VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Dopravní podnik města Brna přišel o polovinu zisku

Dopravní podnik města Brna přišel o polovinu zisku

Brno – Skoro o sto milionů klesl loni zisk Dopravnímu podniku města Brna. Městská firma vydělala jen 119 milionů korun. Celkově za minulý rok dosáhla tržeb za prodej svých služeb a výrobků miliardu a devětačtyřicet milionů korun. Data zveřejnil podnik ve své výroční zprávě.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 21 PŘÍSPĚVKŮ

Že by odpisy dělaly 30 % ?
Nezaregistrový uživatel 10.7.2012 reagovat
Nechce se mi věřit, že by investice za 300 mil. Kč ročně způsobily pokles zisku o 100 milionů. To tady zase někdo plete jablka s hruškami.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Že by odpisy dělaly 30 % ?
Nezaregistrový uživatel 10.7.2012 reagovat
No tak Jirka Oliva není tak úplně ekonom a pan Jeřábek obecně neověřuje mnohdy nepravdivé informace z DPMB...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Že by odpisy dělaly 30 % ?
Nezaregistrový uživatel 10.7.2012 reagovat
Taky si rikam... odpis by mel byt minimalne na 20 let, takze letosni cast je max. 15 milionu korun. Jde spis o to, ze z minulych let ma DPMB takovych "darecku" nekolik. Odpisy byly v roce 2011 500 milionu, ale v tom jsou samozrejme i stavby. Dopravni prostredky delaji ani ne polovinu majetku. Smutna jsou spis ta cisla zamestnanych: ridici 1384; ostatni 1341 za rok 2011.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Že by odpisy dělaly 30 % ?
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
DPmB je socialistický podnik. Přezaměstnanost v administrativě, příspěvky na vše možné, i pro rodinné příslušníky. To už je snad jenom u tohoto podniku. Takže se musí zdražovat jízdné, protože na něčem vydělat musí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Že by odpisy dělaly 30 % ?
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
Všechno se zdražuje, podívejte se, co jste měl na úradech před 15 lety, nic se neplatilo a fungovalo to, ale teď? Za všechno chtějí poplatky a byrokracie v papírování pořád jen roste! DPMB není nejhorší, podívejte se třeba na Prahu, tam se to rozkrádá ve velkým. Fakt, že mají rodiny nějké úlevy nehraje roli, jde o hospodaření státu, tam se od všeho odvíjí i zbytek! Uvědomte si, že toto je další podmnožina hospodaření naší úžasné vlády!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Že by odpisy dělaly 30 % ?
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
přesně tak,stále socialistická firma.Zaměstnané celé familie...i babičky v předprodejnách jízdenek,obědy v pisáreckém depu za hubičku,lupeně na kulturní akce za hubičku,vánoční kolekce,dětské akce....tábory,puťáky,orientační závody,no tam se žije...a nové,cizí zaměstnance prosím neberou,jen známé známých.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Že by odpisy dělaly 30 % ?
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
Prosím, přečtěte si zákon o dani z příjmů právnických osob - daňové odpisy DHM.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Že by odpisy dělaly 30 % ?
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
O danovych odpisech jsme se tu nebavili, ale i kdyby ano, porad mi nedochazi, v cem se Steve myli.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
MHD nazdar
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
Na to, o kolik zdražili nejnižší jízdné (ze 14 Kč na 20 Kč) je hospodaření velmi špatné. Také proto - my důchodci - se přibližujeme všude svým autem. Ne proto, že si to můžeme??? dovolit, ale proto, že ušetříme. Počítejte se mnou: 2 (2 osoby) x 2km doprava vlastním autem stojí 6 Kč (daň i údržbu stejně ročně platíme). Tato samá jízda tramvají stojí 40 Kč. Takže k lékaři, za nákupem, na výlety, do divadla - vše absolvujeme autem a ničíme životní prostředí. NAZDAR MHD!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: MHD nazdar
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
a co takhle koupit si roční důchodcovskou jízdenku?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: MHD nazdar
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
a jezdit ve špičce, když jdou lidi z práce
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: MHD nazdar
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
Sohlasím, syn jezdí celodenně autem a tramvaj využíval dříve jen na cestu za sportem (Od dětské nemocnice na Starou osadu) což se vešlo do 10 minut. Dnes jede autem - je to levnější i když jede sám.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: MHD nazdar
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
Roční šalinkarta je nějakých 4 a půl tisíce! Kdo cestuje do práce nebo za školou každej den tak mi netvrďte, že ročně nechá za benzín míň.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: MHD nazdar
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
Syn pracuje a musí jezdit autem s pracovním nářadím. MHD používá tedy opravdu výjimečně. Nechtěl jezdit autem i stanovenou trasu- která je auty přeplaněna.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Neco mi unika
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
Polozme si otazku ... je tu DPMB od toho, aby vytvarel zisk? Zisk se ucetne generuje jen z jednoho prosteho duvodu - aby si mohli rozdelit odmeny....nic jineho v tom nehledejte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Neco mi unika
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
V tomto státě je ve všech organizací lepší prohlásit ztrátu než zisk! Trend je prodělávat, protože jakmile někomu řeknete zisk, tak zafunguje závist, v tomto případě by hned cestující začali prskat, proč teda nezlevní jízdné, když mají dost!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Městské firmy
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
jsou skvělým zdrojem peněz pro organizovaný zločin. V našem městě potvrzujícím, že ODS a ČSSD si nekonkurují, ale společně si rozebírají rozpočet, to funguje spolehlivě. Nějaké zaměstnanecké výhody jsou proti "zakázkám", které dopravní podnik zadává, směšnou položkou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Největším příjmem nejsou tržby
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
Já, když se podívám do výroční zprávy (http://www.dpmb.cz/Default.aspx?seo=download&id=1204), zjistím, že největším příjmem jsou kompenzace, tedy dotace od města a kraje. Náklady tvoří 2,8mld, výnosy z vlastní činnosti 960 milionů. To je skutečný výsledek hospodaření. Chceme z našich daní udržovat při životě takovou firmu??? Firma je účetně v zisku, ale jen proto, že do příjmů jsou započteny peníze, které předtím byly odebrány daňovým poplatníkům proti jejich vůli. Česky řečeno, dopravní podnik profituje z loupeží.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Popsal jsi přesně socialistické
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
hospodaření. DPMB je socialisticko-komunistickej bordel, kde se za 20 roků nic nezměnilo. Celej tento stát je komunistickej loupeživej cirkus jenom jsou ti komunisti nalezlí v jiných pol. stranách.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Největším příjmem nejsou tržby
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
Místo tady těch vašich míchání jablek s hruškama si přečtěte výroční zprávy podobných firem za hranicemi na západ a z kolika procent jsou celkově dotovány. Pak by tady ty vaše prndy o krádežích a socialismu měly nějaký smysl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Největším příjmem nejsou tržby
Nezaregistrový uživatel 11.7.2012 reagovat
Že se loupí a krade i jinde, přece ještě neznamená, že je to správné. Ve spoustě zemí funguje soukromá charterová doprava bez státních dotací, maršrutky v Bulharsku, podobně tak v Africe či Asii. Za zmínku stojí, že první dopravní podniky v našich zemích stejně jako v Americe byly založeny jako ryze soukromé společnosti, a byly původně ziskové i bez státních dotací.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT