VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Designérka Nováková o centru Brna: Uřvaná reklama nahradila hulákající trhovce

Designérka Nováková o centru Brna: Uřvaná reklama nahradila hulákající trhovce

Brno - Když jde po ulici, snaží se nevnímat, ale nedokáže to. „Kvůli profesi jsem zvyklá se věnovat tvarům a barvám. Reklamu nedokážu přehlížet," tvrdí designérka Veronika Rút Nováková. S radnicí brněnské městské části Brno-střed spolupracuje na manuálu pro obchodníky i majitele domů. Pomůže omezit nevkusnou reklamu, která často není v souladu s okolím. Takovou, kterou odborníci nazývají vizuální smog.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 2 PŘÍSPĚVKŮ

Neskutečná kam až ŽB a spol.
Petr Novák (29047) 16.10.2016 reagovat
jsou schopni zajít, aby dali kšeftík nebo grant každému kamarádovi z fakulty či neziskovky. Ale tak hlavně že je potřeba regulovat "vizuální smog", ale týká se to jen "zlých" obchodníků a podnikatelů. Vizuální smog kamarádů z neziskovek, které mají reklamu dokonce na městských plochách zdarma, nevadí, naopak se podporuje. Nebo třeba agitace Patočky a Patrika s referendem. To jim nevadí ani když je to načerno.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
vizuální smog?
Martin S (20902) 18.10.2016 reagovat
Co to proboha je vizuální smog? Jí vadí, že neladí barvy reklam s ulicí, ale že se teď díky kamarádům z ŽítBrno všude válí ožralí konzumenti, to už nevnímá? Ta je vtipná teda :D
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Jan Hlavačka (24059) 20.11.2016
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT