VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Vážka v Králově Poli? Projekt padl

Vážka v Králově Poli? Projekt padl

Brno /ANKETA/ – Brněnští radní zamítli zaplatit část nákladů na stavbu nádraží v Králově Poli. Podle starosty městské části tím projekt zastavili.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 9 PŘÍSPĚVKŮ

Vážka
Nezaregistrový uživatel 28.7.2010 reagovat
Je to škoda, vždycky, když by v Brně mohlo vzniknout něco nového a velkorysejšího, tak je se vším automaticky ámen. To se dalo čekat. Brno se ve své malosti a škudlivosti utopí. Nevím, jestli je 210 milionů tak nemožná částka. Nádraží by určitě nevzniklo za jeden rok a kdyby se ta suma rozložila třeba do dvou nebo tří let, tak nevím v čem je problém. Myslím, že Brno skoro každý rok vydá dost vysoké sumy například za opravy komunikací (kolik stála např ulice Husova nebo teď Joštova)? Myslím, že to do stovek milionů nemá daleko, tak proč by se do plánů nemohlo během několika let vejít i nádraží v Králově Poli. Ta příšerná stávající barabizna je našeho města nedůstojná. A jak to tedy chtějí mocipáni řešit - zase budou 20 let analyzovat, pak dalších 20 let protestovat, že se jedná o megalomanii a nakonec to stávající nádraží přelíčí nehašeným vápnem a bude po rekonstrukci - a na magistrátě si rozdají mimořádné milionové odměny za zdárně rovedené dílo. Je to k pláči, ale to je Brno.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vážka -Nésó love, gómeš to ?
Nezaregistrový uživatel 28.7.2010 reagovat
néni krupica na jiný věci a 700 melónů na ajznboňácké hmyz je trochu z vinglu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
nádraží
Nezaregistrový uživatel 28.7.2010 reagovat
Pro to aby cestující měli důstojné nádraží nejsou peníze ale vetrina staví jeden barák za druhým po dvěstě milionech a na to prachy jsou. Všechno je ze stejné kasy a už zase budou stavět další asi za 300 mega.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
vstavat pratele
Nezaregistrový uživatel 28.7.2010 reagovat
ten projekt urcite stal nejake prachy navrhnout ho, tedy nekdo uz se napapal a media dostali take svou slavu vcetne medializace ms.casti a tedy vse konci tam kde pocalo, v kosi, ze nebudou prachy se vi uz radu let tak kdo tomu veril byl skutecne jen snilek
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: vstavat pratele
Nezaregistrový uživatel 29.7.2010 reagovat
Ten někdo je architekt Parolek, autor např. letištního terminálu. Určitě to nedelal zadarmo, ale je v tom i dost práce. Architektonicky zajímavé stavby obvykle prosadí nějací romantičtí snílci, realisté obvykle prosadí různé plechové škatule a krabice od bot :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pridam jenom...
Nezaregistrový uživatel 29.7.2010 reagovat
hahahahaa
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Dopravní funkčnost
Nezaregistrový uživatel 29.7.2010 reagovat
Nezlobte se na mne, architektonicky se jedná určitě o zajímavý návrh, ale z toho, co jsem měl možnost detailně vidět, mi to vůbec nepřipadlo jako zlepšení pro cestující, kterých se tato stavba má týkat především. Místo toho, aby se zachovala výhodnost současného výškového uspořádání (výpadovka i koleje v horním patře, pěší, cestující a MHD v dolním), autor navrhuje jakési krkolomné "přelézání" estakády ještě vyšší stavbou a následné sestupování dolů na peróny a to vše pochopitelně za patřičného prolézání jakýmsi shopping-centrem. Zdá se mi, že o to lidé, kteří např. denně ráno přijíždí a odpoledne odjíždí vlakem do/z práce (školy) rozhodně nestojí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dopravní funkčnost
Nezaregistrový uživatel 29.7.2010 reagovat
Ano, kreativita zcela potlačila logiku pohybu pěších, tedy těch, kteří do tohoto místa musí jít. Za kreativitou je zřejmě někde za rožkem schována tzv. komerční doložka. Zatímco nyní jdeme z MHD přímo do haly a podchodu, tak v novém bychom měli vystoupat vzhůru a projít kolem obchodů. Tak toto, prosím, děkuji nechci. Co tento prostor zcela zničilo, je vedení výpadovky. Co ji za ty uvažované peníze ponořit ? Ale dost virtuálních nápadů - zpátky na zem. Tzn. revitalizovat nádražní budovu, otevřít podchod do Myslínovy ulice a jemně vyšperkovat prostor pod mosty. A na závěr : pozor na přenášení myšlenek do jižní části města ! Pro myšlenkový proud komerčního zastřešení nového nádraží (pozn. od stejného autora) by bylo zřejmě vhodné doplnit do nejvyššího patra tramvaje nebo dokonce diametr, aby všichni, kteří budou nuceni každý den přestupovat, kolem těch obchodů museli de facto projít.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dopravní funkčnost
Nezaregistrový uživatel 29.7.2010 reagovat
Ano, kreativita zcela potlačila logiku pohybu pěších, tedy těch, kteří do tohoto místa musí jít. Za kreativitou je zřejmě někde za rožkem schována tzv. komerční doložka. Zatímco nyní jdeme z MHD přímo do haly a podchodu, tak v novém bychom měli vystoupat vzhůru a projít kolem obchodů. Tak toto, prosím, děkuji nechci. Co tento prostor zcela zničilo, je vedení výpadovky. Co ji za ty uvažované peníze ponořit ? Ale dost virtuálních nápadů - zpátky na zem. Tzn. revitalizovat nádražní budovu, otevřít podchod do Myslínovy ulice a jemně vyšperkovat prostor pod mosty. A na závěr : pozor na přenášení myšlenek do jižní části města ! Pro myšlenkový proud komerčního zastřešení nového nádraží (pozn. od stejného autora) by bylo zřejmě vhodné doplnit do nejvyššího patra tramvaje nebo dokonce diametr, aby všichni, kteří budou nuceni každý den přestupovat, kolem těch obchodů museli de facto projít.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT