Před startem letošního prvoligového jara jsou cíle mnohem skromnější. „Chci vyhrávat a přesvědčit hráče, že chtějí vyhrávat taky. A máme půl roku na to, abychom poznali, kdo to dokáže a kdo ne,“ uvedl brněnský trenér Miroslav Beránek.

Ten převzal tým po nepovedeném podzimu. Loňskému černému koni soutěže patří až desátá příčka. „Samozřejmě bychom se rádi posunuli o něco výš, ale bude to těžké. To už bychom museli spoléhat na to, že týmy, které jsou před námi, budou hodně ztrácet,“ dodal Beránek.

Kromě shánění nového kouče mělo vedení plné ruce práce se sponzory. Generální partner, stavební společnost Skanska, totiž utáhla kohoutek.

Na jaře vyběhnou Trousil a spol. s novým logem sponzora na prsou. „Dohodli jsme se s firmou OHL ŽS. Jsem rád, že to dobře dopadlo,“ uvedl výkonný ředitel 1. FC Brno Roman Pros.

Zacelit celou díru po odchodu Skansky se ale nepodařilo. „Nebudu říkat konkrétní čísla. Když použiju ono slovo „díra“, tak se nám jí povedlo z velké části zasypat,“ glosoval situaci Pros.

Z odchodu generálního partnera ale přece jen mohou mít radost alespoň fanoušci, kteří volali po jmenovkách na dresu. „Ty už na jaře budou,“ ujistil Pros.

Ten zároveň odmítl, že by v nejbližší době hrozil odchod některé z opor. „O naše hráče je zájem a pokud někdo přijde s adekvátní nabídkou, budeme s ním jednat. Ale teď to není aktuální,“ uvedl majoritní vlastník klubu.