Podepisují se pod ní přímo fanoušci, protože obchod ve stadionu v brněnské Srbské ulici se zbožím s klubovými symboly převzalo před třemi týdny od externí společnosti Občanské sdružení Zbrojováci. „S předchozí firmou klub rozvázal spolupráci, protože fanshop nefungoval. Chceme jej posunout do jiných sfér podle západního vzoru. Propojit klub, fanoušky i hráče," nastínil plány místopředseda sdružení Jakub Mikšovský.

Prvně musí noví provozovatelé doprodat staré zásoby, takže vyhlásili akci Prázdniny se Zbrojovkou s výraznými slevami. „Na některé zboží až pět set korun. Všechna trička stojí dvě stě dvacet korun," uvedl.

Ke sníženími cen ve fanshopu dojde natrvalo. „Přece nemůže stát mikina třináct set korun, když její výrobní cena jsou dvě stovky. Chceme, aby si zboží koupil člověk, který se jde podívat na fotbal. Dvě stovky v peněžence vždy najde," poznamenal Mikšovský.

Na sezonu chystají Zbrojováci například limitované edice pro vybraná utkání. „Uděláme třeba sto padesát triček s motivem Sparty. Do konce roku připravujeme dost překvapení v podobě akcí i produktů," slíbil.

Finišuje také tvorba nové internetové verze obchodu. „Téměř každé oblečení jsme pro e-shop nafotili na hráčích," podotkl místopředseda.

Další akce na sebe nenechají dlouho čekat. „Chceme ve fanshopu představit posily, ale počkáme, až se hráči vrátí ze soustředění. Do ligy však zbývá čtrnáct dní a nechceme zasahovat do chodu týmu. Plánujeme, že před každým zápasem bude ve fanshopu prodávat hráč, který je zraněný či vykartovaný," u­vedl.

Výdělek půjde z větší části klubu, ale několik procent zůstane sdružení. „Zaplatíme z nich chorea na zápasy nebo autobusy na výjezdy. Nejdřív ale za ně nakoupíme nové zboží," dodal Mikšovský.