I když jsem se snažil zachytit naději, která v Nepálu panuje, stále ve filmu převládá obraz bezmoci. Tak popsal devětadvacetiletý Petr Pospíchal svůj dokument Back2Epicentre, který natáčel v centru nepálského zemětřesení půl roku po katastrofě.
Zdroj: archiv Petra Pospíchala
I když jsem se snažil zachytit naději, která v Nepálu panuje, stále ve filmu převládá obraz bezmoci. Tak popsal devětadvacetiletý Petr Pospíchal svůj dokument Back2Epicentre, který natáčel v centru nepálského zemětřesení půl roku po katastrofě.
Zdroj: archiv Petra Pospíchala
I když jsem se snažil zachytit naději, která v Nepálu panuje, stále ve filmu převládá obraz bezmoci. Tak popsal devětadvacetiletý Petr Pospíchal svůj dokument Back2Epicentre, který natáčel v centru nepálského zemětřesení půl roku po katastrofě.
Zdroj: archiv Petra Pospíchala
I když jsem se snažil zachytit naději, která v Nepálu panuje, stále ve filmu převládá obraz bezmoci. Tak popsal devětadvacetiletý Petr Pospíchal svůj dokument Back2Epicentre, který natáčel v centru nepálského zemětřesení půl roku po katastrofě.
Zdroj: archiv Petra Pospíchala
I když jsem se snažil zachytit naději, která v Nepálu panuje, stále ve filmu převládá obraz bezmoci. Tak popsal devětadvacetiletý Petr Pospíchal svůj dokument Back2Epicentre, který natáčel v centru nepálského zemětřesení půl roku po katastrofě.
Zdroj: archiv Petra Pospíchala
I když jsem se snažil zachytit naději, která v Nepálu panuje, stále ve filmu převládá obraz bezmoci. Tak popsal devětadvacetiletý Petr Pospíchal svůj dokument Back2Epicentre, který natáčel v centru nepálského zemětřesení půl roku po katastrofě.
Zdroj: archiv Petra Pospíchala
I když jsem se snažil zachytit naději, která v Nepálu panuje, stále ve filmu převládá obraz bezmoci. Tak popsal devětadvacetiletý Petr Pospíchal svůj dokument Back2Epicentre, který natáčel v centru nepálského zemětřesení půl roku po katastrofě.
Zdroj: archiv Petra Pospíchala
I když jsem se snažil zachytit naději, která v Nepálu panuje, stále ve filmu převládá obraz bezmoci. Tak popsal devětadvacetiletý Petr Pospíchal svůj dokument Back2Epicentre, který natáčel v centru nepálského zemětřesení půl roku po katastrofě.
Zdroj: archiv Petra Pospíchala
I když jsem se snažil zachytit naději, která v Nepálu panuje, stále ve filmu převládá obraz bezmoci. Tak popsal devětadvacetiletý Petr Pospíchal svůj dokument Back2Epicentre, který natáčel v centru nepálského zemětřesení půl roku po katastrofě.
Zdroj: archiv Petra Pospíchala
Zdroj: archiv Petra Pospíchala
I když jsem se snažil zachytit naději, která v Nepálu panuje, stále ve filmu převládá obraz bezmoci. Tak popsal devětadvacetiletý Petr Pospíchal svůj dokument Back2Epicentre, který natáčel v centru nepálského zemětřesení půl roku po katastrofě.
Zdroj: archiv Petra Pospíchala
I když jsem se snažil zachytit naději, která v Nepálu panuje, stále ve filmu převládá obraz bezmoci. Tak popsal devětadvacetiletý Petr Pospíchal svůj dokument Back2Epicentre, který natáčel v centru nepálského zemětřesení půl roku po katastrofě.
Zdroj: archiv Petra Pospíchala
I když jsem se snažil zachytit naději, která v Nepálu panuje, stále ve filmu převládá obraz bezmoci. Tak popsal devětadvacetiletý Petr Pospíchal svůj dokument Back2Epicentre, který natáčel v centru nepálského zemětřesení půl roku po katastrofě.
Zdroj: archiv Petra Pospíchala