VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Řeka nebo Petrov? O poloze nádraží chtějí diskutovat starostové okolních obcí

Řeka nebo Petrov? O poloze nádraží chtějí diskutovat starostové okolních obcí

Jižní Morava – Výhody umístění brněnského hlavního nádraží v poloze u řeky nebo pod Petrovem prezentovali ve středu jihomoravským zastupitelům představitelé Správy železniční dopravní cesty. Kterou variantu kraj podpoří, rozhodnou patnáctého ledna. Opoziční zastupitel za Zelené Jiří Hlavenka chce před hlasováním zapojit do diskuze starosty okolních obcí.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 49 PŘÍSPĚVKŮ

Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Štefan Friča (18646) 7.12.2017 reagovat
Brňané vlakem nejedou, jak je rok dlouhý. Rozhodují o něčem, co se jich vlastně netýká. V tomto mají starostové naprostou pravdu. Už samo dojíždění je pro obyvatele venkova každý den velkou ztrátou času. Tím spíše je zarážející, že jim někdo chce cestování ještě zkomplikovat a časově prodloužit. Přijet do Komárova, a pak se přesouvat k MHD v centru je hloupost. Stavební lobby ale cítí příležitost, a tak neustále prudí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Karel Houba (29244) 7.12.2017 reagovat
Tvrzení, že Brňané vlakem nejedou je o přes ústa. A pokud se týká o dojíždějící, tak ti z 99 % nechtějí do centra. takže pro Brno je úkol k přesunutému nádraží přivést dostatek linek příměstské vlakové dopravy, šalin, trojejbusů a autobusů, aby se dostali do svého cíle, pokud možno bez přestupu. A to se dnes už nedá řešit v současné ani poloze pod Petrovem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Pavel Novák (18654) 7.12.2017 reagovat
Mluvíš jak soudruzi. Tohle přesně slibovali komunisté,když pompézně otvírali Zvonařku. Po 45ti letech tam opodál zastavuje jedna linka,která stejně jede někam do prd...e a ne do středu města.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Roman Liška (34337) 7.12.2017 reagovat
Videl jste nekdy realny navrh staveb? Tzn varianta pod Petrovem a varianta U reky? Co by znamenaly pro dojizdejici v prubehu vystavby, jak zablokuji stred mesta, atd...? A treba nepodstatny detail, ze jejich poloha je 700 metru od sebe?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Martin S (20902) 7.12.2017 reagovat
Já jsem Brňan a vlakem jezdím docela často, tak nemudruj. Stavět nové nádraží v současné poloze je nesmysl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Pavel Novák (18654) 7.12.2017 reagovat
V současné poloze je postavené. Opravdu Brno nepotřebuje nádraží s 12ti nástupišti. Buďme rádi za to co jinde nemají.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Martin S (20902) 7.12.2017 reagovat
Právě že potřebuje. Město se stále rozrůstá, současné nádraží je kapacitně naprosto nedostačující, což se nezmění ani po případném přestavění. Navíc se na spoustu let rozkope celé centrum a dočasné náhradní nádraží vznikne - no hádej kde - na jihu. Takže se dalších min. 5 let bude jezdit na provizorní nádraží tam, kde by mohlo být nové, moderní a hlavně vyhovující nádraží.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Pavel Novák (18654) 7.12.2017 reagovat
To je věc názoru,nemá cenu to omílat dokola. Stačí na příměstskou dopravu používat nádraží městských částí,podobně jak to má zorganizované Kordis s autobusy a ejhle, na Zvonařce je prázdno a systém funguje. Proč musí třeba všechny couráky od Blanska zajíždět na hlavas ? Stačí Židenice a lidi se od tam rozjedou v MHD. Podobně příjezdy od Slavkova,Holubic,stačí končit ve Slatině. Na hlavním nádraží můžou stavět rychlíky a écéčka. Fakt netřeba zaneřádit byť zatím neexistujíci Brno - Jih obřím nádražím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Jan Kovář (32667) 7.12.2017 reagovat
Tím jen potvrzujete, že nádraží v centru je přežité, kolik lidí tam reálně potřebuje vystoupit a jít na Svoboďák? Možná tak 5%. Podívejte se na celý ten projekt prosím pořádně. Určitě to nedopadne tak, že bude nové nádraží uprostřed polí a neobsloužené, už příští rok začíná například Plotní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Pavel Novák (18654) 7.12.2017 reagovat
Se sliby na mě nechoď. To už jsem vyškolen. Takže bude účelnější,aby příměstska doprava končila někde v Komárově ? Taky blbost,ne ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Jan Kovář (32667) 7.12.2017 reagovat
To jste hodně naivní jestli věříte Anderovy a Patočkovi jejich kecy o nádraží v polích. Přesouvá se o pouhých 500 metrů, ve Vídni a Paříži si nádraží posunuli o kilometry a nikdo s tím problém nemá.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Pavel Novák (18654) 7.12.2017 reagovat
Po Vídni mi je kulový,Brno není žádný pupek světa,aby bylo prošpikované kolejemi skrz naskrz.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Adam S. (29966) 7.12.2017 reagovat
Co to sakra melete, víte jak by ta MHD jezdila plná (ještě víc než teď) a jak by se otřesně prodloužilo cestování na Jih od Blanska a na západ od Šlapanic, jak říkáte? To snad myslíte jako vtip, ne? :D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Pavel Novák (18654) 7.12.2017 reagovat
Nějak si to nepobral. Myšleny nádraží v městských částích. Zkus si prostudovat systém Kordisu s autobusy a totéž musí fungovat i s vlaky. Z ušetřených 50ti miliard by se investovalo do MHD. Jediná linka MHD, která jezdí plná je 12ka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Adam S. (29966) 7.12.2017 reagovat
Ale ale, jediná linka, která jezdí plná je 12? To je pro mě tedy novinka :D Přijďte si někdy v 7:00 na Starou osadu a pak si popovídáme, jak jezdí ty ostatní linky prázdný.. O jedničce ani netřeba mluvit, tam ty dlouhý šaliny jezdí jen pro radost. Dávat do tak PRÁZDNÉ MHD regionální frekvenci lidí z vlaku je přeci dobrý nápad, že? A když bude nedej bože chtít někdo jet z Sokolnic do Blanska, tak: vlakem -> Chrlice, 63 -> Úzká, pěšky 10 minut k MHD nebo 12 -> Hlavas, 2-> Kuldova, dalších 10 minut pěšky...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Adam S. (29966) 7.12.2017 reagovat
Pardon, Křenovic. Ale i tak, ohromná úspora času, místo hodiny v klidu vlakem - ejhle, dvě hodiny s čtyřma přestupama. To se pak veřejná doprava vyplátí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Jan Kovář (32667) 7.12.2017 reagovat
Tak ono to není jen o tom kdo vlakem jezdí a kdo ne, ale o rozvoji města jako takového, což ve stávající poloze není možné. Při realizace nádraží zase budeme žít deset let na staveništi. U řeky naopak stavba nikoho obtěžovat nebude, proběhne rychleji a levněji a město se hlavně konečně nadechne na jih. Stačí se podívat co nádraží v centru urbanisticky způsobilo za posledních 150. Na všechny strany má širší historické centrum několik kilometrů, jen na jihu máme hned za kolejemi strniště.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Pavel Novák (18654) 7.12.2017 reagovat
10 let na takovou stavbu ????? Vždyť deset let se dokončuje spojení tunelů kolem řeky v Žabinách. Nádraží a vše okolo bude rozbombardované tak 25 let a kdoví jestli do té doby bude zahrnuta MHD. A věřte,po celou tu dobu nedá magistrát ani korunu na jiné opravy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Petr Novák (29047) 8.12.2017 reagovat
No a u Petrova to bude ještě daleko horší
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Pavel Stavjaník (18726) 7.12.2017 reagovat
Právě proto, že třeba u nádraží není P+R třeba za kilo na den, tak jedu radši rovnou autem než vlakem. Protože motat se po ránu s několika přestupy MHD na vlak nějak nezvládám, o nočních návratech nemluvě. Až to někdo čistě náhodou vymyslí, jak třeba v Vídni nebo v libovolném okresním městě, tak tím vlakem zase budu jezdit…
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Tomas Cenek (42575) 7.12.2017 reagovat
Tak doufám, že starostové obcí taky doplatí těch 10 miliard o které bude varianta Petrov dražší. Dále, většina lidí, kteří dojíždějí nepotřebují do centra, ale do průmyslových areálů mimo centrum. V souvislosti s nádražím se počítá s novými linkami tramvají a trolejbusů plus SJ diametr. Obavy starostů jsou liché.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Petr 111 (28927) 9.12.2017 reagovat
Tomas Cenek:právě, že modernizaci žel. uzlu platí SŽDC (stát), kdežto potřebnou infrastrukturu město Brno. Pro variantu Řeka jsou náklady navíc pro napojení na MHD o 2.7 miliardy vyšší. To tedy doplatí kdo, vy? Navíc aby MHD u Řeky zvládla nápor cestujících, bylo navržené napojení některých částí autobusem místo tramvaje (např Bohunice). Dojíždějící tudíž nikdy nevyužijí prodloužení tramvaje ke Kampusu. Rovněž spolehlivost klesne.Taktéž SŽDC (stát) nepočítá s diametrem (nevyšla by pak varianta Řeka)!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Petr 111 (28927) 9.12.2017 reagovat
Nové napojení nádraží u var. Řeka rovněž zhoršuje spojení některých částí do centra. Např. z Bystrce k zastávce stávajícího hlavního nádraží v budounu už jen s přestupem, atd. Některá nová napojení mají vést novou ulicí, která už podle nového územního plánu nemá vzniknout.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Jan Hrůza (35110) 7.12.2017 reagovat
I když jistá část brňanů nějaký vlak netrápí všichni bez vyjímky budou tu šarádu z daní platit a čím to bude dražší tím více z nich magistrát přes domovní i jiné daně vytáhne. Při vší úctě ke starostovi Silůvek bych se ho rád zeptal jestli se také bude ptát brňanů na jejich názor třeba k předláždění ulice v Silůvkách /po kterém přece brněnští turisté mohou také šlapat/.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Petr Novák (29047) 8.12.2017 reagovat
Fričo, nelži. Lžeš v každé diskuzi o Brně, tady i na Idnesu. Podívej se ty chytráku na ty vizualizace, kde jsou nástupiště, prakticky začínají hned u Zvonařky. Dopravní dostupnost bude naopak pro velkou část cestujcících a velkou část Brna výrazně lepší než je teď. Což lze jednoduše vidět na příkladu právě Zvonařky a Grandu. Nové nádraží bude výrazně lépe dostupné, propojené s autobusovým terminálem, rychlejší příjezd vlaků prakticky ze všech směrů atd. Řešit v takové situaci teoretickou "horší" dostupnost
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Petr Novák (29047) 8.12.2017 reagovat
MHD je nesmysl a podružný detail. A do toho slavného centra jezdí minimum lidí, tudíž tam nádraží vůbec nemusí být, případně jen pro nějaké lokálky, které tam můžou mít jedno nástupiště, aby se ti slavní dojíždějící osobáky dostali blíž k centru. Nesmysl je naopak Petrov. Dražší, delší stavba přímo v centru, omezení x let. Nemluvě o praktické nemožnosti zapojetí VRT. Nebýt Zeleného moru a aktivistů jako jsi ty, mohlo nádraží dávno sloužit už nové, moderní. Jako třeba Hauptbanhof ve Vídni. Jsi směšný
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o Brňany, tak žádné nádraží potřeba není.
Petr Novák (29047) 8.12.2017 reagovat
Jinak stručně pane Friča. Vy jste prostě P.ča a zelená k tomu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Alvin Korčák
Jan Kovář (32667) 7.12.2017 reagovat
Alvin Korčák. To už snad nemůžete ani myslet vážně :D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Alvin Korčák
Martin S (20902) 7.12.2017 reagovat
V tomto případě ten člověk fakt existuje, dokonce studuje na FSS - což je asi oblíbená studna "mouder" pro deník.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Alvin Korčák
Petr Novák (29047) 8.12.2017 reagovat
To je zcela "nevávislý" občan, který vyjádřil svůj "nezávislý" názor na nádraží. Až na to, že je to Zelený šašek, tudíž žádná veřejnost, ale aktivista za zbytečné nádraží pod Petrovem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
vlakové nádraží
Rostislav Mareš (41554) 7.12.2017 reagovat
Už jsem se jednou vyjadřoval. Nechápu tu slepotu lidí kteří chtějí nádraží po Petrovem. Je to od nich sobecké a vidí jen svůj prospěch. Již dnes je Nádražní a Benešova za hranicí únosnosti. Chápu,že mnoho lidí přijde o pohodlí zastavit se u " vepřové hlavy" , bufet naproti nádraží a pokračovat domů vlakem. Jestli chceme Brno moderní s ohledem na rozvoj jiná možnost než nové nádraží na Rosické není. Pane Friča jste úplně mimo mísu a nehleďte jen na sebe. Nové spoje šalin a trolejbusů Vám cestu zkrátí na mini
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: vlakové nádraží
Pavel Novák (18654) 7.12.2017 reagovat
Pokračuj,to by se současná generace musela dožít 150ti let. 20 let rozvrtané jižní Brno,a dalších 40 let projektování MHD k nádraží po vzoru Zvonařky.Samé mosty a přejezdy přes koleje,nebo ty by snad nebyly natažené ? Brnu naprosto stačí to,co má. Taky perlili,jak Brno potřebuje UAN Zvonařka a autobus tam vidět,je jen malý zázrak.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: vlakové nádraží
Martin S (20902) 7.12.2017 reagovat
Takže je podle tebe lepší, namísto jihu kde nic není, rozvrtat a rozbagrovat naprostý střed města? A jinak Zvonařka - tam jezdí autobusů docela dost. A v případě nového nádraží na jihu by ti co jen přestupují vlak/bus měli kratší a pohodlnější cestu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: vlakové nádraží
Pavel Novák (18654) 7.12.2017 reagovat
Nene,já mám něco za sebou a takové vize a sliby ? To není nic pro mě,kdo je naivní ať věří. Trestné to není.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: vlakové nádraží
Petr 111 (28927) 9.12.2017 reagovat
Pardon, ale lidí, kteří přijedou na zvonařku a pokračují vlakem je naprosté minimum. Lidé, co přijedou vlakem a pokračují MHD naprosté maximum. při zhoršení napojení na MHD lidé zacpou město auty a tento stav bude trvalý,což je docela dlouho! Ne jen na omezeně nutnou dobu modernizace ve var.Petrov! Všude ve světě to zvládli (Vídeň). Bohužel v Brně raději postavíme nádraží klidně i v poli, jenom protože se lépe staví a pro lidi je horší! To je logika.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: vlakové nádraží
Jan Kovář (32667) 7.12.2017 reagovat
Vy jste naprosto mimo, můžeme se bavit jestli nádraží pod Petrovem nebo u Řeky, ale říkat že nádraží stačí když prokazatelně nestačí je blbost, to by vlaky končily v Židenicích. Běžte se podívat na mapu kolik konstrukcí a kolejí by naopak zmizelo a jak by se otevřel prostor mezi centrem a novým nádražím. Navíc by dopravci konečně naplno využili UAN, protože by lidi nemuseli šlapat na vlak půl kilometru přes Vaňkovku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: vlakové nádraží
Pavel Novák (18654) 7.12.2017 reagovat
Nezmizí vůbec nic,současné Hlavní nádraží by stejně zůstalo jako záložní,takže pokud někteří občané koleje neschovají,tak bude střed a jih Brna taková železárna.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: vlakové nádraží
Petr Novák (29047) 8.12.2017 reagovat
UAN jako takový měl jít k zemi (konečně) a místo toho být nový terminál i pro dálkové autobusy. To by i dávalo smysl, jenže Zelení raději nacpou zcela zbytečně desítky milionů právě do ÚANu jen aby si Chybík a spol. vydělali. A autobusy budou dál jezdit ke Grandu...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: vlakové nádraží
Petr Novák (29047) 8.12.2017 reagovat
Přece všechny problémy u Nádraží a okolí vyřeší..... Zelený zákaz aut na Nádražní... A bude ráj na zemi a všechny problémy zmizí. Říkal to Ander s Flamikovou a Hollanem za potlesku užitečných šašků jako Friča nebo Cenek, tak to musí být pravda. A nezapomenou na cyklostezku! ;-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
vlakové nádraží
Rostislav Mareš (41554) 7.12.2017 reagovat
Pro Pavla Nováka. Nevidíte si ani na špičku nosu. To co dnes existuje bude za deset let katastrofa. Pod Petrovem se to zbytečně prodraží a výstavba v nedohlednu vzhledem k tunelům. Je vidět, že vůbec nevíte o tom nic a plácáte chujoviny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: vlakové nádraží
Pavel Novák (18654) 7.12.2017 reagovat
Klídek,pokud máš argumenty,tak je používej a nesmysly si nech pro někoho jiného. U mne jiný názor není chujovina,tak pozor.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
nádraží
PETR SUCHAN (24584) 7.12.2017 reagovat
Budoucí referendum by rozhodně měli mít i občané okresu Brno-venkov. Ti přece jezdí vlakem co nejvíc. Ale v mnohých takových obcích vlak nemají! Je to těžké.......
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: nádraží
Martin S (20902) 7.12.2017 reagovat
Hlavně by v tom referendu měla být jasná otázka s jasně danými možnostmi - tzn centrum vs řeka. Ne ten paskvil co minule, kdy ať jsi zakroužkoval cokoliv, znamenalo to centrum.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
...
Vlastibor Pružinský z Padowy a Morawy (26269) 7.12.2017 reagovat
Že se mohli zeptat radních už před 10 lety, nebo kdy bylo to první zprasené referendum od jistého primátora R.O.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
nejenom nádraží
Rostislav Mareš (41554) 7.12.2017 reagovat
Pane Novák. Co vlastně chcete? Kdo vás sem nasadil? Vy nejenom pomlouváte a haníte stavbu nového moderního nádraží u řeky, ale také nový fotbalový stadion. A co hokejový? Už jste viděl makety? Vy musíte být hrozně protivný a nepřející chlap a vás mít za souseda tak se stěhuji.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: nejenom nádraží
Petr Novák (29047) 8.12.2017 reagovat
Bylo to sice na jiného Nováka, ale třeba ty stadiony jsou opravdu v současné situaci naprosto zbytečná a předražená věc. Jde jen o peníze od DRFG a spol., kšefty s ANO kamarády z města včetně primátora. Viz jak se snaží získat pozemky za cenu předání násobně vyššího majetku (domů) města nějakému "podnikateli". Důležitá je infrastruktura - nádraží, okruh, průjezdnost města atd. Ne fotbalová šaškárna pro pár stovek Zbrojováků a pár tisíc komeťáků
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nové nádraží
Spike Reed (19022) 8.12.2017 reagovat
Jediná přijatelná varianta je ta za Řekou. Je levnější, dostupnější, je v územním plánu, má všechna povolení nutné pro zahájení stavby, v nákladech je zahrnuta i VRTka, její realizace by nezablokovala střed města na desítky let a počítá se v ní s modernizací MHD. Varianta pod Petrovem je výmysl chorého zeleného mozku. Samotná stavba by měla stát přes padesát miliard, ale v nákladech není zahrnuta VRTka, s ní by náklady narostly až přes sto miliard. Tato varianta není v územním plánu a nemá žádná povolení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nové nádraží
Spike Reed (19022) 8.12.2017 reagovat
To znamená, že schválení varianty Pod Petrovem by reálně zablokovalo modernizaci železničního uzlu minimálně na dvacet až třicet let než by se vůbec mohlo kopnout do země. To by silně poškodilo Brno a rozvoj celého města. Varianta za Řekou potřebuje k realizaci jediné a to je souhlas zastupitelstva a konečné rozhodnutí vlády. Stavět by se mohlo začít do roku 2020 a do patnácti let by vše bylo hotové a i s napojením na MHD, která by se celkově modernizovala. Záleží vám na Brnu? Podpořte variantu za Řekou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nové nádraží
Petr 111 (28927) 9.12.2017 reagovat
Vidím, že 100% diskutujících (spíš urážejících) do studie vůbec nenakouklo! Varianta Petrov vznikla, aby doplnila dopravní nedostatky varianty Řeka a sloužila hlavně cestujícím (ty choré mozky jsou většinou profesoři z VUT Brno podílející se například na normách pro VRT, apod.) Náklady na VRT nejsou zahrnuty v obou variantách (u varianty Řeka je zajímavé bourání desítek rodinných domů v Popůvkách demolice čerp stanice, tunely převyšující délku tunelů u var. Řeka. Těch 100 miliard je dobrý úlet. Už nelžete.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT