Utkání s prvoligovým nováčkem startuje v pět hodin odpoledne, dětský koutek v prostoru házenkářského hřiště ve Vodově ulici přivítá návštěvníky s hodinovým předstihem. „Soutěže pro děti tam budou i v době zápasu. Rodiče je tam mohou stejně jako při nákupu v supermarketu nechat bez obav celou dobu. Postarají se o ně vyškolené pracovnice, zatímco budou v klidu sledovat utkání," láká na novinku marketinkový pracovník klubu Jaroslav Hajn.

Návštěva koutku nic nestojí, navíc je areál propojený se sektorem N, odkud mohou rodiče prvoligový zápas sledovat i s dětmi. Na úvodní domácí duel sezony míří do Brna také Mobilcup Roadshow, která první stovce fanoušků nabízí výměnou za starý nepoužívaný mobil bezplatný vstup na utkání. Na další čeká pivo zdarma. Od tří hodin odpoledne v areálu kluziště ve Vodově ulici si navíc zájemci vyzkouší novinku pro fotbalový trénink s názvem Team Mate.

Doumbia ve Zbrojovce končí
Fotbalový útočník z Pobřeží slonoviny Ibrahim Doumbia brněnskou Zbrojovku neposílí. „Je talentovaný, ale projevily se na něm dva a půl měsíce bez fotbalu. Nemáme čas ho dávat dohromady," objasnil sportovní ředitel Zdeněk Kudela. Naopak o francouzského ofenzivního záložníka Donneila Moukanzu klub stojí. „Má kvalitu, ještě však musíme dojednat podmínky," dodal Kudela.

Na domácí start sezony zve brněnský klub také vlastními novinami. Šestnáctistránkový Zbrojovka expres, který nabízí obsáhlé představení týmu a rozhovory, roznáší od středy do pátku zdarma kameloti v Brně. „Máme sedm tisíc výtisků," poznamenává Hajn.

Zbrojovka expres je k dostání také v Knihkupectví Dobrovský v Galerii Vaňkovka, Restauraci Varna v Solniční ulici a Hostinci U Daana ve Staňkově ulici.

Přesto se zatím potvrzuje, že Hradec Králové není velký tahák pro brněnské fanoušky. Ke dvanácti stům prodaných permanentek totiž v předprodeji na první duel přibyla necelá stovka lístků. „Fanoušci se spoléhají stále víc na volný prodej před zápasem, rozhodují se podle počasí. V předprodeji kupují vstupenky spíš na jiné soupeře," sděluje Hana Hušková, jež se o prodej vstupenek stará. „Návštěvám navíc konkurují přenosy utkání na internetu a v televizi," dodává.

Do konce podzimu vyroste nad západní tribunou stadionu v Srbské ulici střecha pro víc než čtyři tisíce návštěvníku, jejíž výstavba se dotkne také občerstvení. „Dojde k zásadní k rekonstrukci, která zlepší servis pro fanoušky," podotýká majitel kubu Václav Bartoněk.

Zbrojovka chystá i další projekty, aby rozšířila počet příznivců i členů fanklubu. „Pro mladé kluky máme lístek zdarma, když na fotbal přivedou dva nové kamarády," přibližuje Hajn. „Pro mimobrněnské fanoušky nabízíme k jedné vstupence druhou zdarma," dodává.