VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Vlakové nádraží chtějí za řekou v Brně-jihu. Představili novou variantu přesunu

AKTUALIZOVÁNO

Nová varianta počítá s dvěma nádražími. Prodlouží posuzování, vadí také kritikům

Brno /ANKETA, INFOGRAFIKA/ – Novou variantu polohy brněnského hlavního nádraží představilo v pondělí hnutí ANO. Pokud se zařadí do srovnávací studie, celý proces výběru místa nádraží se prodlouží. Nádraží by tato varianta odsunula ze současné polohy o více než kilometr až za řeku mezi mrakodrap AZ Tower a konečnou zastávku MHD Komárov.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 17 PŘÍSPĚVKŮ

Jen další kouřová clona ANO
Tereza Skálová (25875) 30.5.2016 reagovat
Jasně, další možná poloha nádraží. A neříkalo ANO poslední dva roky - nechť rozhodne nezávislá komise odborníků investora a tím je SŽDC, tedy stát. No a pak, když to asi nevypadá, že by se to Zeleným a Žít Brno nehodilo, tak je potřeba naředit problémek. Kolik stálo Brno onen další projekt? A proč a kdo ho zadal? A má k tomu menšinová koalice Vokřál, Hollan, KDU a TOP vůbec pravomoc?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
...
Martin S (20902) 30.5.2016 reagovat
Tady je krásně vidět, že se Hollan a jeho kumpáni vyznají akorát tak možná ve výběru kávy. Taková kardinální blbost nenapadne jen tak někoho... Už vidím ty nadšené lidi, kteří musí absolvovat přestup mezi vlaky přes půl města... Bravo :D
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ...
Pavel Novák (18654) 31.5.2016 reagovat
Klídek,ti o kterých píšeš,že budou přestupovat bůhví kde,tak ti se teprve za 30 let narodí. Vždyť v této době nikdo nepostaví ani kůlničku,natož nádraží za 50 miliard. Kdy by to platil.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Ještě je
Jack the Ripper (27028) 30.5.2016 reagovat
ve hře moje varianta u přehrady. Výhodou tohoto řešení je,že bude umožněn přímý přestup na lodní dopravu. No co se divíte? Když plánují vedle hráze dálnici,nádraží se tam také vejde.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Tomáš
Tomáš Halouzka (27712) 30.5.2016 reagovat
Už se těším na přestupy mezi nádražími. Teda tohle nemůžou myslet vážně!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tomáš
Pavel Novák (18654) 31.5.2016 reagovat
Halouzko,kolika let se dožiješ ? Nevěř,že 180ti ne.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Hmm
Pavel Stavjaník (18726) 31.5.2016 reagovat
A autobusy pro jistotu necháme na Zvonařce, aby to bylo ještě zajímavější. Pak mně ovšem vrtá hlavou, proč hodně měst dopravu slučuje do jednoho uzlu? Zřejmě něco dělají špatně. ANO bude lépe.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hmm
Martin S (20902) 31.5.2016 reagovat
Alespoň bychom měli prventví - Brněnský dopravní trojúhelník. Hollan by cestujícím pro přepravu půjčoval rezavé rozvrzané (ale hipsterské!) kolo zdarma. Samozřejmě by se muselo postavit plno cyklostezek. Má to chlapec dobře vymyšlené!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hmm
Pavel Novák (18654) 31.5.2016 reagovat
Dobrá zmínka o Zvonařce. Když ju soudruzi slavnostně otvírali,tak tehdy tam jezdilo hodně autobusů,kdo je pamětník,tak ví. Ale uběhlo 40 let a Zvonařka zeje poloprázdnotou včetně těch výstupových refýží vedle. Totéž by potkalo vlakové nádraží. S velkou slávou tady hřímají lidi,co vlakem ani nejezdí,že Brno ptřebuje 20 nástupišť. Je to stejná hloupost jako se Zvonařkou. Stačí malé nádraží,které máme v centru. Za 30 let si to povíme.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Hmm
Zdeněk Dvořák (27764) 1.6.2016 reagovat
S autobusy se potichu počítá před prostorem nového nádraží (var.Petrov), jenomže už se neříká, že by pro uvolnění prostoru padlo všechno od Malé Ameriky po Rondo. Návrháři se opomněli optat, co na to památkáři a hlavně lidi, co tam bydlí vč. firem, které tam mají novostavby.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Patočku
Petr Schoen (27220) 31.5.2016 reagovat
již pustil z raplhauzu?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nádraží jedině za řekou!
Spike Reed (19022) 31.5.2016 reagovat
Původní varianta za řekou je z mnoha důvodů nejlepší. Spojí jak autobusovou tak i vlakovou dopravu do jednoho místa a také se tam konečně přivede MHD. Nová varianta Hnutí ANO je jen snahou o zdržení celého procesu, aby nakonec nebylo nic. Další důkaz, že tato sestava škodí Brnu a jeho občanům! PS: Regionální vlaky pro ty co jezdí do Brna za prací by mohli jezdit na stávájící nádraží i v případě realizace varianty za řekou u zvonařky.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nádraží jedině za řekou!
Pavel Novák (18654) 31.5.2016 reagovat
Za řekou ?? No vida,tak nádraží u přehrady je reálné. Kde ve světě se bude jedit na rolu lodí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nelíbí
Pavel Novák (18654) 31.5.2016 reagovat
Ani mě,ani janě Novákové,ani Petře Svobodové a a ani Svatému Petrovi.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Jde vůbec o železnici?
Zdeněk Dvořák (27764) 31.5.2016 reagovat
Celá debata jde spíše směrem, který by se měl odehrávat v Absurdistánu a ne ve střední Evrobě. Jednou šoupnem nádraží sem, podruhé tam. Ví vůbec ta galerie ignorantů, co to jsou koleje (takové ty dva pruhy železa)? A že se sklonové, poloměrové a další stavevní parametry tratí musí čímsi řídit? Oni snad skutečně uvažují, že někdo pustí vysokorychlostní soupravy na tratě z počátku 19-tého století, kdy např.lokomotiva vážila 10t a ne dnešnéh 88, rychlost tehdy 30 km/h a dnes požadavek aspoň 100, nejlépe 350.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Jde vůbec o železnici?
Pavel Novák (18654) 1.6.2016 reagovat
Žádným nádražím,ani nad nebo pod řekou nebudou vlaky projíždět rychleji než těch 30 km/hod. a nic jiného se neřeší.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Jde vůbec o železnici?
Zdeněk Dvořák (27764) 1.6.2016 reagovat
Ale jde to, už i v tomto bohem zapomenutém koutu existují nádraží, kde vlaky projíždí i 160 km/h.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT