2017 reagovat
… určitě to bude geniální myšlenka. „Od rezidentního parkování vedení města očekává, že kvůli němu bude v ulicích parkovat méně aut.“ – tuto větu může vyslovit pouze blbštajn a je úplně jedno, jak se jmenuje. „Chceme zvýhodnit místní obyvatele“ povídala Jasna Flamiková. Madam, já zaplatím 900, ale jisté místo mít nebudu, čili pouze nakrmím kasu. Čest vaší práci, moji zastupitelé.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pokud něco říká pan Hollan ….
Martin S (20902) 21.4.2017 reagovat
Však nic jiného, než nakrmit kasu, se po tobě ani nechce. Město někde musí brát peníze na všechny ty studie, dotace umění a podporu kamarádů z neziskovek.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pokud něco říká pan Hollan ….
Petr Novák (29047) 21.4.2017 reagovat
Míst razantně ubude, odhad je zhruba 1/3 současných parkovacích míst. Takže zaplatíte za mnohem horší parkování než teď.... Ten úbytek opravdu těch pár studentských aut nevyřeší, navíc studenti si taky nahlásí trvalý pobyt a je hotovo....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
V Bystrci nebude
Pavel Novák (18654) 21.4.2017 reagovat
Stačí aby obyvatelé těch postižených části,kde to chtějí zavádět tohle odmítli. Za zaplacené peníze stejně nárok na parkování nezískají,navíc druhé auto budou muset prodat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V Bystrci nebude
Petr Novák (29047) 21.4.2017 reagovat
Doufejme, že budou mít na MČ více rozumu, i když bohužel zrovna na Středu nám škodí fanatici typu Flamikové (její včerejší výroky ohledně parkování opravdu stály za to), Závodský co by nechal pacienty na "žluťák" jezdit pomalu na kole, apod. Tady je to už ztracené.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V Bystrci nebude
Miroslav Novák (29028) 21.4.2017 reagovat
V Bystrci možná nebude, ale jen díky relativní izolovanosti. Jinak se to bohužel šíří jako lavina. Zavedou to v jedné čtvrti a okolní se zaplní auty z této čtvrti, takže místní začnou nadávat a jako jediné řešení je zavézt stejný systém. Už se těším... :-(
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Zelená demagogie
Petr Novák (29047) 21.4.2017 reagovat
To se Zelení a HnítBrno předvedli. Naprosto odtržení od každodenní reality, zřejmě chtějí (nejen) Brňáky zlikvidovat, vždyť to už se nebude moct za tyhle částky ani dojížděť třeba do práce, to by člověk vydělával jen na parkování auta. Takže zaplatím výpalné za to, že ubude parkovacích míst a pak budu platit všude po městě, protože ta karta jinde neplatí. Klidně 60 za hodinu. To už je prostě vrchol arogance současného magistrátu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
holan a spol
Zdeňka Laštůvková (37031) 21.4.2017 reagovat
Já bych se toho nebála, víte o něčem, co by tito "fistróni" dotáhli dokonce? :)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Zástěrka pro tahání peněz
Pavel Laurin (24559) 21.4.2017 reagovat
Parkování v Brně je třeba řešit, ovšem to, že budou platit všichni a úplně všude je totální prasá... Jaksi se to schovává za debatu o fungování samotného systému. A že se ty peníze investují zpět do dopravní infrstruktury? To chci vidět, za pár let si povíme! Buzerace a rýžování, kam se člověk podívá v tomto státě.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zástěrka pro tahání peněz
Miroslav Novák (29028) 21.4.2017 reagovat
Rozvoj dopravní infrastruktury na celé JM strašlivě zaostává. Neustále se jen jedna partaj vymlouvá na jinou, na zákony, na územní plán, na ekology...pořád jenom výmluvy a výsledkem je, že zde chybí mnoho strategických staveb, které už měly dávno stát. A Brno a parkování? Šel bych cestou PR parkovišť a parkovacích domů. Ideálně metro nebo aspoň šaliny rozšířit, aby byla MHD atraktivní. Ale to bych chtěl moc. Místo toho bude Brno utrácet za studii o hyperloopu a podobný nesmysly.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zástěrka pro tahání peněz
Petr Novák (29047) 23.4.2017 reagovat
Ono ta MHD má nevýhodu, že mnohde je na hraně kapacity a ve špičkách už tam ani víc spojů nenacpete. Takže ty představy Zelených a ŽB, že lidi budou hromadně přesedat na MHD, jsou zcela mimo - není totiž kam přesedat. Už nyní využíváme v Brně MHD více, než velká část jejich "vzorových cykloměst", ale to samozřejmě neřeknout. Jen že jsou tu "zlá" auta.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT