Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám.
Zdroj: Deník/Jiří Sláma
Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.
Zdroj: Deník/Oldřich Haluza
Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.
Zdroj: Deník/Oldřich Haluza
Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.
Zdroj: Deník/Oldřich Haluza
Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.
Zdroj: Deník/Oldřich Haluza
Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.
Zdroj: Deník/Oldřich Haluza
Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.
Zdroj: Deník/Oldřich Haluza
Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.
Zdroj: Deník/Oldřich Haluza
Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.
Zdroj: Deník/Oldřich Haluza
Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.
Zdroj: Deník/Oldřich Haluza
Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.
Zdroj: Deník/Oldřich Haluza
Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.
Zdroj: Deník/Oldřich Haluza
Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.
Zdroj: Deník/Oldřich Haluza