VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: V roce 2020 vám autobus sám strhne peníze, říká ředitel dopravního podniku

V roce 2020 vám autobus sám strhne peníze, říká ředitel dopravního podniku

Brno /ROZHOVOR/ - Pro odreagování od práce ředitele řídí tramvaj nebo autobus. Dopravní podnik pod jeho vedením zažil zavedení autobusů na stlačený plyn i pondělní příchod elektronického jízdného. Inspirací Miloši Havránkovi je ale Bratislava. „Nakoupili tam šedesát tramvají za rok. Rychlost je ohromující," říká Havránek.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 20 PŘÍSPĚVKŮ

V roce 2020 vám autobus sám strhne peníze
jan bosonohy (24384) 8.1.2017 reagovat
to me z kapsy zezadu strhavaji nekteri spolucestujici dost casto uz od roku 89.Predtim se to nikdy nestalo.Hm.divne.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V roce 2020 vám autobus sám strhne peníze
Jan Kovář (32667) 8.1.2017 reagovat
Před rokem 48 měli rodiče živnost a činžovní dům. To zabolí víc než zadní kapsa.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pavel Novák (18654) 8.1.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Polstry
Jan Kovář (32667) 8.1.2017 reagovat
Prosím nerušte plastová sedadla. Nevím kdo si stěžuje, ale dopadne to jako obvykle, 1% lidí hlasitě brečí a 99% mlčí, protože jsou spokojení. Polstry jsou nechutné a člověk neví do čeho se sedá, myslel jsem, že toto už máme za sebou.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Polstry
Alex Odbořil (25227) 8.1.2017 reagovat
Bohužel jsou mezi námi lidé bez selského rozumu a když MHD jede do zatáčky a jde to cítit, tak když z té sicny vyletí, tak si stěžují, ale když dali do autobusu ty nalakované dřevěné sedadla, tak to byl už opravdu extrém
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Polstry
hana cenková (26260) 8.1.2017 reagovat
Mnohem lepším řešením by byla koženka. Když se dělala anketa se záměrem nahradit něčím špatně udržovaná polstrovaná sedadla, nikoho ani nenapadlo nabídnout optimální variantu - kožeku. Nestudí, neklouže není tvrdá a lépe se udržuje. ve starších typech trolejbusů Škoda dělala koženková sedadla a teď najednou nám tam strčí výplod "renomovaného výrobce sedadel do prostředků MHD", který ve skutečnosti vyrábí SKLUZAVKY. Původně ta sedadla byla nejen kluzká, ale i nakloněná - TO je posezení v takovém provozu!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Polstry
Petr Novák (27569) 9.1.2017 reagovat
Koženka nestudí a neklouže? Kdy jste naposledy koženkou jela? Koženka studí a klouže úplně stejně, jako ten plast, možná dokonce ještě více, ve srovnání se zdrsnělým plastem. A k tomu jako bonus v létě pálí. Navíc je taková koženková sedačka výrazně dražší, než látková, o plastové nemluvě. Jedinou výhodou koženky oproti plastu tak je to, že z té koženky nebolí po půl hodině jízdy sedací část.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nízkopodlažní tramvaje
Jan Kovář (32667) 8.1.2017 reagovat
Jestli částečně nízkopodlažní tramvaj stojí polovinu, tak proč se vůbec kupují jiné? To samé platí pro autobusy a trolejbusy. Mladý člověk pár schodů hravě vyskočí a důchodci a invalidé se vejdou do nižší části klidně dvakrát.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nízkopodlažní tramvaje
Alex Odbořil (25227) 8.1.2017 reagovat
Vraťme se 20 let zpět = vozíčkáři nežili??? Tak co se z nich najednou všichni podělávají. Nyní se garantuje snad skoro každej druhej spoj. A kočárky? Jako před tím, jsme lidi a pomůžeme si. Za chvíli zakáží i podniky, kde jsou nějaké schody nebo co mají tito lidé za monopol.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nízkopodlažní tramvaje
Pavel Novák (18654) 8.1.2017 reagovat
Vozíčkáři i invalidé žili. Jen se za ně komunistický režim styděl,tak na ně nebral ohled. Vozíčkáři za komára neměli šanci jezdit v MHD a ani jinde.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nízkopodlažní tramvaje
Alex Odbořil (25227) 8.1.2017 reagovat
Kolik procent obyvatelů Brna je vozíčkářů? Je opravdu nutné, aby byla drtivá většina jim přizpůsobena? Oni nedostávají od státu příspěvky na benzín a auto? OD KDY???????
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nízkopodlažní tramvaje
Jan Kovář (32667) 8.1.2017 reagovat
Ale to není jen o vozíčkářích, ale i kočárcích a starších lidech. Kdyby jste četl pozorně, tak víte, že jsem jen pro částečně nízkopodlažní vozy, tam je cenový rozdíl oproti běžným v podstatě nulový, ale komfort nesrovnatelný.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nízkopodlažní tramvaje
Jan Kovář (32667) 8.1.2017 reagovat
Proč se vracet jen o 20 let zpátky, proč ne rovnou o 80 a nezačít invalidy rovnou systematicky likvidovat, že?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nízkopodlažní tramvaje
Alex Odbořil (25227) 8.1.2017 reagovat
šlo jim to tehdy a teď to má být o 100% pro ně? PROČ!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nízkopodlažní tramvaje
Jan Kovář (32667) 8.1.2017 reagovat
Znáte vůbec nějakého invalidu? Zeptejte se jak jim to tehdy šlo. Dost blbě, chodníky neměly sjezdy, MHD nepřicházela v úvahu. Tyto změny vrací lidi lidi do života, přál bych Vám vyzkoušet si alespoň jeden týden na vozíčku, ať vidíte jaký může být problém jen cesta do práce, nebo obyčejný nákup.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nízkopodlažní tramvaje
Alex Odbořil (25227) 11.1.2017 reagovat
Jsem přesvědčen, že je spousta vozíčkářů, kteří jsou rozmazlení a řvou kvůli každé jehle v kupce sena. Ten jejich předseda je taky demagog.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nízkopodlažní tramvaje
hana cenková (26260) 8.1.2017 reagovat
Nějaký magor totiž prosazuje trend celoplošně nízkopodlažních vozů - bez ohledu na to, že potom k sedadlům člověk musí málem šplhat po žebříku a takto vysoká sedadla nejsou bezpečná (přestože nějaký lempl je považuje za vyhovující pro bezpečný provoz). TO se týká hlavně busů SOR a dopravce nesmí na tom nic měnit. Navíc ta nižší cena se týká spíš vozů Vario - přestavby starých vozů a není kapacita na početnější přestavby, zatímco ty drahé se kupují (Škoda 13T - Porše) a rozhodují o tom hlavně politici.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pravda
Alex Odbořil (25227) 9.1.2017 reagovat
Ano, omlouvám se, máte všichni pravdu. Regionální-vesnické autobusy se nizkopodlažními typy vůbec nezajímá a nikomu to nevadí. Utlačuji vozíčkáře, staré i maminky s kočárkama, protože zastávám názor, že MHD má být laciná, ekologická a hlavně jednoduchá. Pokud někdo potřebuje polstrovanou sedačku, wifi a dělá mu za těžko co dřív bylo běžné, tak pardon. Zapomněl jsem, že žijeme v době, kdy je potřeba jednoduché věci dělat co nejdražší a nejsložitější.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pravda
Jan Kovář (32667) 9.1.2017 reagovat
Já vidlobusem jezdím sotva jednou do roka, takže to mám možná zkreslené, ale minimálně deset let jsem nejel jiným než částečně nízkopodlažní autobusem.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pravda
Petr Novák (27569) 9.1.2017 reagovat
No, tak to máte trochu i štěstí, protože až taková samozřejmost to na meziměstských linkách není, ale když se podíváte třeba do jízdního řádu linky 302, tak více než polovina spojů je bezbariérových. Oproti tomu třeba na v podstatě brněnské městské lince 303, která jen shodou historických náhod jede i pár kilometrů za Brno a má meziměstské číslo, nízkopodlažní autobus skoro nepotkáte. To jsou pane paradoxy.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT