VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Rodiče podepisují petici. Proti stavbě pětipatrové polikliniky u školky

AKTUALIZOVÁNO

Rodiče podepisují petici. Proti stavbě pětipodlažní polikliniky u školky

Brno /FOTOGALERIE/ – Až sedmdesát parkovacích míst a polikliniku vedle školky nechala vyprojektovat soukromá firma v řečkovické Měřičkově ulici. Vedení školky i rodiče dětí jsou proti výstavbě. Obávají se, že klidné okolí školky a bezpečí dětí ohrozí vzrůstající doprava a hluk.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 73 PŘÍSPĚVKŮ

Lidi nejsou normální
Pavel Novák (18654) 17.7.2017 reagovat
Fakt,za dobrotu na žebrotu. Ať si jezdí na polikliniku do Židenic. Pak budou prstíčkem hrabat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidi nejsou normální
Marian Koutný (35958) 17.7.2017 reagovat
Mám obavu, že bratr křesťan nebude provozovat polikliniku jako charitu, ale podniká za účelem zisku, takže o žádné dobrotě nemůže být řeč. Jen by mě zajímalo, co se stane, až zde bude i ordinace sexuologa a nějaký hodný strejda v dlouhém kabátě bude holčičkám u plotu ukazovat svoje tajemství, nebo jim bude nabízet bonbónky, když si sáhnou. Jinak doktorů je v Řečkovicích spousta.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidi nejsou normální
Pavel Novák (18654) 17.7.2017 reagovat
Žádný lékař nyní nemá ordinacai od MUNZu zdarma. Všichni doktoři jsou eseróčka. Takže všichni,kdo chtějí kvalitní péči žádají moderní ordinace. Tvé myšlení je trochu rudé. I toho pána .. provozuješ snad ty ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidi nejsou normální
Martin S (20902) 17.7.2017 reagovat
Sexuologie tam nebude, přečti si článek.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidi nejsou normální
Pavel Novák (18654) 17.7.2017 reagovat
Toho neber vážně,to je garnitůra těch co měli za komunistů "životní" úroveň.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
deníku
Martin S (20902) 17.7.2017 reagovat
Tak jak to ve skutečnosti je? Píšete o 5 patrech, já z obrázku (z toho jediného, který se opravdu věnuje nové budově) napočítal 4 patra. A mimochodem, ty fotky jsou úplně úžasné. Zvlášť detail cedulek a pak ten kus klacku vražený v plotě. Kdybyste raději místo focení nesmyslů pořádně informovali, ale to ne...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
šméčko
Petr Šveňha (38411) 17.7.2017 reagovat
Myslím, že děti slouží hlavně jako záminka obyvatelům paneláků za plánovanou poliklinikou. Nejvíc bude stínit ve směru od západu a to je (shoda náhod?) směr k paneláku za budovou. Aby budova stínila z jihu je naprostý nesmysl!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: šméčko
Martina Koktová (39448) 17.7.2017 reagovat
Taky to vidím tak, že děti jsou jen rukojmí, když chce někdo zvelebit nefunkční ruinu a vdechnout nový život něčemu, co bude sloužit všem. Děti nejsou jen v zahradě, chodí taky na vycházky. Já projektu fandím a přeji svěží myšlení při realizaci. Panelákoví brojleři budou zase jen kydat špínu, ale sami nehnou ani zadkem ani pupkem !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: šméčko
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Ještě mě napadlo zda by nechtěla obec povolit parkování na zahrádce školky, když jde o to zvelebování ???
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: šméčko
Petr Novák (29047) 19.7.2017 reagovat
Takže budete raději, když tam bude další roky ruina, která pak spadne někomu na hlavu nebo se tam uhnízdí nějaká sebranka, než aby se to opravilo a sloužilo. 100x raději vedle školky parkoviště, než tohle a lidi jako vy
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Školka
Michal Němeček (39506) 17.7.2017 reagovat
Dobry den Je zvláštní, že pan developer s KDU-ČSL nediskutoval svůj projekt s ředitelkou školky a s vedením MČ Řečkovice. Myslím si že si mohl ušetřit publicitu. Jinak nerozumím těm lidem v diskusi, parkoviště v těsném sousedství zahrady, kam si chodí hrát naše děti. Toto je přece v 21. století opravdu nemyslitelné. Je s podivem, že tento projekt chce realizovat křesťanský demokrat. Křesťanské hodnoty už nedodržuje ani předseda MO KDU-ČSL, co dodat je to opravdu smutné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Martin S (20902) 18.7.2017 reagovat
Parkoviště u polikliniky je ve 21. století nemyslitelné? No asi máš pravdu, zvlášť v Brně. Kdyby tam tak šoupli stojany na kola, to by všichni tleskali.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Dobry den Je potřeba číst článek pozorně, je tam psáno že parkoviště bude v těsném sousedství zahrady kam si chodí hrát naše děti. To je ale dnešní doba vytrhavat věci z kontextu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Martin S (20902) 18.7.2017 reagovat
A co to na tom mění, že bude v sousedství? Představ si, že auta dnes už jezdí i v těsném sousedství dětí, které jdou třeba po chodníku. Nechápu logiku toho dobrovolně žít ve městě a protestovat proti autům. Pokud to tvé rodině vadí, odstěhuj se na vesnici nebo někam na chatu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Podle Vás když žijete ve městě, tak je frekventované parkoviště v těsném sousedství zahrady školky v pořádku???
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Pavel Novák (18654) 18.7.2017 reagovat
Ano,existuje něco,čemu se říká plot,nebo ohrazení. Co to tu nacvičuješ ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Předpokládám že jste za KDU-ČSL, jinak to nejde chápat a nebo jste přímo developer?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Martin S (20902) 18.7.2017 reagovat
Ano, ve městě je parkoviště běžná věc. Mám pocit, že jsi právě dorazil někde z lesa a divíš se úplně všemu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
To asi z lesa jsem, nestačím se divit jak obhajujete soukromé parkoviště u budoucí polikliniky, kde budou auta vypouštět zplodiny přímo na hrajici si děti. Tato diskuze mi přijde jako bych se bavil přímo se zhotovitelem? Jste přímo investor?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Martin S (20902) 18.7.2017 reagovat
Jistě, všichni jsme zde investoři, developeři nebo kopeme za KDU-ČSL. Takový stihomam se jen tak nevidí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Jsem rád, že jste se přiznal. Teď už té obhajobě rozumím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Pavel Novák (18654) 18.7.2017 reagovat
Proboha co to píšeš za koniny. Právě že je 21.století,tak i křesťané jezdí auty,mají děti,chtějí moderní stavby,lékařské ordinace v moderních domech. To podle tebe členové KDU jsou nějací negramotní pánbíčkáři,kteří se imrvére od rána do rána modlí ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Školka
Pavel Novák (18654) 18.7.2017 reagovat
Proboha co to píšeš za koniny. Právě že je 21.století,tak i křesťané jezdí auty,mají děti,chtějí moderní stavby,lékařské ordinace v moderních domech. To podle tebe členové KDU jsou nějací nevzdělaní pánbíčkáři,kteří se imrvére od rána do rána jen modlí ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Pavel Novák (18654) 18.7.2017 reagovat
Cenzor mě nepustil slovo "negra -motní. Nahrazeno slovem nevzdělaní. Stejný význam,ale cenzůra v dělnickém plátku neumírá.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Dobré ráno Trošičku mě mrzí, že můj příspěvek nečte pozorně. Nebo je snad podle Vás v pořádku, že si děti budou hrát na zahradě školky a auta jim tam budou z výfuku pouštět k tomu hraní krásný kouř z výfuku. Trochu mě přijde, že jste z KDU-ČSL a nebo jste dostal zakázku na stavbu polikliniky ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Pavel Novák (18654) 18.7.2017 reagovat
Takhle přemýšlet a uvažovat je nesmysl. To chcete vytěsnit děti z vlivu automobilismu ? Zejména ve městě ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
To asi ani nejde ale na druhou stranu jim nemůžeme postavit soukromé parkoviště přímo u zahrady kam si chodí hrát.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Petr Novák (29047) 18.7.2017 reagovat
Stačí vhodně upravit plot či danou část parkoviště. Není v tom žádný problém. Třeba ve školce oddělit živým plotem. Jsou školky, co ani zahradu prakticky nemají a chodí přes vytížené město kolem silnic někam na veřejná hřiště.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
To je pravda, tak co takhle použít zahradu školky na soukromé parkoviště, když jak říkáte jiné školky zahradu ani nemají?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Petr Novák (29047) 19.7.2017 reagovat
Těžko diskutovat s někým, kdo nevidí nic jiného než nechat zříceninu nebo asfaltovat hřiště u školky. Jinak ano, takovým fanatikům jako vy bych na jednu stranu přál, aby vám tu školku vyasfaltovali.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Parkoviště u školky, čtěte pozorně prosím ??
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Pavel Novák (18654) 18.7.2017 reagovat
U školky,vedle školky,u domu,u obchodů,u hřiště,u divadla,u kina,u zmrzlinového stánku,u koupaliště,u přehrady ?? Kde ještě vám to bude vadit ??
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Já nevím že by si děti hráli u divadla nebo kina!?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Petr Novák (29047) 18.7.2017 reagovat
Ne každý má školku 100m od baráku a mnozí jsme rádi, že budeme mít kde zastavit, když pojedeme třeba do školky po práci vyzvednout dítě. Jinak se podívejte, v jakých podmínkách jsou nějaké školky na Brno Střed, parkoviště je to nejmenší co by mě trápilo. Mají třeba ti rodiče jako vy takovou starost o další plochy v Řečkovicích, které jsou pro děti absolutně nevhodné? Třeba Nové Náměstí s bezdomovci a ožralci nebo krásné Palackého nám, kam chodí na písek tak akorát psi? Jinak samozřejmě o projektu se mluvilo
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Předně parkoviště bude soukromé a ne veřejné, to je potřeba si uvědomit. Takže myslet si že tam budete moci zastavit nebo stát. Jinak srovnávat školku na MČ Brno Střed a školku v Řeckovicich je zavádějící a myslím si že než zhoršování stavu a přibližování se školám bez zahrad snad budeme našim dětem zivotni podmínky zlepšovat a ne zhoršovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Petr Novák (29047) 19.7.2017 reagovat
Soukromé bude v jakém režimu, to víte? Není nic jednoduššího než jeho stavbu a provoz podmínit režimem pro "veřejnost". Velká část parkovišť je soukromá a zastavit tam můžu zcela legálně a často zdarma. A pokud to bude parkoviště soukromé, sloužící pouze např. pro lékaře či nájemce v budově, tak už vůbec nechápu, proč by to měl být problém. Minimální provoz, ráno přijedou někdy odpoledne, večer budou odjíždět. Takže zase jste mimo a berete si děti jako rukojmí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Školka
Michal Němeček (39506) 17.7.2017 reagovat
Dobry den Je zvláštní, že pan developer z KDU-ČSL nediskutoval svůj projekt s ředitelkou školky a s vedením MČ Řečkovice. Myslím si že si mohl ušetřit publicitu. Jinak nerozumím těm lidem v diskusi, parkoviště v těsném sousedství zahrady, kam si chodí hrát naše děti. Toto je přece v 21. století opravdu nemyslitelné. Je s podivem, že tento projekt chce realizovat křesťanský demokrat. Křesťanské hodnoty už nedodržuje ani předseda MO KDU-ČSL, co dodat je to opravdu smutné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Karel Houba (29244) 18.7.2017 reagovat
Dobrý den je zvláštní :-) Aneb Popravit nelze, propustit. Nebo Popravit, nelze propustit?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Martin S (20902) 18.7.2017 reagovat
Křesťanské hodnoty? Které teď přesně myslíš? Upalování kacířů, touhu po mamonu nebo něco jiného?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
V tohle případě mamon nad ochranou zdraví našich dětí
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Martin S (20902) 18.7.2017 reagovat
A kde jinde budeme pak bojovat proti parkovištím? Co třeba to nové, co má být u zoo? Též bude vadit? Aby se náhodou děti nenadýchaly zplodin až budou okukovat zvířátka?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Já nevím o tom že si deti hrají na parkovišti u ZOO? Jinak zahrada u skolky slouzi k aktivnimu odpocinku dětí. Pokud si Vaše děti hrají na parkovišti tak to je trochu smutne
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Martin S (20902) 18.7.2017 reagovat
Však děti v té školce si též nebudou hrát na parkovišti. Tak kde je problém?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Zjevně nerozumite problému a zamotavate se do toho...........
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Petr Novák (29047) 19.7.2017 reagovat
On ne, vy si tu krásně protiřečíte
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Pavel Novák (18654) 18.7.2017 reagovat
Proboha co to píšeš za koniny. Právě že je 21.století,tak i křesťané jezdí auty,mají děti,chtějí moderní stavby,lékařské ordinace v moderních domech. To podle tebe členové KDU jsou nějací nevzdělaní pánbíčkáři,kteří se imrvére od rána do rána modlí ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Dobré ráno Mezi základní křesťanské hodnoty patří péče o dítě. Tady ale převažuje business.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Opravdu když čtu prispevky nestačím se divit. V dnešní době každý vytrhne z kontextu co se mu hodí "Parkoviště u polikliniky " tak to ale přece není, v článku se mluví o parkovišti které je v těsném sousedství školky a zahrady kde si děti hrají. Dle mého názoru lidé buďto nemají děti, nebo jsou ze strany developera a poslední možností je, že neumí číst ???
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Pavel Novák (18654) 18.7.2017 reagovat
Tak co navrhuješ ? Ke zdravotnickému zařízení snad jezdí sanitky či osobní auta. Tak zbouráme všechny školy a školky v okruhu několika kilometrů aby dětičky neměly bebí ??
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Navrhuji zrušit dětem zahradu a udělat větší parkoviště. Potřebujeme přece parkování a žijeme přece ve městě. Na co by dětem byla zahrada. Kdyztak at se odstehuji na vesnici......
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Nikdo netvrdí, že je někdo nevzdelanec a ať každý vyznává víru jakou uzná za pro něj nejvhodnější. Z mého pohledu si nikdo neuvědomuje množství vypoustenych exhalací z aut které na frekventovaném parkovišti jistě budou. Myslel jsem, že by nám mělo jít hlavně o zdraví našich dětí. Někomu jde zřejmě jen o business a ne o děti
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Pavel Novák (18654) 18.7.2017 reagovat
Jó,chlape,to je život. Děti jste zocelovali 40 let,tak něco musí vydržet. Jinak popřemýšlej v které době žiješ a kolik dětí už umřelo na následky parkoviště vedle školky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
To nevím kolik děti zemřelo na parkoviště vedle zahrady skolky ale určitě jim exhalace neprospívají. Je mi z toho trošičku smutno, že se tady na děti kašle.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Evidentne touha po mamonu, když o děti evidentně nikomu nejde?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Martin S (20902) 18.7.2017 reagovat
Takže tam raději necháme feťácké doupě, to je pro děti mnohem lepší.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Pavel Novák (18654) 18.7.2017 reagovat
To je marný,on asi ani neví,že auta jezdí i na alternativní pohon,nebo že už dávno není v benzínu olovo. Díky takovým exotům nelze v Brně pohnout se stavbami (VMO) ,které právě mají omezit exhalace plynulou jízdou a ne stáním v kolonách.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Všechna města bojuji se snížením exhalací, auta nemají filtry pevných částic atd. Dle mého názoru kdo obhajuje parkoviště v těsné blízkosti zahrady kde si hrají děti nemůže mít všech pět pohromadě a nebo je to přímo developer
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Martin S (20902) 18.7.2017 reagovat
Ano, jak už jsem psal, podle tebe jsme všichni tady developeři nebo investoři. To chce asi obklad na čelo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Jj už si ho dávám, opravdu mi nepřijde normální aby normální člověk obhajoval soukromé parkoviště v těsné blízkosti zahrady školky kam si chodí hrát děti. Nějaký zájem přece mít musíte ne????
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Podle Vás jsou tedy exhalace skoro neškodné a zbytek aut jezdí na elektrický pohon?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Copak developer nemá zabezpečenou stavbu? Parkoviště vedle zahrádky školky nebo fetacke doupě? Takto to přece nestoji
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Školka
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Developer by si přesně měl zabezpečit svůj majetek aby tam to feťácké doupě nebylo. A stavět to do roviny že je všechno lepší než stávající stav je trošičku mimo
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
...
Petr Novák (29047) 18.7.2017 reagovat
Neznám úplně podrobnosti tohoto projektu, ale obecně bych byl rád, že u školky přibude parkování a bude tam místo chátrajícího baráku nová stavba. Asi by byli rodiče raději, kdyby jim tam leželi bezďáci nebo nějací klinikáři si z toho udělali squat... Navíc, stín na zahradě ve školce je super než nechat děcka lítat v tropech na slunku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Dobry den Jedná se ale o soukromé parkoviště, ne o veřejné. Proč tam raději neudělat byty, pokud to radnice schvaluje. Těch vysokých teplot zase v našem podnebí tolik není a lepší když na zahradu svítí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Martin S (20902) 18.7.2017 reagovat
Myslíš, že u bytů by se neparkovalo?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Michal Němeček (39506) 18.7.2017 reagovat
Ano to určitě parkovalo ale nemělo by takovou frekvenci jako poliklinika, to je jasné
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Petr Novák (29047) 19.7.2017 reagovat
Tak se konečně rozhodněte, jestli je to soukromé parkoviště pro nájemce a majitele budovy nebo parkoviště v režimu veřejného pro návštěvníky polikliniky, čili i pro veřenost nebo rodiče co povezou děti do/ze školky. Protože to první nepřestavuje naprosto žádný problém a "frekventované" nijak zvlášť nebude, navíc se to dá krásně vyřešit a oddělit od zahrady, druhé bude sice více frekventované (ale žádná hrůza to nebude) ale zase ho bude moc využít téměř kdokoliv kdo pojede i do té školky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Informace
Petr Prokš (39557) 19.7.2017 reagovat
Dobrý den. Já jsem ten zástupce investora. Myslím, že námitky a jakási hysterie vychází z neznalosti parametrů projektu, nebo jejich zkreslených informací. Zaměřím se na několik základních faktů. (kvůli povolené délce příspěvků to rozdělím na více komentářů) Ještě než šel projekt na úřady tak jsme aktivně se sousedy a obcí komunikovali abychom jim projekt představili a proběhlo to bez jakýchkoliv problémů. Paní ředitelku jsme několikrát zvali ale zatím bez úspěchu. Naposledy s odvoláním na prázdniny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Informace
Petr Prokš (39557) 19.7.2017 reagovat
Panu starostovi jsem projekt osobně ukázal jako prvnímu už před dvěma měsíci – bez problémů. Od školky jsme několik desítek metrů daleko a zahradu mají u našeho pozemku zastíněnou vzrostlými stromy. Objekt neleží po celé délce zahrady. Je oproti zahradě školky a patro níž a 5NP je odskočené, takže tam samozřejmě nic trčet do výšky aby dusilo děti nebude. Máme k disposici nezávislou studii zastínění, která prokazuje, že žádné předpisy neporušujeme.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Informace
Petr Prokš (39557) 19.7.2017 reagovat
Dtto ohledně hluku. Normy nesmyslně požadují tak velký počet parkovacích míst, tak je tam musíme projektovat, ale provoz ordinací je ze své podstaty klidový, rozvrstvený plynule do celé pracovní doby, takže tam nebudou ani žádné zácpy ani koncentrace plynů, které by jakkoliv proti normálu měnili prostředí. Pozemek je velký, takže ani stavba ani ta doprava není nijak neúměrná tomu prostoru.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Informace
Petr Prokš (39557) 19.7.2017 reagovat
Územní plán v současné ani dohledné době jiné využití (například byty) neumožňuje. Škoda, že se ten, kdo bez toho, že by s námi jakkoliv jednal a získal si informace, šíří ty petice a straší rodiče, nevěnoval tomuto objektu pozornost dříve. Mohl nám třeba pomoci uklízet střepy, láhve od alkoholu a injekční stříkačky. Toho bych se jako rodič bál mnohem více. A taky bych se toho dotyčného zeptal o co mu ve skutečnosti jde? Pochybuji, že o děti.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Informace
Petr Prokš (39557) 19.7.2017 reagovat
Připravujeme veřejné projednání záměru, kde se bude moci i širší veřejnost seznámit s projektem a uplatnit konstruktivní připomínky. Ty vítáme a můžeme zapracovat do projektu. Závěrem jedna osobní věc-proč do toho kdokoliv plete křesťanství. Jsem statutárním zástupcem, ne jediným společníkem firmy. Za svou víru ani za tento projekt se nestydím. Proč to ale někoho dráždí nechápu. Zavání mi to silně rasismem a xenofobií. Dovolil byste si to pane pokud bych byl rom, muslim, nebo gay? Zamyslete se, prosím...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Informace
Petr Prokš (39557) 19.7.2017 reagovat
Omlouvám se, ještě jedna věc se z textu ztratila - registrujeme poměrně významné výhrady od sousedů na jižní straně pozemku. To je fér zmínit. A proto jsme s nimi v jednání, které nadále probíhá. Přeji pěkné prázdninové dny všem a děkuji těm spoluobčanům, kteří se zde nebáli vyjádřit i svůj pozitivní, názor Petr Prokš
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT