Když se nakonec podaří jeden ulovit, tak už si zase není kam sednout. Že se někomu zdá tento nešťastný scénář povědomý?

Zabránit tomu, aby se opakoval i v příští sezoně, se dá právě v těchto dnech. Koupí permanentky lze přitom ušetřit nejen čas, ale i peníze.

Jako první zahájila jejich prodej hokejová Kometa. Za první tři týdny jich modrobílí prodali už několik stovek. Sezónní vstupenka na tribunu k sezení přijde na dvanáct set, stání je o čtyři stovky levnější. „Zájem je ještě větší než loni. Celkem by se jich mohlo prodat kolem tisíce. To bychom byli hodně spokojení,“ prozrazuje technický manažer brněnského klubu Aleš Dosoudil.

Průkazka, která opravňuje ke vstupu na všechna domácí utkání Komety v základní části první ligy, má pro jejího majitele také řadu výhod.

Třeba pětitisícovou slevu na auto, či volný vstup na sportovní veletrh. „Chceme tak fanouškům ve spolupráci s partnery přinést zvýhodnění do běžného života. Myslím, že si každý vybere,“ říká Dosoudil.

V prodeji permanentek bude Kometa pokračovat až do konce července každou středu v Rondu a pak na všech domácích přípravných utkáních.

Na fotbal levněji, ale bez výhod

Už za pětistovku se dá pořídit sezónní vstupenka na domácí zápasy fotbalistů 1. FC Brno. Ti jejich prodej zahájili až minulý týden, přestože jim soutěž začíná o měsíc dřív než Kometě. Kromě „kotle“ všechny ostatní tribuny oproti loňsku o stovku podražily.

Žádné další výhody přitom fotbalová permanentka neskýtá. „Výhodnější je cena zápasů. Navíc nemusí lidé stát pokaždé frontu,“ vysvětluje klubová sekretářka Jaroslava Došková, která průkazky prodává.

Akce pro věrné fandy naopak připravují brněnští basketbalisté. „Něco chystáme, ale nechci předbíhat. Prodej zahájíme až v září. Nebudou dražší než loni,“ říká manažer A Plus Jakub Koudelka.