Druhé místo v kategorii Objektifikace aneb Ukaž všechno. Názor poroty: K této reklamě není příliš co dodávat, je zjednodušeně vulgární a také vyobrazuje ženu jako snadno sexuálně dostupnou.
Zdroj: Sexistické prasátečko
Třetí místo v kategorii Stereotypy a jazykový sexismus. Názor poroty: Slogan je dvojsmyslný a vytváří dojem, že ženu můžete získat vykonáním sexuální služby. Reklama se snaží upoutat skrz domnělou sexualitu, což se vzdělávacím instituem vyznívá nevhodně.
Zdroj: Sexistické prasátečko
Zdroj: Sexistické prasátečko
První místo v kategorii Objektifikace aneb Ukaž všechno. Názor poroty: Fotografie působí v politické kampani sexisticky. Vizuál doplňuje dvojsmyslný slogan s vyznačenou částí "poprvé dát" odkazující k sexuálnímu aktu.
Zdroj: Sexistické prasátečko
Druhé místo v kategorii Stereotypy a jazykový sexismus. Názor poroty: Zobrazení žen v "lasciví" pozici v předvolební kampani působí sexisticky a s politikou nesouvisí. Jazykový obsah sloganu je sexualizovaný a nemá nic společného s politickým programem.
Zdroj: Sexistické prasátečko
První místo v kategorii Stereotypy a jazykový sexismus. Výrok poroty: Reklama redukuje ženu na sexuální objekt, používá vulgární slovní doplnění, kterým dochází k degradaci žen. Ani obrazové a ani slovní prvky nesouvisí s propagovanou službou.
Zdroj: Sexistické prasátečko