Prezentace - silnice R43 - průtah Bystrcí.
Zdroj: Magistrát města Brna
Zdroj: Magistrát města Brna.
Prezentace - silnice R43 - průtah Bystrcí.
Zdroj: Magistrát města Brna
Vizualizace - Most silnice R43 přes údolí řeky Svratky.
Zdroj: Magistrát města Brna
Prezentace - silnice R43 - průtah Bystrcí.
Zdroj: Magistrát města Brna
Prezentace - silnice R43 - průtah Bystrcí.
Zdroj: Magistrát města Brna
Prezentace - silnice R43 - průtah Bystrcí.
Zdroj: Magistrát města Brna
Prezentace - silnice R43 - průtah Bystrcí.
Zdroj: Magistrát města Brna
Prezentace - silnice R43 - průtah Bystrcí.
Zdroj: Magistrát města Brna
Severní a Jižní obchvat.
Zdroj: Ředitelství silnic a dálnic ČR
BEZE ZMĚNY. V případě, že by dopravní situace zůstala stejná jako nyní, tak by v roce 2030 městem projíždělo až devadesát tisíc aut denně.
Zdroj: Ředitelství silnic a dálnic ČR
BYSTRCKÁ VARIANTA. Pokud rychlostní silnice R43 povede přes Bystrc, tak po městském okruhu bude oproti nulové variantě jezdit o deset tisíc aut méně. Severu Brna se uleví o téměř dvacet tisíc aut denně.
Zdroj: Ředitelství silnic a dálnic ČR
NULOVÁ VARIANTA. Pokud by ještě ani v roce 2030 nestála rychlostní silnice R43, tak bude po velkém městském okruhu Brna jezdit asi šedesát tisíc aut denně a severem Brna projíždět pětasedmdesát tisíc aut.
Zdroj: Ředitelství silnic a dálnic ČR
BOSKOVICKÁ BRÁZDA. Kdyby rychlostní silnice R43 vedla Boskovickou brázdou, bude po městském okruhu oproti nulové variantě jezdit o čtyři tisíce aut méně. Severu Brna se uleví o sedm tisíc aut denně.
Zdroj: Ředitelství silnic a dálnic ČR