VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Rozjezdy? Jde o život, tvrdí řidič

Rozjezdy? Jde o život, tvrdí řidič

Brno /ANKETA/ – Když jsem jela autobusem, opilá parta polila ženu pivem a měla pak potyčku s jejím mužem. Vyhrožovali mu, že ho zmlátí. Řidič přivolal policisty. Na zastávce neotevřel dveře, dokud nedorazili. Měla jsem velký strach, výtržníci lomcovali dveřmi. S takovým zážitkem se svěřila Deníku Rovnost Brňanka Helena Vaňková. V nočních rozjezdech se cítí ohrožení i řidiči. Třeba Luděk Strouhal řekl po třiatřiceti letech u dopravního podniku dost.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 43 PŘÍSPĚVKŮ

Rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Tato situace trvá už 28 let od sametové revoluce a nástupu Havla na pražský hrad. ODS to v žádném případě neřešila,spíž potlačovala lidi,kteří na to poukazovali. Tak ODS nikdy už NEVOLIT !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Jo, jasně, může za to Havel. Je bych vás chtěl upozornit, že před 28 lety seděl na Hradě Husák. Alespoň se vy komouši naučte počítat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Není tady psáno,že Havel už byl na hradě.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Ne? Tak si to po sobě zkuste přečíst...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
zbytečné sní komunikovat. Viď je to <I>
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
A co plotna ?? Nepálí se tam něco ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
A proto volme ČSSD, ti nám mohou slíbit víc, než jiní mohou udělat. Ostatně to v Brně dělají už taky spoustu let a pořád jim to stačí k upevnění svého postavení.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
28 let ?, Jste asi z matematiky propadal,no a intelekt stejný jako ta matematika.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Příčina nevhodného chování některých jedinců v rozjezdech je jasná. Je to tím, že v nich necestuje Onderka. Jinak by se všichni, vzhledem k respektu k jeho osobě, chovali slušně. Proto více takových Onderků a v Brně bude klid a mír!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Pokud jsi socka a nemáš na taxála,tak si tady ulevuj.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Zrušit noční rozjezdy. V jiných městech nejsou.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
V jiných městech nemají víc věcí. Zrušíme je tedy taky?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Jsem pro, zejména z pátka na sobotu a ze soboty na neděli bývají noční busy plné ožralů. Radši budu cestu z noční směny řešit vlastní dopravou, než cetsovat s blijícími opilci, jak tomu bývá nyní.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
no, obědnatelem nočních rozjezdů po půlhodině je magistrát Brna, no a že v něm cestují opilci je skvělé bo magistrátu klesly náklady na polovonu, ožralce se rychleji odvezou z centra ale jde o to jestli podnapilého člověka může autobus převážet...... přečtěte si zákon, přepravní řád a potom jako slušní cestující se domáhejte dodržování přepravního řádu obědnatelem, poskytovatelem služeb veřejnosti v bus dopravě..... ani nevíte na co vše je přepravní řád dobrý....... hodně zdaru a pevné nervy.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 7.10.2014 reagovat
Základní trhlina ve vzdělání, OBĚD je jídlo OBJEDNAT je něco jiného. Takové negramoty bych taky vyloučil z přepravy.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 7.10.2014 reagovat
Zrušit ihned. Noční rozjezdy slouží výhradně pro převoz nachlastaným studentům, morákům a jiným individuím. Je to takové dobročinné taxi MHD. Co MHD přes den vybere to v noci daruje.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Noční rozjezdy by měly sloužit lidem, kteří v noci jedou z práce, přicestují z daleka a pod.
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Bohužel, v Brně slouží hlavně opilcům, kteří se vracejí z různých nočních podniků. Klidně bych noční rozjezdy zrušil, protože normální střízliví lidé si z důvodu vlastní bezpečnosti již řadu let berou raději taxi.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Noční rozjezdy by měly sloužit lidem, kteří v noci jedou z práce, přicestují z daleka a pod.
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Souhlasím s vámi. Raději jsem si vzala taxik, než abych jela po půlnoci sama z nemocnice.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Noční rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Navrhoval bych poslední rozjezd maximálně 0:30. A potom nový 4:30. Mezičas můžou naplnit taxikáři. Slušný člověk se dostane z divadla domů, a ráno další do práce. Ozřalí a zfetovaní študáci a flákači, kteří dělají největší bor.. můžou chodit pěšky - aspoň trochu vystřízliví. Předem děkuji za mínusy - aspoň se projeví koho se to dotklo.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Noční rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Honzo, Vy jste úplně mimo.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Noční rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
přesně tak, jste úplně mimo. Já jsem mladý (29 let) rozjezdy cestuji často, a že bych pokaždé potkával opilce a poblité lidi se říct nedá. Občas ano, ale většinou dojedu úplně v pohodě.A rozjezdy určitě zachovat, každý nemá 300 kč na taxík.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Noční rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 7.10.2014 reagovat
Honzo, máš odemně jedno obrovské plus.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nesudte
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Kazdy neni opily a zfetovany studak nebo flakac a kazdy nema na to, jezdit taxikem.... Rozhodne jsem pro zachovani nocnich rozjezdu..
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
To co píše Ghanen
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
nebo co to je za vietnamce je pěkná sračka policajti tam chodí chvilu chodí i kolem těch žebrajících nafetovaných sráču bez povšimnutí a jdou rpyč. nechápu že řidič nemuže mít minimálně pepřák !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
?
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
On je spíše problem co s nimi..? Myslíte si, že je muže policie nebo strážníci od tam vykazat..? Neni proto opora v zákonech. To ze tam chodi a pripadne svoji pritomnosti necemu muzou zabranit je tak vse co se da dle zakona delat.... bohužel
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ?
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
To víte, že to lze podívejte se na paragraf 15 zákona číslo 379/2005 Sb. ;-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ?
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Samozřejmě jsem toto mnohokrát porušil, když jsem znaven cestoval zpět domů. Jen s tím rozdílem, že ožralej nikde nedělám bordel. Poté co se mi několikrát podařilo moji cílovou stanici přejet a s přibývajícím věkem a tím spojenou leností už raději volím na cestu domů tágo.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ?
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Smankote.... to ze ten vozungr tan nema podle zakona co delat vim... ale ja psal co s tim muze udelat policie... nic... dat mu pokutu??? Cha chaaaaa
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ?
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Šmankote, psal jste, že pro to není opora v zákonech. Je, tudíž takového jedince může policie jak pokutovat, tak vykázat z mista mimo jiné...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ?
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Vykázat z veřejného prostranství ... hmmmm a kam? Na jine verejne prostranství? Na zaklade toho, že ma popito? Nebo znecistuje zem? Člověče přečtěte si ty zakony dukladne....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
hm
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
O život jde hlavně díky řidičům autobusů, kteří si rozjezdy pletou s ilegálními pouličními závody a tak se startovacími čísly 89-99 vyrážejí každou hodinu od Hlavního nádraží na závod smrti. Jinak spousta cestujících se samozřejmě chová jako hovada, taky z toho nejsem nadšený, většinou za to může alkohol, ale s tím se holt u noční linky musí počítat. Ale že po střechu narvaný rozjezd projíždí zatáčky div ne smykem, za to už cestující nemůžou.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: hm
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Jo, když chcete rozjezdky každou hodinu, bus má zajíždět až pomalu za Brno a ještě to má být levný (za běžnou cenu, přičemž i za, nekterými nepřekonatelných, komoušů nebylo výjimečné mít na nočních linkách dvoj až trojnásobné jízdné), tak to musíte stíhat tam a zpět pod hodinu, což jinak než razantní jízdou nelze.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: hm
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
No jo, to by si přál každej to mít rychle, levně a kvalitně. Akorát vám zapomněli říct, že z těch tří si můžete vybrat jen dva atributy.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: hm
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
řidiči jezdí jako hovada?? není to spíš tím že když cestující nejsou ve stavu se držet,ani pevně stát na svých nohou protože jsou v opojení?? Podívej se co musí řidiči rozjezdu neustále řešit, občas někdo skočí pod rozjetej bus, cestující (hlavně studenti) se vesele baví, tancují,....to se pak zdá každá rychlost děsně vysoká. Pokud pracuješ, tak je určitě tvým snem, aby za tebou přišel někdo do práce, a metr od místa kde pracuješ, sedíš, svačíš.... se ti vyzvracel a s úsměvem vystoupil.....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: hm
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Souhlasím s tím, že spousta studentů (hlavně Španělé z Erasmu a Komeťáci) dělá v busech neuvěřitelný binec. Na druhou stranu, rychlost rozjezdů není jen můj opilecký dojem. Před 2 roky jeli moji postarší rodičové poprvé rozjezdem (přijeli pozdě z nějakého zájezdu). Došli domů trochu vyklepaní a víte z čeho? Ne z opilců, s tím asi počítali, ale z toho že cituji "ten řidič s náma jel jak kdyby to ukradl". Takže asi tak.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
bublina
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Nafouknutý článek o ničem. O jaký život jde? Kolik lidí zemřelo při rozjezdu za posledních 25 let? A kolik z toho řidičů? A kolik kvůli opilcům? Pravidlo, že řidič musí jen přihlížet, jak mu někdo znečišťuje nebo ničí autobus, je hloupé, ale platí koneckonců i obecně na soukromý majetek (nesmíte ohrozit zdraví zloděje, pokud Vám nejde o zdraví). A že si dá někdo občas pár facek? Je snad jedno, jestli je to na ulici nebo v autobusu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: bublina
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
No jasně, žádnej problém, teda do doby, než se s blbou zkušeností setkáš ty sám, nebo tvoje holka, nebo máma vracející se z práce...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
Dokud budou ti nýmandi z městské policie sedět jenom v autech a sem tam aby se neřeklo projdou rolou, tak to bude pořád stejný. Ano potyček v nádražní ulici ubylo, ale nezmizely, jen se lidi teďka mlátí v buse nebo na zastávkách jinde... Fandím tímto všem řidičům, protože stíhat ty kokotský časy, v jakých musí jezdit a do toho problémy s cestujícíma, fakt hold Vám všem...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: rozjezdy
Nezaregistrový uživatel 7.10.2014 reagovat
Policii chybí autorita, a to už od pohledu. Stačí se podívat na břicháče a blonďaté jezinky, které umí dávat maximálně pokuty parkujícím řidčům. Kdyby nějakého lumpa vzali obuškem tak se musí ještě omluvit. Tak jak to zde má vypadat?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
„Dopravní podnik je do nočních rozjezdů nenasazuje kvůli jejich bezpečnosti. Bez přítomnosti policie by byla jejich přítomnost v nočních rozjezdech riskantní"
Nezaregistrový uživatel 6.10.2014 reagovat
„Dopravní podnik je do nočních rozjezdů nenasazuje kvůli jejich bezpečnosti. Bez přítomnosti policie by byla jejich přítomnost v nočních rozjezdech riskantní," To si dělají z lidí srandu? Takže místo, aby poskytovali bezpečné autobusy, tak se do nich bojí své zaměstnance poslat? Cestování MHD je opravdu dobré si rozmyslet. Autem je to levnější, i taxi vyjde mnohdy levněji než jízdenky pro víc lidí, a třeba v obleku jste v MHD za exota. A to nemluvím o promočených sedačkách, agresivních spolucestujících atd
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: „Dopravní podnik je do nočních rozjezdů nenasazuje kvůli jejich bezpečnosti. Bez přítomnosti policie by byla jejich přítomnost v nočních rozjezdech riskantní"
Nezaregistrový uživatel 7.10.2014 reagovat
Ta hláška je dobrá. To by nevymysleli ani na ŽítBrno...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: „Dopravní podnik je do nočních rozjezdů nenasazuje kvůli jejich bezpečnosti. Bez přítomnosti policie by byla jejich přítomnost v nočních rozjezdech riskantní"
Nezaregistrový uživatel 9.10.2014 reagovat
Reakce na Toma z 6.10 Takové IQ? ..aby poskytovali BEZPEČNÉ AUTOBUSY,tak se bojí do nich SVÉ ZAMĚSTNANCE poslat? Bezpečný autobus má platné STK zaměstnance poslat řeč je o preventistech (osoby nemají oporu v zákoně jak policie)... TAXI VYJDE MNOHDY LEVNĚJI,NEŽ JÍZDENKA PRO VÍC LIDÍ (nádraži-Kuřim tak to si vem dodávku s vlekem) ..A TO NEMLUVÍM O PROMOČENÝCH SEDAČKÁCH..tak to je dobře , protože stačí když jen píšeš Sedět teď v MHD tak si z tebe UCVRKNU (jak víš že jsou promočené? děláš to?)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Městská policie
Nezaregistrový uživatel 7.10.2014 reagovat
má povoleny jen dopolední vycházky a republiková si pomáhá a chrání se :-)). Benevolence k lumpárnám je součástí vládní politiky.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT