Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Studie, kterou letos dali zpracovat představitelé magistrátu, počítá s připojením parkovacího domu na silniční síť Brna přímo do vytížené světelné křižovatky ulic Jihlavská a Osová.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Studie, kterou letos dali zpracovat představitelé magistrátu, počítá s připojením parkovacího domu na silniční síť Brna přímo do vytížené světelné křižovatky ulic Jihlavská a Osová.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Studie, kterou letos dali zpracovat představitelé magistrátu, počítá s připojením parkovacího domu na silniční síť Brna přímo do vytížené světelné křižovatky ulic Jihlavská a Osová.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Studie, kterou letos dali zpracovat představitelé magistrátu, počítá s připojením parkovacího domu na silniční síť Brna přímo do vytížené světelné křižovatky ulic Jihlavská a Osová.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Studie, kterou letos dali zpracovat představitelé magistrátu, počítá s připojením parkovacího domu na silniční síť Brna přímo do vytížené světelné křižovatky ulic Jihlavská a Osová.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Studie, kterou letos dali zpracovat představitelé magistrátu, počítá s připojením parkovacího domu na silniční síť Brna přímo do vytížené světelné křižovatky ulic Jihlavská a Osová.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Studie, kterou letos dali zpracovat představitelé magistrátu, počítá s připojením parkovacího domu na silniční síť Brna přímo do vytížené světelné křižovatky ulic Jihlavská a Osová.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Studie, kterou letos dali zpracovat představitelé magistrátu, počítá s připojením parkovacího domu na silniční síť Brna přímo do vytížené světelné křižovatky ulic Jihlavská a Osová.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Studie, kterou letos dali zpracovat představitelé magistrátu, počítá s připojením parkovacího domu na silniční síť Brna přímo do vytížené světelné křižovatky ulic Jihlavská a Osová.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek