I když se firma prioritně zaměřuje na poptávku po nanovlákenném respirátoru v Česku, navázala rovněž spolupráci se zahraničními partnery a zhruba 30 procent jejích produktů putuje za hranice.
Zdroj: Se svolením firmy Pardam Nano4fibers
Jan Buk se před 11 lety pustil do projektu vývoje a výroby anorganických nanovláken, kompletně změnil business plán i strategii a začal se svými spolupracovníky dřít od píky v laborce v Roudnici nad Labem.
Zdroj: Se svolením firmy Pardam Nano4fibers
„První komerční produkt jsme uvedli na trh v roce 2015 a jednalo se o membránu do bazénového filtru Nanofiber Filter,“ vzpomíná Jan Buk.
Zdroj: Se svolením firmy Pardam Nano4fibers
I když na trhu je dnes několik druhů respirátoru FFP3, neobsahují nanovlákno. S ním nyní přišel až Pardam a díky tomu se obejde bez výdechového ventilu. Tím lépe chrání uživatele a jeho okolí.
Zdroj: Se svolením firmy Pardam Nano4fibers
Zdroj: Se svolením firmy Pardam Nano4fibers
Vývoj nanovlákenného respirátoru trval roky, přičemž ten loňský byl pracovně velmi intenzivní i díky výstavbě nové technologie. Přijít s tímto produktem na trh je složité z hlediska různých certifikací, bez kterých si jen říkáte o problém," vysvětluje Buk
Zdroj: Se svolením firmy Pardam Nano4fibers
Jednoznačným cílem Pardamu bude v následujících letech postupně uvádět na trh produkty, které aktuálně vyvíjí. „Ale také být stále na špici oboru a určovat jeho směr a trendy. Za poslední rok jsme hodně vyrostli," říká Jan Buk
Zdroj: Se svolením firmy Pardam Nano4fibers
Sídlo firmy Pardam
Zdroj: Se svolením firmy Pardam Nano4fibers