První z kusů nové série má dvoubarevné lakování
Zdroj: Radek Pecák
A šedivou střechu
Zdroj: Radek Pecák
Na místo focení dojel na podvalníku, je však již plně pojízdný
Zdroj: Radek Pecák
Pod mělnickým zámkem to vozu slušelo s bílými koly
Zdroj: Radek Pecák
Mohl by však mít i černá
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Spojler je stejný jako u vozů z devadesátých let
Zdroj: Radek Pecák
Také design předního nárazníku se nezměnil
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska zůstala z favoritu
Zdroj: Radek Pecák
Volant je také původní dobový - škodovácký, jen je čalouněný
Zdroj: Radek Pecák
Kompletní zavazadlový prostor je vyčalouněný
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlážkou již ale není rezerva, nýbrž dojezdová sada
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky mají šedivou barvu
Zdroj: Radek Pecák
A jsou vyhřívané
Zdroj: Radek Pecák
Z vozu je solidní výhled i při natažené střeše
Zdroj: Radek Pecák
Zákazník dostane auto s nájezdem 0 kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Je lépe, když s ní manipulují dva
Zdroj: Radek Pecák
Dá se pak zakrýt
Zdroj: Radek Pecák
Pak to vypadá takto
Zdroj: Radek Pecák
Na volantu je plaketka
Zdroj: Radek Pecák
A také na řadicí páce
Zdroj: Radek Pecák
Zpracování všech detailů je na vysoké úrovni
Zdroj: Radek Pecák
Jedná se přestavbu, proto má vůz původní výrobní štítek
Zdroj: Radek Pecák
Motor doznal některých úprav
Zdroj: Radek Pecák
V jeho prostoru je i zásuvka pro dobíjení baterie
Zdroj: Radek Pecák
V dílně se mezitím pracuje na dalších kusech
Zdroj: Radek Pecák