Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Nejdelší lávka pro pěší v Brně je v maloměřickém depu. Síť kolejí překlenuje asi 250 metrů dlouhý most. Před pár lety při údržbě natřeli zrezivělou železnou konstrukci šedou barvou.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Nejdelší lávka pro pěší v Brně je v maloměřickém depu. Síť kolejí překlenuje asi 250 metrů dlouhý most. Před pár lety při údržbě natřeli zrezivělou železnou konstrukci šedou barvou.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Nejdelší lávka pro pěší v Brně je v maloměřickém depu. Síť kolejí překlenuje asi 250 metrů dlouhý most. Před pár lety při údržbě natřeli zrezivělou železnou konstrukci šedou barvou.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Nejdelší lávka pro pěší v Brně je v maloměřickém depu. Síť kolejí překlenuje asi 250 metrů dlouhý most. Před pár lety při údržbě natřeli zrezivělou železnou konstrukci šedou barvou.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Nejdelší lávka pro pěší v Brně je v maloměřickém depu. Síť kolejí překlenuje asi 250 metrů dlouhý most. Před pár lety při údržbě natřeli zrezivělou železnou konstrukci šedou barvou.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Nejdelší lávka pro pěší v Brně je v maloměřickém depu. Síť kolejí překlenuje asi 250 metrů dlouhý most. Před pár lety při údržbě natřeli zrezivělou železnou konstrukci šedou barvou.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Nejdelší lávka pro pěší v Brně je v maloměřickém depu. Síť kolejí překlenuje asi 250 metrů dlouhý most. Před pár lety při údržbě natřeli zrezivělou železnou konstrukci šedou barvou.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Nejdelší lávka pro pěší v Brně je v maloměřickém depu. Síť kolejí překlenuje asi 250 metrů dlouhý most. Před pár lety při údržbě natřeli zrezivělou železnou konstrukci šedou barvou.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Nejdelší lávka pro pěší v Brně je v maloměřickém depu. Síť kolejí překlenuje asi 250 metrů dlouhý most. Před pár lety při údržbě natřeli zrezivělou železnou konstrukci šedou barvou.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Nejdelší lávka pro pěší v Brně je v maloměřickém depu. Síť kolejí překlenuje asi 250 metrů dlouhý most. Před pár lety při údržbě natřeli zrezivělou železnou konstrukci šedou barvou.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Na lávku přes maloměřické železniční depo lidé často chodí kvůli pohledu na odstavené vagony a lokomotivy.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Vstup na lávku přes maloměřické železniční depo od cementárny na snímku z roku 2009.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Lávka přes maloměřické železniční depo na snímku z roku 2009. Byla prostoupena rzí.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Lávka přes maloměřické železniční depo na snímku z roku 2009. Byla prostoupena rzí.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek