VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Chybí nám obchod, stěžují si lidé z obou míst

Chybí nám obchod, stěžují si lidé z obou míst

Brno-Ivanovice, Jehnice /INVENTURA DENÍKU ROVNOST/ - Po dobře zásobeném obchodě a víc místech na parkování touží obyvatelé brněnských městských částí Ivanovice a Jehnice. Kromě toho však zásadní změny většinou nepotřebují a se životem ve své obci jsou spokojení.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 242 PŘÍSPĚVKŮ

jestli je v místě obchod
Nezaregistrový uživatel 21.8.2014 reagovat
nezáleží na nikom jiném než na zákaznících, pár prodaných rohlíků zjevně žádného živnostníka neuživí. Tak šupšup a proběhněte se do Globusu
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: jestli je v místě obchod
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Těch obchodů už tady bylo fůra!! Každý šel na buben, ale Elzner bude lepší. Asi nepochopil že slovo trafika pro politika není o vystavění trafiky. :-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: jestli je v místě obchod
Nezaregistrový uživatel 26.8.2014 reagovat
Proběhněte ??? Ale ale,je tam přímý autobusový spoj ke Globusu. Málokterá městská část se může chlubit takovým hypermarketem ale místní jen naříkají. Nic jiného neumí. Pozemky tam dostali za pusu k vůli Ba...u a zase remcají.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: jestli je v místě obchod
Nezaregistrový uživatel 5.9.2014 reagovat
....to že je Globus v Ivanovicích, není zásluha nikoho místního...je to na rozhodnutí investora který dosáhl svého...u Bauhausu to samé...tady jim šla obec a někteří lidí na ruku nad rámec normality, třeba je někdo odhalí a ponesou si díl viny na současném stavu...záleží jen na voličích čemu dají přednost..
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Skutečnost je jiná
Nezaregistrový uživatel 21.8.2014 reagovat
Mohu se zeptat, do kterých voleb bude budova Úřadu rekonstruována? Mimo to oprava střechy před 4 lety by stála méně než rekontrukce celé budovy dnes! Nechápu, proč Úřad se nestará o obecní majetek jak se má starat, nikoliv z vypočítavosti jen o některý majetek. Dále nechápu proč písemná forma koliduje se skutečností na internetu. Raději přemýšlejte, než nějaký takovýto exkrement pustíte mezi lidi!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Skutečnost je jiná
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
A to jsem slečně redaktorce řekla přesný opak než napsala.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Hasiči
Nezaregistrový uživatel 21.8.2014 reagovat
Pravda, písemná forma mluví o hasičárně a dobrovolných hasičích, zde nic! Asi proto že hasiči v Ivanovicích nejsou a všechny akce dělá úplně někdo jiný a hlavně ne ve spolupráci s úřadem! A tak se mě zdá, že o těch rohlících se zde píše jen proto, že pan starosta v pracovní době, kdy měl dělat úplně něco jiného, stavěl budku na rohlíky na bývalé toaletě dopravního podniku pro svoje známé!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hasiči
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Pravda, úřad udělá se stárkama hody, poklepe se po ramenou a rok nic. Všechny akce zde dělají úplně jiní lidé! Klub rodičů s dětmi, Dámský a Pánský klub a dokud se nestala předsedkyní Klubu důchodců pí. Elznerová, tak i oni! Teď ale mají důchodci aspoň čerstvé zákusky a květiny od místostarostky, která vlastně byla půl roku neplacená a pak ji asi "došly" peníze a začla být placenou i tady, a ne jen na městě!!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hasiči
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Předsedkyně klubu důchodců je placená funkce ? To snad ne. V tom případě založím klub pro střední věk a nanominuji do funkce předsedkyně.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hasiči
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
Myslím si, že asi placená není, ale znáte to, DEJ BLBOVI FUNKCI........
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hasiči
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
Je dobré mít zaháčkováno přesvědčování koho volit či nevolit všude. Nedomnívám se, že by důchodci potřebovali radit, ale je dobré je občas popostrčit. A manželka starosty jako předsedkyně Klubu důchodců ... není to špatné .....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hasiči
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
...proč by šéf důchodců nebyl placený, v čele tohoto spolku paní Eva Zimmernanová, Elznerová....pak se v rozpočtu obce nějaká kačka najde...i když je rozpočet chudý že....dá se říct že nejchudší v rámci města, to vizitka našeho současného vedení, náměstkyně primátora a není schopna sehnat pro obec peníze..starosta seká trávu, chtělo by to kravku, na mléko do školky....to je nápad...pro ODS ku...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hasiči / Jaké vedení, takové výsledky...
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Tato BUDKA NA ROHLÍKY NA BÝVALÉ TOALETĚ DOPRAVNÍHO PODNIKU je výstižná vizitka stávajícího vedení radnice MČ....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hasiči / Jaké vedení, takové výsledky...
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Jaké chcete mít výsledky, když "pracovitý starosta" v létě seká trávu, zametá chodníky, pomáhá dělníkům přenášet obrubníky, osobně dohlíží i několik hodin na opravu vozovky, v zimě instaluje svítící vločky, odmetá sníh ... Aspoň máme, možná i v republice nějaké prvenství: starosta je nejlépe placený údržbář a nejméně kompetentní starosta.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hasiči / Jaké vedení, takové výsledky...
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
Já myslím, že i ve světě! Ať to klidně dělá po pracovní době, když ho to baví, a možná je to i dobře že v ní, protože kdyby vykonával svoji funkci na úřadě, tak to poseká tam.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
oprava úřadu
Nezaregistrový uživatel 21.8.2014 reagovat
Co chce opravovat? Kácet břízu na střeše přímo nad jeho kanceláří? Za 6,5 mil. se dá postavit úřad nový! Už vidím jak Město Brno uvolní peníze v tak krátké době, udělá se výběrové řízení na zhotovitele stavby a do 10.10 se vše zrealizuje! Tak takový zázrak zvládne jen ODS s ing. Bohuňovskou v čele! OMLUVA, nikdo vlastně neřekl do kterých voleb :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: oprava úřadu
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
...ten strom ODS skáceli před měsícem a naši obecní pracovníci... aby neprovokovala před volbami...ano, před volbma ji vždycky pokácíme a pak si ji 4 roky pěstujeme, tomu se říká mít náměstkyni primátora v obci....no, hlavně že kandiduje na starostku, to asi bude na střeše zelenina nebo květiny na vítání občánků...MDŽ....obec ušetí....pár obesních prasat v parku....to je ale mazanost...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Namísto bezpečného přechodu do Globusu budka jako z první republiky? Ano, i toto nám předvádí vedení MČ, v čele s ODS a TOP 09
Nezaregistrový uživatel 21.8.2014 reagovat
V Ivanovicích nám nechybí obchod! Máme tu Globus, kde je vše a čerstvé, včetně jídelny, ale radnice jaksi nedomyslela jak se k němu obyvatelé Ivanovic mají bezpečně dostat, a tak místo přístupu pro pěší, aby se k o obchodu dostali třeba i děti a senioři vymysleli boudu... Stačilo by nechat zpracovat projekt pro bezpečné přecházení frekventované silnice....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Namísto bezpečného přechodu do Globusu budka jako z první republiky? Ano, i toto nám předvádí vedení MČ, v čele s ODS a TOP 09
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
...ny vyfukování vajec máme na úřadě specialistku...jen nevím proč vyfukuje véca když má rozsvítit vánoční strom....asi je snad i pije....komu asi?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Po letech vlády ODS stále stejní lidé a stále stejné sliby...
Nezaregistrový uživatel 21.8.2014 reagovat
Po letech vlády ODS se měsíc předvolbami rozhodla MČ Ivanovice opravit zanedbanou chalupu, sídlo úřadu? V minulém či předminulém volebním období mohli stále stejní zastupitelé nechat vypracovat projekt a získat dotace, budova úřadu mohla být nová, a to včetně tělocvičny, knihovny a nevím čeho ještě. Čerpání z dotací, např. ŽP = nula. Každá dědina kolem Brna dokázala víc.....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Po letech vlády ODS stále stejní lidé a stále stejné sliby...
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
To není jen vláda ODS! Vždyt´ Elzner už kandidoval za kde koho, jen aby mohl krást a hrát si na majitele Elznerovic, vlastně Ivanovic. Ale aspoň by si nas redaktoři nepletli a třeba konečně psali pravdu a ne jen co řekla pseudo ing a pseudo starosta.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Po letech vlády ODS stále stejní lidé a stále stejné sliby...
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
...vypadá to, že letos vude kandidovat za sebe...rozhodl se že bude guru který to veme na sebe a obec z toho vyseká.....sekání mu jde, to všichni víme...občas něco zamete..i pod koberec pokud to zapáchá...zeťák už se v rodině aklimatizoval umí taky škodit...občas přiloží zednickou lžíci k dílu a přihlouplé udávání umí nejlépe, jak říkám je to šikula...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
V Ivanovicích je v roce 2014 (25 let po revoluci) konečně veřejná kanalizace! To je aspoň výsledek vlády ODS!
Nezaregistrový uživatel 21.8.2014 reagovat
Ale to je omyl, o kanalizaci se nezasloužilo zastupitelstvo MČ, ale mnohamilionová dotace z EU! Takže se není čím chlubit....!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V Ivanovicích je v roce 2014 (25 let po revoluci) konečně veřejná kanalizace! To je aspoň výsledek vlády ODS!
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Ale oni jsou prostě všemocní, i tu dotaci zařídí! A co na to Brněnské vodárny a kanalizace? Ty vlastně neudělaly nic, jen poslouchaly Elznera a náměstkyni primátora kde mají začít kopat a hlavně koho napojit a koho ne! Nakonec ani ulice Mácova nebyla zkolaudována, kvůli parkovišti před Elznerovým barákem a jeho dalším výmyslům, a hádejte, kde měla firma zhotovující tuto zakázku provizorní sídlo?!?! Že by opět u Elznera? TREFA!! Naštěstí tady nikdo nepíše o školce!!! Další chlouba ODS!!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V Ivanovicích je v roce 2014 (25 let po revoluci) konečně veřejná kanalizace! To je aspoň výsledek vlády ODS!
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
Jo,tu kanalizaci zařídil přímo Barosh a Merkelová z Bruselu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Husa z Jehnice
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Paní z Jehnice je výborná... prej tam mají obchod, ale ona tam nechodí, protože je to špatně zásobená večerka... chce něco "lepšího". Milá paní, tak si ho otevřete sama, když si myslíte, že je to takové terno. Jen blázen by otevíral nějaký větší obchod, když za rohem je Globus. Stačilo by vyřešit přístup do Globusu nebo častější spojení MHD.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Husa z Jehnice
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
A zase tu máme spojení na Globus. Stačilo by spolupracovat a ne si jen pujčovat lavice na hody!! Ne jenom spojení na Globus, co tak cyklostezka samozřejmě i na kolečkáče? Ale pozor, jestli půjde ta stezka na Babí lom, tak tam už není rozhledna, ale bude koupaliště, jak píše paní redaktorka o Ořešíně!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pro paní redaktorku
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Příště ze ptejte kronikáře, co se deje v městské části a ne starosty, místostarostky a lídrů kandidátních listin. Stejně Vám v Ivanovicích jedna chybí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Paní redaktorka se jistě ptá, kde se najednou v Ivanovicích vzalo tolik nespokojených občanů?
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Asi jí bude divné, že na stránkách obce není jediný negativní názor, jediná připomínka? No to je jednoduché, PROTOŽE CELÉ VOLEBNÍ OBDOBÍ JE DO DISKUZE NA WEBOVKÁCH ZABLOKOVANÝ PŘÍSTUP. A pokud náhodou hledáte ARCHIV ÚŘEDNÍ DESKY, tak ten je také VYMAZANÝ. To se naší obci v čele s tajemnicí nedá upřít, zametání stop je stoprocentní.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Paní redaktorka se jistě ptá, kde se najednou v Ivanovicích vzalo tolik nespokojených občanů?
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
Tam není věcí! Půlka MČ bez proudu, hafo podnikatelů v ten moment nevyrábí a nikdo nic neví. Ani k paní na stavebním se z hora nedonesla odstávka proudu, ale pan starosta to dal na desku úřadu včas! Hovňajs, dal to tam až to odpojili a opět lhal! A hlavně, na stránkách úřadu nic nebylo! Takže on něco vyvěsí, a nedá to na net? Si asi dělá srandu :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Paní redaktorka se jistě ptá, kde se najednou v Ivanovicích vzalo tolik nespokojených občanů?
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
Potvrzuji, na nástěnce o proudu nic nebylo, skutečně se to tam objevilo až proud nešel. Předešlý večer tam byla pouze odstávka vody a to jenom na 1/2 hodiny. Prostě profesionální lhář je náš pan starosta.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Paní redaktorka se jistě ptá, kde se najednou v Ivanovicích vzalo tolik nespokojených občanů?
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
...ta je tam na vyfukovní vajec a zametání stop...však taky zkolaudovla bauhaus jako zástupkyně pracovnice Stavebního ůřadu...ta se raděj hodila marod aby nebyla v problémech....je tam jen vybraná společnost, je vidět že zajímají pouze pochvalné a děkovné dopisy...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Kanalizaci pro veřejnou potřebu bere zastupitel za TOP 09 jako příležitost získat peníze
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Další VIZITKA zastupitelů za MČ Ivanovice: Kdo nezaplatí zastupiteli za TOP 09, tak se na kanalizaci pro veřejnou potřebu zkrátka nenapojí.... Zákon nezákon, peníze jsou nejvíc...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Kanalizaci pro veřejnou potřebu bere zastupitel za TOP 09 jako příležitost získat peníze
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
A kdyby jenom kanalizace! On se už pokouší odkupovat tady pozemky za směšnou cenu. Lituju jeho dvojku na kandidátce pana kopálistu. Takovej borec a jde za takovou nulou!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
další skládka ?
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
O tomhle se v článku nepíše - pan dnešní starosta, ještě za svého místostarostování, přispěl k rozdělení kdysi velké zahrady mateřské školy na jednu malou pro MŠ a druhou jako obecní park. Dnes malá je tak malá, že nemohou v ní být současně dvě třídy a místo toho, aby se vedení obce postaralo o nápravu, se tyto dny naváží opět, na hromadu již navezeného, další hlína, odfrézovaný asfalt .... Kdo chce, běžte se podívat, opravdu to stojí za to !!!!!! Hlavně paní redaktorka by mohla vzít za ruku pracovníky OŽP
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: další skládka ?
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Katastrofa... to tady nebude týden, ale navždy.... z dříve krásného sadu a školní zahrady se postupně stává úložiště odpadu... další VIZITKA "hospodaření" stávajících zastupitelů.... Takto se nepodařilo školní zahradu zplundrovat ani za totáče:(
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: další skládka ?
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Další z příkladů jak uvažuje starosta a jeho přisluhovači. Zastupitelstvo je všemocné a všichni si jsou jisti svojí nepostižitelností. Teď však nemá cenu s tímto molochem bojovat. Doufejme, že to mají "za pár" a nové zastupitelstvo bude nejen kompetentní, ale bude mít ve svém čele starostu, který bude mít v hlavě mozek a dá dohromady více než jednu holou větu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: další skládka ?
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
Je tam vůbec nějaké povolení? Takže firma Veselý odváží na školňačku tatru za tatrou a nikdo nic nedělá? Jé, to jsem teď asi něco po....V pondělí ráno bude povolení na vše, aji pro starostu, aby mohl jezdit bez světel, vylitej jak váza do zákazu vjezdu!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Milovaný starosta
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Paní redaktorka se ani nedozvěděla, že v místní hospodě pana starostu už neobsluhují a myslím si, že brzo mu nenalijí ani u Orla natož v DD. No hold je prostě oblíben!!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Milovaný starosta
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Pan Elzner si spletl význam slova starosta. Starosta je od slova starati se o občany, kteří ho zvolili. On se však stará především o svoji rodinu a kamarády, pokud nějaké ještě má. Holt korýtko se musí využít do posledního okamžiku, než lidé pochopí a v následujících volbách si dají pozor, aby se ke korýtku na další 4 roky nedostal.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Milovaný starosta
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
Doufám že už nikdy!!! Ať se vrátí do servisu! Tuto práci dělal mistrně a s nadhledem! Jenomže je zde problém, co bude dělat zbytek jeho rodiny? A teď budu hnusnej, můžou pást trávu a dělat bů. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Milovaný starosta
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
..to nevím...možná tak štětkou natřít spokek auta.....myslím že jeho dočasné opravy kdekomu vyčerpají finance...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Náš starosta je "charakter"
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Kdopak z Vás ví, jak se starosta postaral, aby občerstvení na hodech zajistili jeho kamarádi a ne osvědčená restaurace DD ? Je to zřejmě jeden snad z posledních podrazů p. Elznera ve funkci starosty.Domluvil to již v červnu a majitelům DD to sdělil 3 dny před začátkem hodů. To je však jenom malinké dokreslení jakého máme starostu. Doporučuji přečíst všechny výše uvedené příspěvky. To je fakt hnus ....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Náš starosta je "charakter"
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
Si teď děláš prdel?!!? Tak to je fakt KURVA! A na hodech se bude naparovat jak je dobrej!! Chudáci stárci, ví o tom?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Náš starosta je "charakter"
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
Stárci pravdu neznají a majitelé DD jsou tak slušní, že nemají zájem celou věc "rozpatlávat". Doufejme že pověstné mlýny melou a na každou svini se voda někde vaří.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Vize
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Myslím, že tohle má, bohužel, stejný efekt jako pokec u piva. Moc lidí to tu nečte, redakci Rovnosti je to šumák a pan starosta po volbách bude minimálně místostarosta - "vždyť je Jarek takový pracovitý a hodný", pan Ing. TOP 09 bude opět předsedou stavební komise a vše půjde ve starých "dobrých" kolejích. Ve školce se skládka stane součástí krajiny, stejně jako v Jezerůvkách, jen na ní časem přibude pomník a nápis "Tady je Elznerovo" (pokud nebude ovšem umístěn již při vjezdu do obce) ......
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Vize
Nezaregistrový uživatel 22.8.2014 reagovat
Klid, žádná diskuze občanů není bez významu a bez následků!:), jinak by ji na webovkách obec nezablokovala! Vždycky je tu možnost, že se lidi dají dohromady a neschopné vedení obce vymění....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Vize
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
Souhlasím každá diskuze má cenu, lepší než nic. A jsou určitě možnosti, jak tuto diskuzi přiblížit i lidem, kteří o ní nevědí. A nenašel by se nějaký technicky zdatný jedinec, který by se jim na webovky naboural a prostě to tam zveřejnil ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Vize
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
Možná máš pravdu, ale myslel jsem si že vím o Ivanovicích dost ale tahle diskuse mě přesvědčila o opaku. Takže ne jak V+W, jeden umí to a ten zas tohle, ale po Ivanovicku! Jeden ví to a ten zas tohle a všichni dohromady se vše dozvíme.:-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Vize: že vám není hanba !!
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
Tolik špíny může vypadnout jen z druhého dechu, klubu buzíků a jim podobných. Výroky některých z vás jsou jako kdybyste se vlastnoručně podepsali.Zapomněli jste ale napsat, co jste pro obec udělali vy .
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Vize: že vám není hanba !!
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
Prosím??? Za platy které bere vedení obce se musí jinde odvádět podstatně více a kvalitnější práce! Co se tady za 4 roky udělalo?? Kanalizace? Tu dělají v celém městě za evropské peníze... Nebo myslíte silnici na Hatích? 3 metry široká polňačka...Nebo myslíte nový obchod ze záchodků na zastávce busu? Tak to je bez komentáře.... Nebo budova obecního úřadu? I důchodce se stará o svůj příbytek kvalitněji!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Vize: že vám není hanba !!
Nezaregistrový uživatel 30.8.2014 reagovat
V ivanovicích je klub buziků? Parada! Kde? Hned vstupuju. :-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Vize: že vám není hanba !!
Nezaregistrový uživatel 30.8.2014 reagovat
Vypadá to, že pověstná husa zakejhala. Kdo má máslo na hlavě, nejvíc křičí, že Bohušu ?Vypadá to, že nejsi z Ivanovic, nebo jsi slepý a sedíš si na uších. Ať čtu jak čtu, žádnou špínu nevidím, zato ty umíš jen urážet lidi, kteří pro Ivanovice udělali víc než jeden nepovedený starosta. Tak neplivej jed a nauč se konstruktivní kritiku. To je mnohem těžší než nadávat bez argumentů a používat vulgarismy. A nebo jsi Bohušu jednoduchý chudák a pak jsi omluven.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Vize
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
...jo, TOP 09 je šikula, skupuje pozemky za Elnerovou dílnou a vybuduje tam něco pro obec, POZOR na něj, pak bude pozdě...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
až se to dozvědí, možná budou volit jinak....!
Nezaregistrový uživatel 23.8.2014 reagovat
Je potřeba tuto diskuzi rozeslat přímým odkazem co nejvíce lidem, až se tyto informace dozví, budou volit jinak....!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nezaregistrový uživatel 26.8.2014
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: TOHLE NEMYSLÍTE VÁŽNĚ
Nezaregistrový uživatel 26.8.2014 reagovat
Víte vůbec jak to bylo doopravdy s občerstvením na Hody? že lidé z DD akorát házeli všem klacky pod nohy? že se snažili pokazit celé hody? A proč nenalijí panu starostovi v Obecní hospodě? protože ,,Géčko,, je debil kterého ovládá pánský klub a prostě jinak nemůže než poslouchat jinak by neměl žádný výdělek protože by tam nikdo nechodil? No a co že bude z bývalého záchodu budka s pečivem? jestli se vám to nelíbí běžte do globusu nebo do řečkovic, a ty 2-3 zastávky autobusem snad zvládnete ne?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
TOHLE NEMYSLÍTE VÁŽNĚ
Nezaregistrový uživatel 26.8.2014 reagovat
Tak tohle už vážně ne!! Moje příspěvky do téhle diskuze mi někdo naschvál maže! pak se můžeme divit kolik je tu ,,nespokojených občanů,, když spokojeným občanům se nedovolují příspěvky zveřejňovat !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: TOHLE NEMYSLÍTE VÁŽNĚ
Nezaregistrový uživatel 27.8.2014 reagovat
Spokojený občan? Spiš hulvát bez znalosti věci! Proč mu asi smazala redakce příspěvek? To asi zařídil "PÁNSKÝ KLUB"!!! Ti chlapci jsou všemocní!:-)) Jen takové stručné info, panu starostovi nenalije z důvodu jeho lhaní. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: TOHLE NEMYSLÍTE VÁŽNĚ
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
Když někdo nemá skutečné argumenty, vůbec netuší co je náš pan starosta za hulváta a postaví se na jeho úroveň, musí zkrátka reagovat tak, jak reagoval. Prostě stejný hulvát, navíc bez znalostí dění v Ivanovicích. Kdyby chtěli majitelé DD hody bojkotovat, tak by se jim to určitě podařilo. Ale proč by to dělali ? Na bojkoty tu máme starostu a jeho přívržence.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: TOHLE NEMYSLÍTE VÁŽNĚ
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
Člověče, odkud jste vylezl ? Z kanálu ? Vaše příspěvky mají totiž tuto úroveň. Když už nesaháte některému člověku ani po paty, tak vám nezbývá než ho urážet. A chleba si z budky klidně koupím, jenom mi vadí, že ji starosta budoval v pracovní době. Zkrátka dobře placený údržbář z našich daní.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: TOHLE NEMYSLÍTE VÁŽNĚ
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
...je vidět že tady je někdo schopný jíst a lejna,když se dobře zabalí...tak dobrou chuť, my ostatní přejeme.....jen nevím jak dlouho Ti vydrží úsměv z pachutí s....k..
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nač ten stres
Nezaregistrový uživatel 28.8.2014 reagovat
...proč se tak nervovat, myslím že většina našich občanů dostatečně vnímá konání starosty, paní Bohuňovské-ta se mimo jiné, slušněse na hodech předvedla, pravý kandidát na starostku za stranu která už má pouze má stroskotanců které jinde nechtějí a nyní mají potíže co se sebou....co asi bude p. Bohunosvská dělat, ale ing. pardon, po závratně rychlém studiu...jako nadprůměrná manažerka kdy to dokázala v podivně přiklepnutých dotacích které ani nedokázala obhájit pře veřejností a přešlo se vše mlčením...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
prodejna pečiva
Nezaregistrový uživatel 28.8.2014 reagovat
...a prodejnu pečiva kde je toaleta umně ukryta pod puletm, kdo to neví ať to ví, postavena z pochybného materiálu, kdy tuto starosta stavěl ve své pracovní době kterou má věnovat tomu aby sháněl pro Ivanovice na magitrátu peníze....má tam oporu v náměstkyni, která má dost starostí s tím co bude po volbách dělat, ODS ji tam nechce, ale babička, třeba dostane rozum a začne se věnovat rodině a vnoučeti, děkujime Jani ale už raděj odejdi....opravdu Ti za to děkujeme...bylo toho dost...fakt jani neblázni
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
lídři
Nezaregistrový uživatel 28.8.2014 reagovat
Hmmm, tak paní Bohuňovsklá už není krizová manažerka jako byla v minulých volbách, teď má nějaký podnik. Zajímavé, že v živnostenském rejstříku ji nenajdete a v obchodním je jen ve sdružení měst a jakýchsi historických sídel. Neměly by se na kandidátky dávat pravdivé údaje. ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
ponocný v Ivanovicích
Nezaregistrový uživatel 28.8.2014 reagovat
Někteří z Vás si jistě povšimli osoby která bloudí večer Ivanovicemi s provázkem v ruce na jehož konci je jezevčík....ano je to konečně ON....ponocný z našeho úřadu který po delší odmlce hlídá klid a majetek občanů...zvlástní jen že chodí až nyní před volbami...asi je abstinent...do restaurací nechodí, jen poslouchá sousedské tlachy za okny....je to ON....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
omluva
Nezaregistrový uživatel 28.8.2014 reagovat
tak pardon, ještě je Bohuňovská ve správní radě Českého filharmonického sboru, ale to asi taky není její firma ;-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: omluva
Nezaregistrový uživatel 28.8.2014 reagovat
......no, tam někam šli nedávno podivné a nevysvětlené dotace...cca 5 milonků, asi na kulisy nebo co.....jen aby je zas nevykradli a náhodou nechybělo pár m... doma...to už tady bylo....a ne jednou....zatrápené dotace....aby se jeden bál....nebo nedej bože oprtunisté z Ivanovic....včel s Géčkem který je veden temnou rukou PKI...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Omluva, myslím že spíš vtip
Nezaregistrový uživatel 30.8.2014 reagovat
Já chci také do správní rady Filharmonie - nebo aspoň nějaké jiné aspoň malé korýtko. Nevíte někdo jak to udělat a neumazat si ruce ?!!!!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
je zkrátka chytrá....
Nezaregistrový uživatel 28.8.2014 reagovat
Víte proč je paní Bohuňovská stále na placených vlivných postech? Protože NIKDY veřejně nereaguje na žádnou kritiku, VŽDY dbá na to, aby se její průšvihy nikde veřejně NEROZMAZALY, NIKDY na magistrátě NEOTRAVOVALA o peníze pro Ivanovice, a tiše v klídku bere DVOJÍ plat z města i z Ivanovic. Její zásada je, nechat vždy rozčilené hlavy vychladnout, a mezitím pošle svého pracovitého poskoka zametat, sekat, zedničit a jinak pilně dřít mezi občany, aby bylo vidět která strana je ta PRAVÁ !!:)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: je zkrátka chytrá....
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
A já bloud myslel že kupředu levá. :-)) ale vlastně tam mu pšenka nekvetla, tak se nám obrátil. :-)) Aspoň že seká a hromadí harampádí kde se dá. :-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: je zkrátka chytrá....
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
Jo, kdo umí ten umí. Zkrátka taková šedá eminence, která nikde moc nevyčnívá, působí seriózně (kromě výše uvedených hodů, tam to moc nezvládla) a penízky do rodiny kapou a kapou nebo se možná někde i valí proudem. Ale ty zdroje jsou zřejmě dobře utajené.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
HÁDANKA
Nezaregistrový uživatel 28.8.2014 reagovat
Hádejte kdo to je: VŠECHNO v Ivanovicích řídí (jak se jí to hodí), o VŠEM rozhoduje (i když ví že nesprávně), zákony obchází a překrucuje jak jí právník poradí (když se jí to hodí do krámu), a má krytá záda vlivnými souvěrci, takže se nebojí a klidně LŽE.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: HÁDANKA
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
Ještě jedna indicie. Když se dlouho drží dieta a náramně se zhubne, ubývá i mozková hmota. Kdo to je ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: HÁDANKA
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
Aha!, tak to bude ta úřednice, která po šesti letech soudů a proti jejich rozhodnutí, tzn. BEZ VYPOŘÁDÁNÍ NÁMITEK úplně sama, bez stavebního úřadu, a do 24 hodin, ZKOLAUDOVALA řetězec Bauhaus! ... Ale to je další hádanka: Byl to opravdu úbytek šedé hmoty nebo VDĚČNOST ŘETĚZCE ZA TO STÁLA ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: HÁDANKA
Nezaregistrový uživatel 30.8.2014 reagovat
V dnešní době vděčnost nikdy není zadarmo.... Žijeme v době, kdy se všechno MUSÍ vyplatit. Obrázek si už každý udělal sám.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: HÁDANKA
Nezaregistrový uživatel 30.8.2014 reagovat
Že by korupce?? Vždyť soud vrátil věc do Ivanovic na stavební úřad k dořešení! Že by takhle nedbala rozhodnutí soudu? No to bych teda chtěla slyšet za kolik by toto někdo udělal.....? No málo to být nemohlo, jen tak za všimné by takhle nikdo neriskoval.....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
nepovedená trojka nekompetentních....
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
Ivanovice řídí-neřídí nepovedená trojka. Šéf místo řízení radnice a dotačních projektů zametá a dělá pomocné práce za úklidovou četu, Druhý šéf si hledí svých dvou platů a pokud možno nedělá nic (s výjimkou spolupráce s dobře finančně zajištěnými developery, kterým pomáhá co mu síly stačí), a Třetí šéf to tady řídí jako VLASTNÍ PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR, nedůležité občany vyžene bez pomoci a věnuje se POUZE dobře platícím subjektům, kterým vyhoví v plném rozsahu, BEZ OHLEDU NA PLATNÉ ZÁKONY či soudní rozhodnutí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: nepovedená trojka nekompetentních....
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
Doufejme, že nový starosta bude kompetentní a přivede si také novou tajemnici, případně tajemníka, který bude mít kromě mozku i charakter.A je po hádance .............
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
bez obalu...
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
Tajemnice PODPORUJE a KRYJE svými zásahy a lhaním VYDÍRÁNÍ bezúhonných ivanovických OBČANŮ dalším zastupitelem MČ. O této situaci ví i starosta. Existují důkazy a právní rozbor, rádi předložíme mediím....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: bez obalu...
Nezaregistrový uživatel 30.8.2014 reagovat
Proč už jste to dávno neudělali ?? Pokud máte skutečné důkazy, je potřeba je zveřejnit. Ale to chce odvahu, chápu, že odveta by byla drsná. Paní místostarostka má určitě dlouhé drápky ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: bez obalu...
Nezaregistrový uživatel 30.8.2014 reagovat
už se vaří voda....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
hody...hody
Nezaregistrový uživatel 29.8.2014 reagovat
Nevím, kdo zajistil občerstvení na hodech, ale vše bylo bez fronty a pívo i kořalka levnější jak loni. Co ty na to Pavle??
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: hody...hody
Nezaregistrový uživatel 30.8.2014 reagovat
To je pravda. Když přijde na hody pulka lidi než je zvykem, prší, je zima, tak asi neni fronta na pivo. Když otevřu sjezdovku v letě, tak tam fronta lyžařů taky nebude. :-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: hody...hody
Nezaregistrový uživatel 30.8.2014 reagovat
Pivaři, jak můžeš hodnotit fronty na hodech, když jsi tam zřejmě nebyl ? Jinak musíš vědět, kdo občerstvení zajistil. A mimochodem, pivo bylo za stejné ceny jak v loni. Pokud ovšem neplatíš v eurech a nemáš v cenách trochu "hokej".
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: hody...hody
Nezaregistrový uživatel 30.8.2014 reagovat
To byl osloven Pavel Mrázek ? Možná by mohl ceny piva porovnat, V loni na hodech byl a letos pivo prodával. Já pivo nepiju, ale jídlo bylo v loni levnější a fronty také nebyly. I kdyby byly, rozhodně byla příjemnější obsluha na stáncích. A pročpak tě tak občerstvení na hodech trápí pivaři ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Vtip pro uklidnění
Nezaregistrový uživatel 30.8.2014 reagovat
Telefonuje ing. J.B. panu J.E. Jaro, už jsi si otevřel ten email? Ještě ne, otevřu a zavolám. Po minutě. Tak jsem ho Jani otevřel, a je normalně zatvrdlej, mam koupit novej?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
A co děti, mají si kde hrát?
Nezaregistrový uživatel 30.8.2014 reagovat
Ano mají - ve školňačce je nová halda k zimnímu sáňkování, roury k prolézání, další atrakce na konci "Pokorky" - torzo sloupu VN, tam se taky užije dost legrace. Domečky na ležato na dvoře v Keramáku co dřív stávaly v pseudoparku v Koutech(dílo Slavíkové), schovávání ve vysoké trávě na Příjezdové. Co na tom že je to soukromý pozemek. nebo sbírání psích hovínek kam se podíváš. A cestou domů si můžeš koupit čerstvý rohlíky na ExWC DPmB.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A co děti, mají si kde hrát?
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Ale ještě jedna velká zásluha nesmí být zapomenuta. Starosta osobně a vlastnoručně vyzdobil velikonoční strom u úřadu. Pod tím si děti také mohly hrát.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A co děti, mají si kde hrát?
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Ale vajička vyfukovala a schovávala paní předsedkyně. Náhodou, strom se mě osobně zamlouval, ale už se mě nezamlová jak nás u důchodců upozorňovala jedna paní, že se blíží volby a máme pamatovat na to, jak paní E. vyzdobovala strom a podle toho volit!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A co děti, mají si kde hrát?
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
To je sranda ? Za vajíčko, ještě bez obsahu hlas ? Někdo je tu chudý duchem.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A co děti, mají si kde hrát?
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
Mě se strom taky zamlouval, dobrý nápad. A tu volební agitaci mohu jen potvrdit. Slyšel jsem to ze dvou zdrojů, takže podle ČTK je to vlastně ověřená informace.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Putující strom
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Lidi, víte, že tady máme putující strom? Pokud se mu strom dá ještě říkat.Jeho zbytky jsou zatím k vidění v parku naproti Lindenu, tam co stojí betonový hříbek, na který nikdy nikdo žádný plakát nevylepil. Letos v lednu!!!! ho sem přesadilo Éčko s obecními pomocníky. Původně byl vysazen před vchod do Keramáku, ale musel uhnout parkovišti pro Linden. A teď zase vadil prodejně pečiva-bývalé kadibudce. Kam půjde přístě?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
POZOR POZOR
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Takže vážení a milí lidé přispívající do této debaty, náš pan starosta už má tuhle diskuzi vytištěnou a ukazuje ji všude kam dojde. Ale je to dobré, prý to zde píše Pánský klub, takže jsme z obliga. Škoda, že nemá Pánský klub kandidátku, hned bych je volil, jestli mají takový pohled na věc jak se zde píše.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: POZOR POZOR !!!!!!!
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Hlasitě doufám, že celou kompletní diskuzi vyvěsí na nástěnku vedle svojí chlebabudky. Navrhuji vytisknout a přidávat k volebním lístkům do všech schránek v obci. Pánský klub už volby nestihne, ale do voleb jde dost rozumných lidí, tak doufám, že si každý udělá obrázek o dnešní podivné skladbě ve vedení obce a vyženou je svými volebními lístky.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: POZOR POZOR
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
A co dámský klub ? Nemá v tom také prsty ? A klub maminek s dětmi ? Možná i klub důchodců je připojen (i když tam bych váhal) ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: POZOR POZOR
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
Neváhej, ti v tom nejedou. Možná Sokolíci. Ale ti také určitě ne. Jejich hlavního mají zahákovanýho jako předsedu stavební komise a pro jistotu i jako předsedu kontrolního výboru. Jen tak mimochodem, plat " odměna" předsedy kontrolního výboru jsou 2000 korun měsičně. Když se podívám do zápisu ze zastupitelstva kolikrát výbor zasedal, tak je to zatím 3 za 4 roky!! Jednoduchá matematika, 24 000 x 4 = 96 000 / 3 = 32 000 Kč za 2 až 3 hodiny ročně. Tolik si za hodinu nevydělá ani Topolánek s Kalouskem dohromady
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: POZOR POZOR
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Chudák starosta, už ho nechte na pokoji, vždyť na něm není nit suchá. Vždyť on za to všechno nemůže. Spočítejte si, kolik ženských krků s tou jeho ubohou prázdnou hlavičkou kroutí. V práci a doma ..... Jak se má ubránit takovému množství ženských generálů.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Rozloučení s prázdninami
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Tak jsem se těšila na každoroční rozloučení s prazdninami, které pořádá ODS a letos nic. Asi mají strach, že by to lidé pojali jako rozloučení s ODS a dorazilo by tolik lidí, že by se na Keramák nevešli! Já osobně bych pozvala celou svoji rozvětvenou rodinu!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozloučení s prázdninami
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
ODS tyto akce nedělá letos ani v ostatní MČ. Proč ukrajovat z peněz, které už nebudou po volbách přibývat. Je třeba rozdělit a urvat co nejvíce a ne plýtvat na pořádání těchto akcí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozloučení s prázdninami
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Jéšiš, to je dobrý!:) Neuděláme tu rozlučku pro ODS sami? To by bylo veselo a ta účast!:)! ...něco přidám do kasičky!!:) a hrálo by se " ..sbohem galánečko.. " a ..padla facka padla na sále.." a nebo Kabáti "...jenom nožem a nebo sekerou"
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozloučení s prázdninami
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Jaruš, podej si žádost...a bude promptně odložena, zamítnuta nebo zašantročena. Však víme jak to u nás chodí
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozloučení s prázdninami
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Za devatero horami a devatero řekami, leží kraj líbezný jak z reklamy, tam pravdě pšenka nekvete, člověk zde vyvinul se z prasete. Oděni v sametové rubáše, zloději loví zbytky guláše, z plastových talířku kartou ze zlata, a při tom poslouchají Poupata. A tváře se tam nemění, pouze tituly a příjmení a kdo má peníze vystaví svou mordu u dálnice na bilboardu. Potom řidič vskutku tvrdý chleba má, furt on the road a s lumpama, učí se všechna hesla zpaměti a pak ty kecy hustí do dětí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozloučení s prázdninami
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Za co pane bože za co?!? Trestáš...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozloučení s prázdninami
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Klus vůbec netušil, jak žhavý text napsal ..
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
..po svých..
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Nevím jak vy, ale já bych se tak ráda konečně prošla po chodníku do Anitky. Slibovali, slibovali, ale nějak to nevyšlo. Nevíte někdo proč? Kampak se rozkutálely?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Hatě-Česká
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Chytrolíni, kam jste se dostali od obchodu? Přes skládky až k chodníkum. Mimochodem, prošli jste se někdy po Hatích až do České.? Všimli jste si toho rozdílu jak to vypadá, když opustíte ivanovickou panelovku obrostlou kudlačkama a roštím. a hop - v České posekaný upravený trávník, lavička, pohoda jazz. Jo, někde to jde, u nás to drhne, nejsou prý lidi. Lidi by byli,ale nikdo je neplatí, není z čeho. Bodejť by bylo, když jsou někteří placeni za dva!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hatě-Česká
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Jak to, že nejlépe placený sekáč, nestihl posekat cestu až k České ? Asi tam jeho oko nedohlédlo..
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hatě-Česká
Nezaregistrový uživatel 31.8.2014 reagovat
Ale dohlédlo, ale my potřebujeme cestu jen k servisu! :-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hatě-Česká
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
Prošli. Od Česke do Elznerovic. Po prvé straně pěkná ulice, po levé taky. Po pravé straně habaždí po levé celkem upraveno. Po pravé straně ostružiny, skládka ve školce, po levé dva vraky před starostovým barákem, polňačka a pak to už je jakž takž dobrý. On totiž nemá harampádí jen na obecním, ale i před svým domem, v servisu a jak tady někdo napsal i U Křížku stožár VN. Hold je to pracovitý nepořádník, který nic neudělá pořadně. Jedním slovem b...:-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hatě-Česká
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
Ale udělá. Pomluví všechny, podrazí ostatní, obejde s pamfletem, zkolauduje a posvětí Bauhaus, vybuduje na černo kde co i skládku zařídí. Jen by mě zajímalo, s jakým papírem bude letos obíhat voliče? Před 4 rokama nás krmil Bauhausem, teď rohlíkama z kadibudky a opravou budovy úřadu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Už se těším na koláček
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
Je přesně 1.9. 2014. 01:00. Za šest hodin si můžu dle slov pana starosty koupit převážně pečivo v kadiboudě. Uvidíme, jestli opět lhal, a to tentokrát i v tisku, nebo si opravdu koupím rohličky obzvlášť vypečené. :-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Už se těším na koláček
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
Netěš se, spíš si zajdi do Globusu, když jsme před čtvthoďkou nasedali do busu bylo tam těch zklamaných víc.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Už se těším na koláček
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
Takže opět lhal a to i v tisku. Cituji „Od prvního září otevře. Budou v něm prodávat hlavně pečivo," uvedl starosta.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Už se těším na koláček
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
Nelhal, vždyť tam opět chybí rok. On jen , jak je jeho zvykem, podával jen nepřesné a zavádějící informace, které zaslechl na svých nočních toulkách Elznerovicemi. Budˇme v klidu, nemůže zvládnout opravdu vše. Ráno vítat u skládky školáčky a zároveň slavnostně otvírat obchod. Ten otevře až odpoledne jak pojede co nejvíc lidí z práce, aby ho všichni viděli.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Už se těším na koláček
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
Ráno každý pospíchá do práce. Tedy efekt ze slavnostního otevření chlebabudky by nebyl dostatečný. Je třeba vidět a užít si starostu, který je pyšný na svoje předvolební úsilí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Už se těším na koláček
Nezaregistrový uživatel 3.9.2014 reagovat
A ani 2.9.2014 NIC!!! To už by asi jeden zemřel hlady, věřit starostovy. Ještě že je tady Globus! :-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
komunikace ke Globusu
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
...myslím že to je málo průchodnými mozkovými závity...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
pozor na šíbry z magistrátu
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
Provedeme systémovou reformu brněnského zdravotnictví s cílem zvýšení kvality a efektivnosti poskytovaných služeb. Budeme pokračovat v rekonstrukci polikliniky Zahradníkova.“ Dozvědět se od zodpovědné náměstkyně brněnského primátora Jany Bohuňovské (ODS), zda se záměr povedl, není jednoduché. Na dotazy MF DNES nereagovala.Už dříve se ale ke své úspěšnosti ve funkci, kde má na starosti školství, kulturu a sport, nerada vyjadřovala a na svém postu byla nevýrazná. Znovu už nekandiduje. MF Dnes 1.9.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pozor na šíbry z magistrátu
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
Z toho plyne poučení, pro Ivanovice by její znovuzvolení nebyla zrovna výhra. Ani jako starostky, ani na jiný post v zastupitelstvu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pozor na šíbry z magistrátu
Nezaregistrový uživatel 1.9.2014 reagovat
Opět redakce MF DNES nezklamala. Vždyť ona kandiduje na nevýraznou starostku Ivanovic.:-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Krása
Nezaregistrový uživatel 2.9.2014 reagovat
Nejlepší na všem že všichni dokáží hanit jen pod anonymem a nikdo nezdělí své jméno jen tak dál zbabělci a ubožáci (a teď do mě , znič te mě a nebo buďte odvážní a ukažte kdo se nám to tu schovává )
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Krása
Nezaregistrový uživatel 2.9.2014 reagovat
Tož Martine, je asi jedno, jestli tady lidé přispívají pod přezdívkou nebo pod jménem Martin. A nevidím nic zbabělého potažmo ubohého vyjádřit názor nebo napsat pravdu. Ti lidé, o kterých se v příspěvcích píše se opravdu tak chovají a vyjadřuji dokonce do tisku, ale to ti asi nevadi a nebo to nechceš vidět. Raději budeš pátrat po tom kdo sem přispívá, urážet, než aby jsi něco napsal na obhajobu zmiňovaných osob. Jestli máš co, napiš. Rád se dozvím jestli něco kladného je k psaní.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Krása
Nezaregistrový uživatel 2.9.2014 reagovat
Proč by měl někdo odpovídat na urážky jinak než urážkou? Většina z vás dokáže o věcech mluvit a urážet práci ostatních,zejména ten váš "klub" ale skutek utek. ;)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Krása
Nezaregistrový uživatel 2.9.2014 reagovat
Můžete mi specifikovat, jakou práci tady někdo uráží? I když se podívám hodně do historie této diskuze, kritizuje se spíš pasivita, nekompetentnost a pohodlnost lidí na zastupitelstvu. Vždyť jsou to všechno konkrétní fakta a to Vás uráží ? Dá se tedy říci že Vás uráží holá pravda. A kdyby tady pánský klub nedělal různé akce, nedělo by se tu vůbec. nic. Takže vlastně pánové zdarma pracují pro obec, místo lidí, kteří jsou za nicnedělání sakra dobře placeni. A to Vám nevadí ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Krása
Nezaregistrový uživatel 2.9.2014 reagovat
Foxiku, nevím jaký klub máš na mysli, asi důchodce, protože já jsem důchoce, ale zatím aktivní, takže do klubu na výplach mozku nechodím a jestli se navážíš do pánského klubu, tak tam nejsem také, ale jejich akce se mě zamlouvaji a když srovnám co udělali oni a co úřad, tak se divím, že s nimi úřad nespolupracuje.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Krása
Nezaregistrový uživatel 2.9.2014 reagovat
Já se obávám, že není co obhajovat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Krása
Nezaregistrový uživatel 3.9.2014 reagovat
Josefe, Josefe, z tebe čiší moudro. Jak vidím, tak na tvoji výzvu nikdo zde nereaguje. Že by nebylo čím? :-)) Jen tak otázka na okraj pro Martina a Foxe. Co jste pro Ivanovice nebo pro jejich občany udělali VY? Navážíte se do lidí, kteří za svoje peníze vytváří spoustu akcí! Co přesně Vám na tom vadí? Nepouštíte draky? Nepletete pomlázky? Nechytáte ryby, jak v zimě, tak v létě? Nesjíždíte vodu? Nechodíte na hříbky? Samozřejmě všechno s dětmi! A co třeba zabíjačka, výroba klobásek, turnaj v petangu?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Krása
Nezaregistrový uživatel 3.9.2014 reagovat
A klidně mohu pokračovat. Turnaj v šipkách, výjezdy na kolech, každoroční soutěž o nejlepšího utopence, krásný turnaj v Mariáši, i pomník u zastávky vyčistili, když úřad tam nedal ani kytku a oni ano. a spoustu dalších a dalších. Tak teď jsem zvědav, na ty vaše kladné body, které zde nejsou. Ale článek, předcházející téhle DISKUZI, není o nějakém Pánském klubu, ten je jen a jen o plácání se po zádech (tak jako poslední úvodník v Ivanovickém zpravodaji) jak jsme vlastně dobří a co jsme pro obec udělali.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Krása
Nezaregistrový uživatel 3.9.2014 reagovat
A pokračuji dál. Vy zde napadáte lidi, že se vůbec dovolili ozvat. To už zde bylo! Zhruba před 25 lety! Takže vítr fouká z Kremlu, nebo zprava? Kritika je krásná věc. Chytrý a moudrý člověk se z ní poučí a snaží se vyvodit závěry. Jenom hlupák s kritikou bojuje. To jen tak pro ponaučení. A nevěřím, že Fox a Martin jsou hlupáci, takže očekávám , stejně jako Josef, nějaký kladný příspěvek.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Krása
Nezaregistrový uživatel 3.9.2014 reagovat
Já bych mile rád přispěl do diskuse ale toto mi moc diskusi nepřipomíná. Například to že je zde napsáno(vy zde napadáte lidi, že se vůbec dovolili ozvat) Když však někdo napíše svůj názor který podle vás není ten správný nejraději byste ho ukamenovaly.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Krása
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
A ten tvůj názor Foxíku je kde. Rád bych si ho taky přečetl, ať jsem v obraze. Máš pravdu, že některé příspěvky jsou zde trochu na hraně slušnosti, ale ve svém jádru pravdivé, ale u tebe vidím jenom tu zlost a názor žádný.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Krása
Nezaregistrový uživatel 8.9.2014 reagovat
Tak konečně přispěj do diskuze něčím konkrétním. Pochval pokud máš co a nenaříkej, že ostatní mají co říci.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Krása
Nezaregistrový uživatel 2.9.2014 reagovat
Kdepak to žijete, vy jste ještě na vlastní kůži nezažil, že " každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán ?" Lepší anonymní kritika, která je pravdivá, než žádná. Myslím, že polovina přispívajících by docela ráda nebyla v anonymitě, ale víte jak to v této republice chodí. Ti lidé mají rodiny, svoji práci. Vy také nejste žádný hrdina Martine a já to chápu. Zveřejnit i příjmení, pokud je toto jméno skutečně Vaše, odvahu nemáte. U Vás je to ale spíš obava ze zesměšnění.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Jen tak na okraj
Nezaregistrový uživatel 3.9.2014 reagovat
Je strašně zajímavé, že článek v Brněnském deníku popisoval situaci v Ivanovicích a Jehnicích (Chybí nám obchod, stěžují si lidé z obou míst), ale příspěvky (až asi na jeden) jsou zde jen z Ivanovic. Kde je asi statistická chyba? Buď jsou v Jehnicích všichni spokojení, a nebo neumí číst a psát. Ale tomu nevěřím, protože na rozdíl od Ivanovic, mají školu. Takže jsou asi spokojení. Takže Foxíku, Martine, a další, pište aspoň spokojené příspěvky.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pozdravy
Nezaregistrový uživatel 3.9.2014 reagovat
Mě se to líbí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
hlavně s rozumem
Nezaregistrový uživatel 3.9.2014 reagovat
...asi tak bych kapku shrnul poslední příspěvky, vždy´t kdo ho má, srovná si co kdo za uplynulé 4 roky udělal a má celkem jasno....někteří jsou pohodlní a těch pár let si tam odseděli, pobrali odměny a čekají co bude dál, myslím že je na čase přepřahat za čerstvé koně kteří mají chutˇ, čas a náladu něco pro vesnici dělat, ono je to vidět i dnes, někdo se ožere...někdo vymyslí a organizuje, dělá....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: hlavně s rozumem
Nezaregistrový uživatel 3.9.2014 reagovat
Už jen měsíc a pár dní, doufám a to pevně, že změna nastane. Snad k lepšímu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Už se do blíží ...
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
Na střeše rohlíkové boudy se dnes objevila bedna s klimatizací. Vydržte ještě, však do voleb už není tak dlouho.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Už se do blíží ...
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
To mám byt bez čerstvých rohlíčků do 10. 10. 2014 ? Takové sliby v tisku a zase zklamání. Ale lidi by mohli za měsíc zapomenout, tak počkáme a pak otevřeme, nejlépe s fanfárami a bečkou piva zdarma.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Tak se konečně ukažte
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
Jak už zde bylo napsáno, proč se všichni schováváte za anonymní IP a přezdívky? Proč se nedokážete podepsat pod ty urážky, co napíšete??? Tak do toho...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tak se konečně ukažte
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
Ukážu tvář a do smrti si v Ivanovicích ani neškrtnu, nepostavím ani kozí chlívek...... odéesáci jsou pomstychtivější než komanči v padesátým... a zvlášť teď, jde jim totiž o živobytí! A jaké živobytí! Senzační plat a minimální práce:)! Stačí trochu populismu a chlebíčků, umlčet pravdomluvné a část obce jim to dokonce baští!....Vážený, jen hlupák by se dobrovolně přihlásil o problémy!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tak se konečně ukažte
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
V tom případě vás chápu. Urážet někoho komu se to bojím říct do obličeje pod přezdívkou je zbabělost. Za 4 roky můžeme před volbami anonymně pomlouvat zas někoho jiného
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tak se konečně ukažte
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
Nemůžu se dočkat, až budu moct někoho pochválit. Opravdu. Ale vadí mi platit z daní někoho, kdo nedělá ani desetinu z toho, co by za tyto peníze dělat měl. Vám to řízení obce samospádem bez systému a efektivity nevadí? Stačí mi fakta, vůbec mi nevadí že nevím kdo jste:)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tak se konečně ukažte
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
Jaruš, souhlasím se vším do posledního písmenka. Jenom ještě dodávám, že se bojí ukázat tvář i ten, komu se takto pravdivá diskuze nelíbí. Proč asi ? Že by i v ODS nevládla zrovna souhra ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tak se konečně ukažte
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
Vidíte někdo v některém příspěvku urážky ? Holá pravda je nepříjemná, ale rozhodně není urážlivá.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tak se konečně ukažte
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
Jak už je zde párkrát napsáno, pátráš po IP, po přezdívkách, jak STB v normalizaci a nejsi schopen napsat jednu , "aspoň jednu", pozitivní věc ve prospěch kritizovaných! Tak něco aspoň sesmolte dohromady s Martinem, Foxíkem, atd. a dej to sem. Teď jsem si opravdu dal záležet na čtení všech příspěvků, ale protistrana zastávající se dnešního vedení MČ, tady nenapsala kladného nic! Jen pátrá kdo se dovolil ozvat. A myslím si, že je úplně jedno, jestli se tady píše pod přezdívkou,nebo tam budou dávat lidé jména
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tak se konečně ukažte
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
Fakt by mě zajímalo, proč tak pátráš po tom, co tady kdo píše? Mě osobně je naprosto jedno kdo jsi. Hold máš jiný názor. NO A CO?!? Tak máš, ale do teď tady nikdo neví jaký? Tak dál pátrej po kriticích v této debatě. Asi tě užírá, že nevíš komu ublížit a koho pomluvit. Tak pátrej a užírej se.:-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tak se konečně ukažte
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
...aso to bude ten začerněnej od ČSSD....má to být černý kůń voleb, pije burčák a chdí na pivo k Orlovi...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
kdo by se nebál?
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
Jsou dokonalí v zametání průserů pod koberec, každou lež, úplatek a sviňárnu zakryje soudruh z magistrátu... Kdo se jim znelíbí, tomu se pomstí, fakt to umí a výborně! A PROTO SE NEPODEPISUJEME A UŽÍVÁME SI SVOBODY POD PŘEZDÍVKAMI !
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
výzva Spokojeným
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
Vyzývám všechny Spokojené, aby sepsali, co nám přineslo dobře placené stávající vedení obce za čtyři uplynulé roky pozitivního. Tím nemyslím běžné provozní věci, které jsou řízeny zákony a magistrátem, vyhláškami, nebo které by zvládala úklidová četa, ani celoměstskou kanalizaci, ani láskyplnou obětavou pomoc obchodním řetězcům proti zájmu okolo bydlících obyvatel obce, ale například zvelebení obecního majetku (např.budova úřadu), projekty s možností čerpání dotací a grantů, a tak podobně.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: výzva Spokojeným
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
Tato výzva už tu v několika příspěvcích zazněla. Ale jaksi se nikdo neozývá. Mohl by i pod vlastním jménem, když je spokojený tak proč ne ? Ale nějak se nikdo neozývá, Že by nebylo co sepisovat ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: výzva Spokojeným
Nezaregistrový uživatel 4.9.2014 reagovat
Oni zatím jen pátrají kdo je nespokojený, komu ublížit a koho pomluvit, ale nic víc. Ale tato debata měla vlastně něco do sebe! Rozloučení s prázdninami už je, kadibouda se otevírá, a možná že zmizí i ten binčes ve školňačce. Škoda že není taková diskuse na stránkách ÚMČ. Třeba by to fakt pomohlo posunout Ivanovice o kus dál.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: výzva Spokojeným
Nezaregistrový uživatel 5.9.2014 reagovat
Nespokojené by jenom třeba zajímalo,(a to je nápověda pro spokojené o čem zde psát) kolik dotací, ať už z města, kraje, potažmo z různých fondů EU, se podařilo vedení MČ za posledních 8 let uplatnit v Ivanovicích? Prosím, nepište zde o kanalizaci!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: výzva Spokojeným
Nezaregistrový uživatel 5.9.2014 reagovat
....tady je kapku problém....jako městská část nejsme oprávněni samostatně čerpat dotace, pouze přes město...bohužel náměstkyně nehla prstem tak žádné peníze nedošli...jiní zametají za starostenský plat...koukněme na Českou, je menší ale rozpočet má trojnásobný...dotace může čerpat a taky to podle toho vypadá...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: výzva Spokojeným
Nezaregistrový uživatel 5.9.2014 reagovat
Ono to opravdu není zas tak jednoduché na městě nějakou dotaci protlačit. Ale bylo vůbec co tlačit? Nečetl jsem tedy všechny zápisy ze zasedání zastupitelstva, to přiznávám, ale v těch co jsem pročetl, ani slovo o dotacích. Třeba spolek spokojených ví víc a podělí se se mnou o svoje informace.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
a vy to jako zachráníte?
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
...koukám na stránk y socanů v Ivanovicích, mrkněte na ně stojí to za to...jako bod č. 1 mají výstavbu novémultifunkční haly...což je nesmysl který je tak na 2 volební období, jejich začernění kandidáti bez fotek, asi se za ně stydí, zvláštní...asi by je nikdo nevolil, lidé bez tváře...že by PKI?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: a vy to jako zachráníte?
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
Proč by výstavba nové multifunkční haly byl nesmysl ? I kdyby to bylo na 3 volební období bylo by přímo skvělé a hlavně potřebné tady něco takové mít. Kdejaká dědinka má dnes prostory pro konání akcí pro občany, jenom Ivanovice ustrnuly na zanedbané tělocvičně s nulovým sociálním zařízením. Pokud bude v čele Ivanovic někdo, kdo nebude zametat chodníky ale starat se o přísun peněz ať už z rozpočtu města Brna nebo z jakéhokoliv jiného zdroje, je reálná naděje, že se něco takového podaří.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: a vy to jako zachráníte?
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
A ještě něco šotku. Byl jsi někdy na dni dětí, drakiádě, Mikuláši a podobných akcích. Jestli ne, běž se prostě podívat. Do té naší ubohé tělocvičny se děti a jejich rodiče musí doslova našlapat. Stačí vítání občánků pro 5 narozených dětí a příbuzenstvo musí stát téměř na jedné noze. Trapas ....Že by tu byla klubovna, kde by sedaly uspořádat v důstojném prostředí kurzy, besedy, které mají velký úspěch např. v Řečkovicích? Prostě není kde. Na lavicích v tělocvičně ??!!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: a vy to jako zachráníte?
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
Včelko, to by v čele Ivanovic musela být pilná včelka, která má kontakty, známosti, empatii, schopnost komunikace, atd. Pracovitý dříč a nemluva nesežene nic a ještě je všem pro legraci. Peníze na výstavbu takových zařízení jsou, jen je dokázat vybojovat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Šotku, šotku
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
jak jsi na ty stránky ČSSD koukal ? Já na ně mrkla teď a vidím, že máš problémy se zrakem. Dr. Ing. Zdeněk Pospíchal nedodal fotku, tedy není začerněný. Ostatní tam mají aktuální fotografie. Pan doktor byl v zastupitelstvu, myslím tak 2 volební období zpátky. Takže pokud bydlíš v Ivanovicích víc jak 10 let, budeš ho jistě znát. Já jeho fotografii nepotřebuju, zveřejněné informace o jeho osobě jsou dostačující. A program odpovídá potřebám Ivanovic.. Proč si dávat malé cíle?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: a vy to jako zachráníte?
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
Dobrý den Šotku, v první řadě bych tě rád poprosil, aby jsi než odešleš jakýkoliv příspěvek do diskuse, tak si ho prosím tě pořádně přečti a oprav. I tak jsem se nad tvým příspěvkem zamyslel a zřídil nápravu. Fotky našich kandidátů tam už jsou všechny. Nebyl to opravdu záměr, dáváme je tam postupně zároveň s dalšími příspěvky, aby si lidé zvykli, že vše nejde hned teď. Díky za upozornění, opravdu nám pomohlo - podívej se na web. Doufám, že naši kandidáti s lidskou tváří už budou volitelní nejen pro tebe.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: a vy to jako zachráníte?
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
Mohu tě ubezpečit, že ne všichni naši kandidáti jsou v Ivanovickém pánském klubu, který potažmo s politikou nemá nic společného a spoustu jeho členů ani politika nezajímá. ( nebo jsi někde našel jejich kandidátku?) Jsem velice rád, že jsi vyhledal na internetu naše webové stránky a důsledně je přímo prověřil. Tím ti chci zároveň poděkovat za jejich (i když trochu zvláštní) reklamu. Škoda že jsi nevyhledal stránky i ostatních stran kandidujících do ZMČ. Asi by jsi musel napsat, že žádné nejsou.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: a vy to jako zachráníte?
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
A teď k hale. Ano, ne dvě, ale tři další volební období by jsme chtěli stavět a stavět. Chceme to pro obyvatele Ivanovic, tak jako staví v České, Lelekovicích a podobně velkých obcích nebo městských částech. I kdyby výstavba trvala 2 funkční období, o čem mohu směle polemizovat, je vždy lepší začít, než nedělat nic. Nejlepší čas pro zahájení stavby multifunkční haly byl před tuctem let (3 volební období) a druhý nejlepší čas je právě TEĎ!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pro všechny Ivanovičáky
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
Zdravím všechny tajemné.Přečetl jsem si celou tuhle diskuzi a mohu za sebe říct že se mi z toho chce blít.Vykřikovat z davu umí každý,ale jít a říct to předevšemi na to musíte mít koule a ty tady, jak vydím, nikdo nemá.Anonymně tady někoho pomlouvat a kritizovat na to jste tady specialisti.Nejsem Elznerovec,Janotovec,ani Minářovec, bavim se se všemi a kdybych měl s kýmkoliv problém, tak mu to řeknu do očí a nebudu ho tady krititovat anonymně jako např.Včelka bz,Pepa Ušák a další.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pro všechny Ivanovičáky
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
Přečti si příspěvek Jaruš ze 4. 9. a snad pochopíš. A blít se chce mě, z toho že se musím bát říct pravdu pod svým jménem. Jaruš to vysvětlila jasně. Je to tu horší jak v padesátém.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pro všechny Ivanovičáky
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
Tak pročpak nekritizuješ pod svým jménem Pavle Mrázku ? Nebo máš pocit, že tu není co kritizovat ? Nebo je tvoje kritika skryta pod některou výše uvedenou přezdívkou ? Takto hrdinný a nic neříkající příspěvek pod svým jménem dokáže opravdu napsat každý.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pro všechny Ivanovičáky
Nezaregistrový uživatel 10.9.2014 reagovat
Myslíš si Včelko bz,že nemám koule někomu něco říct do očí? Já se tady neschovávám za anonyma jako ty.Když budu chtít,tak si to vyřídím z očí do očí a nebudu tady jen plácat jako ty. Máš strach,že by jsi si v Ivanovicích potom ani neškrtla co? Kritizovat a házet špínu,to tedy umíš.Ještě že už bude zima a přestanou lítat včelky.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pro všechny Ivanovičáky
Nezaregistrový uživatel 10.9.2014 reagovat
Pavle, ale zase nic neříkáš. Sice jsi za hrdinu, protože se neschováváš za anonymitu, ale kritizovat se stejně bojíš.Tvé hrdinství vyřídit si vše z očí do očí jsou pouze silná slova, ale obavy z odvety máš. Ale věř, že to chápu. Ale raději nepřispívej, je to k ničemu, když se stejně bojíš.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pro všechny Ivanovičáky
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
A ještě dodatek. Elznera kritizuje spousta lidí z očí do očí, ale je to k ničemu. To je opravdu pověstný hrách na stěnu. A také ti ty koule chybí jak to VIDÍM já.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pro všechny Ivanovičáky
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
Taky všechny zdravím, a z čeho se Ti Pavlíku chce blít? ...Já to taky pročetla a s anonymními kritizujícími dost souhlasím, co jako tady v Ivanovicích se za posledních xx let změnilo...kdyby tu nefungoval klub maminek s dětmi, kterej vede švýca, tak se tady mimo hody děje uplny ho... a co se týče zkultivování naší městské části, tak ve volebním období ods se absolutně nic nezměnilo..vždyť tu mimo školku není vůbec nic!! A místo toho, aby se podpořili všichni lidi, kteří něco dělají pro ostatní...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pro všechny Ivanovičáky
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
tak se do nich kope...já byla u hodně akcí pánského klubu a nechápu, co jako proti nim někteří mají, vždyť takových akcí dělá v každé vísce třeba pod hasičema to samý...a jako dámský klub si může dělat co chce..důchodci mají celou stránku ve zpravodaji, že si někde desítka lidí vyměnila recepty..ale že na utopencích bylo víc jak 40 lidí, že se prohnalo naší zahradou při lovení pstruhů víc jak 60 lidí z Ivanovic, to tam musela švýca procpat před klub mamin na pár řádků...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pro všechny Ivanovičáky
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
..že tu tátové a dědové tráví čas s dětmi na akci, která nemá nic společného s politickou stranou, ale s lidma, kteří chtějí dělat něco pro to, aby to tu žilo....což ale nezaštítí strana, ale lidi, kteří se tu přestanou handrkovat a začnou něco dělat pro všechny...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pro všechny Ivanovičáky
Nezaregistrový uživatel 14.9.2014 reagovat
Ty ses ten pravej, ozeres se jednou za rok a delas bordel po ceste domu.....letos ti spadla do klina akce na hodech a zvladl jsi to po svem, pokud vim tak lezes do z kazdymu kdo se ti hodi ......
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
pro ty, co je tak děsně pobuřují anonymní příspěvky
Nezaregistrový uživatel 9.9.2014 reagovat
Pokud koukáte na IP adresy..tak já tu ještě nepsala....na té naší sídlí totiž asi tak dvacet lidí... :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pro ty, co je tak děsně pobuřují anonymní příspěvky
Nezaregistrový uživatel 10.9.2014 reagovat
Ahoj Hani,nemyslím si že Pánskej klub je tady jedinej co něco dělá pro ivanovice,co třeba Sokol?Pinpongové turnaje,nohejbalové turnaje.Mezi náma, ten poslední pinpongový turnaj bojkotoval Pánský klub, když chtěl překazit opíkání na grilu nějakou akcí "Koštovačka".Jsme malá vesnice,je nás tady pár a nemůžeme se na ničem domluvit.Je to smutný.Nevím co si všichni slibujete od toho až v UMČ bude někdo jiný.Jsem tady 34let a za ty roky,každý kdo byl v UMČ byl stejně popliván,jako Elzner.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pro ty, co je tak děsně pobuřují anonymní příspěvky
Nezaregistrový uživatel 10.9.2014 reagovat
Čau Pavlíku, máš pravdu, že akce v Ivanovicích nedělá jen PKI, ale i Sokol, Dámský klub a převážně Klub rodičů s dětmi. Klobouk dolů před krásným turnajem ve volejbale i v pingpongu a nakonec ve spolupráci se Sokolem udělal loni PKI turnaj v pétanque na sokolském hřišti a za to ještě jednou děkuji Sokolům. Ale nevím, od koho máš informaci, že PKI někdy něco bojkotoval? Co se týče jak píšeš "Koštovačky", tak se PKI s předstihem asi 2 měsíců, domluvilo s Pavlem Z. na pořádání této akce.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pro ty, co je tak děsně pobuřují anonymní příspěvky
Nezaregistrový uživatel 10.9.2014 reagovat
To, že Pavlovi nikdo nenahlásil pingpongový turnaj a že vlastně bude využívat jeho pronajaté prostory, není opravdu bojkotem PKI, ale neschopností lidí komunikovat. Možná máš jiné informace než já, trávil jsem totiž v té době víkend na chalupě s rodinou a mám vše jen z doslechu. Ale ubezpečuji tě, že nešlo, a ze strany PKI se nikdy nejedná o nějaké bojkotování něčeho.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pro ty, co je tak děsně pobuřují anonymní příspěvky
Nezaregistrový uživatel 10.9.2014 reagovat
Mám toho Pavle na srdci podstatně víc. Nemíním to ale tady řešit. Jestli chceš, zvu tě na vínko. Však telefon máš, tak dej vedět.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pro ty, co je tak děsně pobuřují anonymní příspěvky
Nezaregistrový uživatel 10.9.2014 reagovat
Omluva Pavle, ne vedět, ale dej vědět. Psal jsem to bez brýlí a celkem za celý den unaven, takže se ještě jednou omlouvám za překlep.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pro ty, co je tak děsně pobuřují anonymní příspěvky
Nezaregistrový uživatel 10.9.2014 reagovat
Pavliku, já nepsala pánský klub, ale klub maminek s dětmi, kterej toho tady dělá úplně nejvíc..a pánskýho klubu se jen zastávám, páč nám tu nahrazuje ty hasiče :-D a aktivity se mi líbí...už mám naložený utopence a moje Baruš taky :-) jen mě mrzí, že se tu propaguje neustále skrz obec hlavně důchodci a sokol ..jako by jiní lidi nic nedělali...že nás jelo z Ivanovic minulý týden na vodu moc, nehledě na politické vyznání, že vy jste byli o prázdninách taky kdesi velká skupina lidí ..proč tohle se nepropaguje?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pro ty, co je tak děsně pobuřují anonymní příspěvky
Nezaregistrový uživatel 10.9.2014 reagovat
Na to vínko se přidám :-) Jinak je to přesně tak - o komunikaci. Tak jasně, že není člověk ten, aby se zavděčil lidem všem, v politice obzváště, jenže tady jde o konkrétní věci, co obec - zastupitelstvo dělá pro zvelebení a zlepšení života v městské části. A tady si myslím, že trochu ze strany obce chcípl pes..já se odstěhovala ve dvaceti a když jsem se po deseti letech vrátila zpět, tak jediná změna byla víc ulic a baráků..jinak nic a dalších pět let zase téměř nic - občanská vybavenost a aktivita mizivá.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pro ty, co je tak děsně pobuřují anonymní příspěvky
Nezaregistrový uživatel 11.9.2014 reagovat
Rád půjdu na vínko.Chtěl bych slyšet váš názor na věc.Štve mě, že se hádá celá dědina.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pro ty, co je tak děsně pobuřují anonymní příspěvky
Nezaregistrový uživatel 11.9.2014 reagovat
Hurá. Vezmeme i Hanku? Já jen aby jsme nepřišli do řečí......:-)) Navrhuji klidně už tento pátek. Jen tak na okraj, celá dědina se nehádá, jen pár lidí se ji snaží rozhádat a rozdělovat lidi do skupin podle toho kdo se s kým baví víc nebo míň. Však jsi tři z nich už zde napsal. Nakonec takové podobné dělení už tady bylo před čtyřmi roky.( starousedlíci - náplavy, bauhasovci - protibauhausovci) :-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pro ty, co je tak děsně pobuřují anonymní příspěvky
Nezaregistrový uživatel 19.9.2014 reagovat
Abychom Ivoši, abychom .....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Vážení Spokojení, uvědomte si že vás radní svojí neschopností ošidili o velké peníze pro obec!
Nezaregistrový uživatel 12.9.2014 reagovat
My se nehádáme. Vyjadřujeme zklamání nad ztracenými čtyřmi (8) roky. Radní spotřebovali na platy nemalé peníze z našich daní a výsledek řízení je nula, probíhala pouze údržba. Někteří radní se pohnuli jen tehdy, pokud byla naděje na peníze do vlastní kapsy. Jak to, že Spokojení NEVIDÍ, že NIKDO nežádal o žádné finance pro obec? Nebyl vypracován a podán jediný dotační projekt? Nechybí jim hřiště se zázemím? klubovny? tělocvična? důstojný úřad ÚMČ? přechody pro pěší atd.? Vy opravdu nevidíte, že vás ošidili??
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pozor na kandidáty
Nezaregistrový uživatel 15.9.2014 reagovat
....ti spokojení si totiž občas ulijí něco do svého, přes kontakty které měli po různu na magistrátě atp.....myslím že jim taky dojde dech, jen co ODS-ka půjde od válu a nebude u koryta...pak přijdou ANNA-ři, taky tam máme vejlupky v kandidátce..a socani v čele s kudrnáčem co taky lidi štve proti sobě, kroužkujme, kroužkujme....už není anonymní, chce být v čele....ale čeho...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pozor na kandidáty
Nezaregistrový uživatel 15.9.2014 reagovat
Šotku šotku, to je zloby. Přicházíš o korýtko, nebo nemáš vlasy? Minule jsem ti doporučil zlepšit psaní, vidím že tohle doporučení dopadlo na úrodnou půdu, ale pokus se příště psát více jednoduchých vět a ne "souvětí". Zapomněl jsi tady konkrétně napsat které lidi štvu proti sobě. Jestli ale máš na mysli hlasité vyjadřování mých názorů, tak to není štvaní. A jen tak pro tvoje další vzdělávání, ta strana, kterou zde napadáš se jmenuje ANO 2011. Tě člověk musí pořád jen poučovat?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pozor na kandidáty
Nezaregistrový uživatel 16.9.2014 reagovat
....vidíš na práci pro obec je Tě fakt škoda,jako kantor by ses snad uživil...ale ty máš maminku která se o tebe postará pokud zrovna nevyhraješ někde v kartách že....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pozor na kandidáty
Nezaregistrový uživatel 16.9.2014 reagovat
S hořkým úsměvem jsem si přečetla tvůj příspěvek. Jsem už 20 let důchodce a vím, že už dávno nastala doba, kdy se můj syn stará nejen o svoji rodinu, firmu, ale i o mne. Jsem velice ráda, že se dokáže finančně sám postarat o několik svých i našich společných firem a zhodnotil rodinný majetek. Cítím z tebe jenom zlost a klasickou českou vlastnost a tou je závist. Řekla bych ti toho víc upřímně z očí do očí, máš-li odvahu, oslov mě.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: pozor na kandidáty
Nezaregistrový uživatel 15.9.2014 reagovat
Ty jsi ale trubka šotku, cožpak nevíš, že se každý musí nejdřív historicky znemožnit (ne hystericky), aby mohli přijít druzí. Těm co tam sedí dnes se to už povedlo, tak proč nedat šanci jiným?!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
no, něco na tom asi bude
Nezaregistrový uživatel 12.9.2014 reagovat
asi bychom měli chtít víc.. v jiných MČ starostové zařídili opravdu nový kulturák, vybavenou kuchyň pro kurzy vaření, krásný hřiště se záchodkama a sprchama, na silnici mají nové ostrůvky na přecházení, mají oplocený tenisový kurt na pozemku kde se nedá stavět, získali kropicí vůz, který jim čistí ulice do prachu...asi bychom na tom mohli být líp....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pravice prokázala, že už bohužel obci nemá co přinést
Nezaregistrový uživatel 13.9.2014 reagovat
Pravice už bohužel obci nemá co přinést.. ODS prokázala, že nemá pro řízení obce schopné lidi, umí aktivně pouze hrabat do vlastní kapsy a lhát, TOP-ku řídí aktivní vyděrač, a není to žádný troškař, kterého před trestem chrání ivanovická moc úřední. No a všichni si navzájem kryjí záda. Lidi se svými požadavky jsou jim ukradený... Takže nezbývá než volit strany ostatní. Volit slušný schopný lidi s morálním kreditem, které zajímá život občanů v Ivanovicích víc, než vlastní kapsa. Vybírejte s rozmyslem!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Malý příklad porušení zákona
Nezaregistrový uživatel 15.9.2014 reagovat
V zákonu o obcích z roku 2014 je doslovně psáno v §110, bodě 6. následující:Tajemník obecního úřadu nesmí vykonávat funkce v politických stranách a v politických hnutích. Takže jsem si dovolil navštívit webové stránky ODS a našel jsem tam naši paní chytrou a hubenou. Mrkněte na http://www.ods.cz/os.brno-mesto/ms.ivanovice/nasi-lide , že nekecám. To je jen takový malý příklad co se zde děje.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Malý příklad porušení zákona
Nezaregistrový uživatel 15.9.2014 reagovat
Pro větší jistotu, jsem si celou stránku uložil a okopíroval, kdyby z ní chtěl někdo něco smazat. Rád přepošlu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Malý příklad porušení zákona
Nezaregistrový uživatel 16.9.2014 reagovat
A ejhle, taky tam mají lidi bez tváře, jen tak pro pořádek!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Prosím o vysvětlení
Nezaregistrový uživatel 19.9.2014 reagovat
S překvapením jsem zjistil jaká košatá diskuze se zde rozběhla a dovoluji si předpokládat, že by se tu mohli vyskytovat ti, ke kterým se obracím se svým dotazem. Doneslo se mi, že údajně místostarosta Jura Šindelář (ČSSD) odevzdával nějakou formu polovinu své odměny paní Bohuňovské (ODS) - ona nemá placenou funkci místostarostky - viz nějaký zápis ze zastupitelstva hned po minulých volbách.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Prosím o vysvětlení II
Nezaregistrový uživatel 19.9.2014 reagovat
Buď je to sprostá pomluva a pak by to zde měli zúčastnění jednoznačně uvést nebo je třeba se ptát jestli z takového příjmu byla odvedena správně daň - minimálně darovací. A zda bude uveden v přiznání příjmů které pokud tuším každý politik průběžně dokládá.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Prosím o vysvětlení II
Nezaregistrový uživatel 20.9.2014 reagovat
Také jsem tu dlouho nebyl, ale tato "pomluva" mě celkem zaujala, takže jsem nelenil a začal hledat v zápisech ze zastupitelstva. A ono se ta tam dá najít. Ustavující z 11.11.2010, bod 5,6. Bohuňovská navrhuje schváIit odměnu pouze pro prvního místostarostu, druhý místostarosta by vykonával funkci bez nároku na odměnu. Takže Šindelář 15000Kč,předsedové výboru 1200 Kč. No a pak je zápis z VIII. zastupitelstva ze dne 1.12.2012 kde v bodě 3,4, se platy upravily následovně. Šindelář 10000 Kč, Bohuňovská 10000 Kč
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Prosím o vysvětlení II
Nezaregistrový uživatel 20.9.2014 reagovat
A předsedové výboru 2000 Kč. Takže pomluva to není, a je to písemně v zápisech na internetu. Jura Šindelář (ČSSD) NEodevzdával nějakou formou polovinu své odměny paní Bohuňovské (ODS) oni mu ji prostě vzali a ONA MÁ placenou funkci místostarostky - viz zápis z VIII. zastupitelstva.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
rychlý prachy:), dáte jim je znovu?
Nezaregistrový uživatel 20.9.2014 reagovat
Dokresluje to povahopis a schopnosti současného zastupitelstva... Silnější oškube slabšího o peníze, obci nepřinese nic co by stálo za zmínku, a zkouší to u voleb znova, jestli jim na to znovu někdo skočí... :).
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
reakce na diskuzi
Nezaregistrový uživatel 22.9.2014 reagovat
Přečetl jsem si tady skoro všechny názory, některé jen přeletěl zrakem a dovoluji si přidat svůj neanonymní komentář, ale protože by se sem nevešel, tak je zde http://volby-ivanovice-2014.webnode.cz/blog/
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: reakce na diskuzi
Nezaregistrový uživatel 25.9.2014 reagovat
....Bredly , ty seš ten pravej...co osvětlení na Koutech....vzpomínáš?....kde je dokumentace, plán, faktury o nabytí....revizní zprávu jsi dodal excelentní....materiál kradený, bez faktur...práce zfušovaná...jen aby se po tom nezačal někdo po volbách pídit, asi by Ti tak dobře netrávilo, opoziční zastupiteli, pokud vím moc tam nenachodíš...jak čtu Tvůj příspěvek. děláš si agitku protože společně s Jarou jedete v levotě již dříve společně spáchané kus zamysly snad obsahem svých slov a uprav některé pasáže
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: reakce na diskuzi
Nezaregistrový uživatel 17.10.2014 reagovat
Je už to moc let, co se to dělalo, svítí to dodnes a kdo chodí po setmění tím směrem, tak asi nenadává. Papírově jsem to neřešil - elektriku nezapojoval a revizní zprávu nevyhotovoval, ale asi bude OK když to zapojili do sítě. Sloupy jsou městské - někde je odmontovali a my je zase do města namontovali - co je na tom? Já si na tom nahrabal asi tak, že tam díry pro základy vyvrtal bagr mé firmy zcela zdarma. A netykejte mi, husy jsme spolu nepásli a jestli si tykáme, tak se musíte podepsat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
reakce na zpravodaj
Nezaregistrový uživatel 24.9.2014 reagovat
v úvodním článku se mimo jiné dříč ohrazuje proti pomluvám psaným asi zde. Sám pomlouvá kde chodí, takže reakce je na světě. sám píše:" K tomu můžu říct jen jedno: nepoctivou kampaň vede vždy ten, kdo se nemá čím porovnávat a sám co nabídnout. Rozhodně se tím nenecháme otrávit a budeme pokračovat v práci pro Ivanovice, třeba i v montérkách." Zapomněl dopsat :A když se nám na to přijde, tak pro stát i v teplákách!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
OTEVŘENÝ DOPIS STAROSTOVI /reakce na zpravodaj/
Nezaregistrový uživatel 28.9.2014 reagovat
Vážený pane starosto, sice máme v Ivanovicích zmiňovanou kanalizaci pro veřejnou potřebu, ale občané se na ni nemohou napojit, a to přesto, že je to veřejná služba a zákonná povinnost. Pokud bych v roli starosty neměl ani tu moc, PROSADIT POŘÁDEK A DODRŽOVÁNÍ ZÁKONA, a zajistit občanům napojení na ni, tak bych odešel z funkce sám... Pokud máte trochu cti v těle, zkuste situaci řešit. Třeba tím že mi touto cestou navrhnete setkání a nápravu stavu. Potom uvěřím, že jste čestný muž.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
ta kanalizace se vám teda nějak nepovedla...
Nezaregistrový uživatel 29.9.2014 reagovat
a to je pravda starosto, na co nám ta kanalizace teda je, když se na ni lidi nemůžou připojit??
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ta kanalizace se vám teda nějak nepovedla...
Nezaregistrový uživatel 30.9.2014 reagovat
...on sám ví leda velký...lejno...nevím kdo ho bere vážně ale asi ani doma to nemá nic moc....ještě že má Jaruš, ta oběhá všechno...holka šikovná...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Jestlipak tu nějaký zastupitel opravdu naše zájmy zastupuje?
Nezaregistrový uživatel 29.9.2014 reagovat
hrajeme si na mrtvého brouka...nevidíme...neslyšíme, nás se to netýká. Ani naštvaný starousedlík ani Jaruš se odpovědi nedočkají....!?!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Jestlipak tu nějaký zastupitel opravdu naše zájmy zastupuje?
Nezaregistrový uživatel 29.9.2014 reagovat
Ti se dočkají tak maximálně trestního oznámení za pomluvu hlavy pomazané. Ale nebojte, LEPIČ GUM ji nepodá, to za něho udělá tajemnice, tak jak za něho píše články do zpravodaje. A ne jen za něj. Běžte někdy na zastupitelstvo a zjistíte, že tento člověk neumí ani číst, natož psát a komunikovat. Za to je to dokonalý lhář a manipulátor, ale řešit on nic nebude. Max kdyby jsi chtěla posekat trávu, nebo zavézt pozemek nějakým bincem.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Jestlipak tu nějaký zastupitel opravdu naše zájmy zastupuje?
Nezaregistrový uživatel 30.9.2014 reagovat
....tak , tak...nebo někde něco ukrást....nebo chodit pálit lístky od útraty po hospodách, jak to dělá jeho dceruška při kácení máje v Obecní hospodě...jde jim to od ruky, nevím co tím sledují ale asi jsou nervozní že končí a jdou od válu....že Jaro...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Jestlipak tu nějaký zastupitel opravdu naše zájmy zastupuje?
Nezaregistrový uživatel 30.9.2014 reagovat
Taky jsem to slyšel. Prý dokonce někoho vyhazoval z kácení máje. Pak tam prý jeho ožralá rodinka tropila výtržnosti, prokopla dveře, urvala stěrač atd. To je hold jeho vizitka. Když se nikdo nechytá na pomluvy a štvaní, tak vyšle rodinu. Divím se aktérům, že nezavolali PČR.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
1. října
Nezaregistrový uživatel 1.10.2014 reagovat
Je 1. října 2014, 8 h ráno a obchod nám chybí pořád! Kdy se dočkáme?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: 1. října
Nezaregistrový uživatel 1.10.2014 reagovat
.....po volbách vypadne a stánek zaberou pavouci....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: 1. října
Nezaregistrový uživatel 1.10.2014 reagovat
že by diskuze, chybí nám obchod, stěžují si lidé
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: 1. října
Nezaregistrový uživatel 1.10.2014 reagovat
tak se zase vrátíme, ale budou i okna
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: 1. října
Nezaregistrový uživatel 1.10.2014 reagovat
Ale to nás pomluví místní, Johanko a já celibát nevydržím?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: 1. října
Nezaregistrový uživatel 1.10.2014 reagovat
tak můžeme třeba na toaletě, myslíš že tam udělal i sprchu ????
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: 1. října
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Už je tam chleba, tak musíš vydržet Johanko do těch voleb????
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
A kdo se nakonec směje naposled ?
Nezaregistrový uživatel 12.10.2014 reagovat
Dobře nám tak.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A kdo se nakonec směje naposled ?
Nezaregistrový uživatel 12.10.2014 reagovat
Jsem rádí, že se v Ivanovicích našlo dosti těch, co si ještě váží pracovitých. Nakonec hlasy pro Jary hovoří zcela jasně. A Vy kteří jste tuto rubriku zaplnili pomluvami a špínou, si zajděte dnes k Zikuškům, budou pro Vás točit černé pivo !!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A kdo se nakonec směje naposled ?
Nezaregistrový uživatel 12.10.2014 reagovat
.....tam budou balit na keramaku, uz je domluveno ze dostanou padaka....mame s tim objektem jine plany, hospod je tu dost.........PKI si bude muset najit jine misto kde se budou opijet...:-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A kdo se nakonec směje naposled ?
Nezaregistrový uživatel 12.10.2014 reagovat
Plány mít můžete, ale bez peněz uděláte H........
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Peníze budou skutečně problém
Nezaregistrový uživatel 12.10.2014 reagovat
A pokud se podíváte na volební výsledky města Brna, tak vítězství ODS v Ivanovicích je prostě katastrofa. Když nebyl bývalý starosta schopen sehnat peníze když měl na městě p. Bohuňovskou, tak teď nesežene vůbec nic ... Má to logiku. Proč přispívat obci, kde občané podporují stranu, která získala ve městě pouze 4 mandáty z 55 ? Prostě další 4 roky se tu nezmění nic a to co se rozpadá se rozpadne úplně.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A kdo se nakonec směje naposled ?
Nezaregistrový uživatel 12.10.2014 reagovat
Tak čtu po dlouhé době anonymní výpady všichni proti všem. Obecní hospodu máme pronajatou na základě platné smlouvy a pevně stanovených podmínek. Bylo by dobré zjistit si všechny souvislosti než napíšeš takový blábol, Pokud Zikuškovi v Obecní hospodě skončí, nebude to škoda jejich ale představitelů obce. Stavět stánek v pracovní době, kosit trávu uklízet sníh je práce záslužná, ale pomocná. Obdivovat starostu, že místo manažerské práce dělá za 40 tis. práci dělníka, je trestuhodné.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A kdo se nakonec směje naposled ?
Nezaregistrový uživatel 13.10.2014 reagovat
Ale vždyť třeba i ten Keramák vlastními silami opraví .... dobře si pamatuje na píseň "Teď když máme, co jsme chtěli, do rachoty zvesela ....."
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A kdo se nakonec směje naposled ?
Nezaregistrový uživatel 14.10.2014 reagovat
To je fakt, materiálu je na vyvážkách asi dost, ono ani z jiného materiálu nestaví, myslím v Ivanovicích...takový obecní slepenec ze zbytků všehochuti....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A kdo se nakonec směje naposled ?
Nezaregistrový uživatel 12.10.2014 reagovat
Tak to je nejtrapnější příspěvek, který tu snad je. Komu je tak dobře, že v Ivanovicích bude hůř ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Hlasy pro Jary!!!!???
Nezaregistrový uživatel 12.10.2014 reagovat
Raději to moc nerozmazávat. Jakpak ty hlasy získal ? Je snad málo případů po celé republice, jak lze hlasy získat. ? Sice legálně ale nemorálně.Že ODS všude propadla a stále se propadá je nádherný fakt. Ale u nás s převahou zvítězila. Fakt to není nikomu podezřelé ????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
wlku kdo jsi
Nezaregistrový uživatel 12.10.2014 reagovat
a jsi vůbec z Ivanovic ? Kdopak nám dá padáka a má ani ne 24 hodin po volbách jiné plány s rozpadajícím se Keramákem ? Kolik akci jsi pro Ivanovice udělal ? Naše rodina ráda věnuje spoustu času volnočasovým aktivitám pro Ivanovice a to zdarma ve svém volnu. Máš odvahu uvést své jméno ? Jestli ne tak raději nepřispívej, protože takový příspěvek neobhájíš. Bývalé vedení v čele s p. Elsnerem nedělalo opravdu nic a ještě se nestydělo chlubit cizím peřím. Tak zveřejníš svoji identitu ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: wlku kdo jsi
Nezaregistrový uživatel 15.10.2014 reagovat
Tady nemá tolik lidí jméno????
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
volby
Nezaregistrový uživatel 13.10.2014 reagovat
Tak je to v pánu, naštěstí jim město nedá ani kačku, zmanipulované volby rozmázneme, poděkujte Jarovi jak to nachystal všem důchodcům pod nos, staří kovaní komáři neponechali nic náhodě, no nic, za 4 roky zase pokácí strom na budově úřadu a koupí pád lavorů na chytání vody do kanceláří jak jim poteče za krky...ale prachy budou, uvidíme jak si zvednou odměny....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: volby
Nezaregistrový uživatel 13.10.2014 reagovat
tak co, asi zůstaneme bydlet na keramáku křižáku
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
ODS
Nezaregistrový uživatel 15.10.2014 reagovat
Tak máme novou kandidátku na šefku ODS-ky v Brně, naše Jana to asi veme....to bude v Ivanovicích terno, pojďme ji podpořit hlasováním v tajemných obálkách....vypadá to na enormní nárůst členů z Ivanovic...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ODS
Nezaregistrový uživatel 20.10.2014 reagovat
Pokud bude šéfkou ODS, tak je to pro Ivanovice další díl katastrofy. Jako náměstkyně primátora totálně vyhořela a teď 2 funkce. Šéfka Ivanovic a ještě šéfka ODS,? Tak to nestihne nic, s traktorem jezdit neumí a nevím jak zvládne úklid sněhu v zimě. Manažer je mizerný a vlastníma rukama také slabota, peníze nesežene žádné, tak co na té naší radnici bude vlastně dělat?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ODS
Nezaregistrový uživatel 3.11.2014 reagovat
Tak to můžeš pomoct ženo, vždyť jsi tak pilná. bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bzbz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ODS
Nezaregistrový uživatel 6.11.2014 reagovat
Za 50 tis. měsíčně + tučné odměny - klidně čmeláčku. Ale ty můžeš pomoci zdarma z lásky k bližnímu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ODS
Nezaregistrový uživatel 7.11.2014 reagovat
A zadarmo neděláš nic, už nemáš co zobat tak chceš peníze!!! a prej pilná??? bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz bz to si najdi jiného čmeláka, nebo se na to tady vy.er, když za to nic nemáš!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
a co ten náš
Nezaregistrový uživatel 17.10.2014 reagovat
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/brno-ma-nadprumerny-pocet-zen-v-zastupitelstvu-20141016.html
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
hrdě se hlásí ke kmotrům, a přitom je to zanedbaná městská část
Nezaregistrový uživatel 1.11.2014 reagovat
....divní lidi žijí v těch Evanovicích.... všichni jako jeden muž tam volili kmotry, všichni se otevřeně přihlásili ke zlodějně, korupci, vyvedeným miliardám, rozbitým silnicím a nevybudovaným dálnicím... průserům s fotovoltaikou, k rozkrádání našich daní...a přitom na místní úrovni mají chudobu, zanedbanou radnici, odrbanou stodolu s názvem keramák, úsměvnou boudu s prodejem housek... ti lidi se tam asi všichni zbláznili.... taková chudoba a lidi se tam veřejně hlásí ke kmotrům....jinde by je hnali....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: hrdě se hlásí ke kmotrům, a přitom je to zanedbaná městská část
Nezaregistrový uživatel 3.11.2014 reagovat
tak se vrať, tu je to dědina ( je to o lidech, nééé o tom kdo má víííc )
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: hrdě se hlásí ke kmotrům, a přitom je to zanedbaná městská část
Nezaregistrový uživatel 3.11.2014 reagovat
Asi jiná doba ?????????????????????????????????
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT