Různé provedení vozu Praga Piccolo v původních prostorách Muzea Praga ve Zbuzanech
Zdroj: Radek Pecák
Praga Piccolo se vyráběla dlouho a s různými karosériemi
Zdroj: Radek Pecák
Tato měla název coupé business
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu se nacházelo takzvané sedátko pro tchyni
Zdroj: Radek Pecák
Velkou sbírku vozů Picollo má majitel muzea Praga Emil Příhoda
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Praga Global
Povšimněte si tříbarevného (!) lakování
Zdroj: Radek Pecák
Stánek Pragy na ženevském autosalonu v roce 1938
Zdroj: archiv redakce
Tuto Pragu Piccolo si pro sebe vyrobil karosář Sodomka
Zdroj: Radek Pecák
Vozy se silnějším motorem se nazývaly Super Piccolo
Zdroj: Radek Pecák
Motor měl objem 1660 cm3
Zdroj: Radek Pecák
Z Piccoly se vyvinul nástupce Lady
Zdroj: Radek Pecák
Super Piccolo byla také ve verzi "Vorvaň" s aerodynammickou karosérií
Zdroj: Radek Pecák
Design se ale moc nepovedl
Zdroj: Radek Pecák
Praga měla ve svém logu nejen lva, ale i českou trikolórou
Zdroj: Radek Pecák
Původního šneka na chladiči vystřídala soška vítěze
Zdroj: Radek Pecák
Dobový prospekt
Zdroj: archiv redakce