Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek