A je jedno, jestli musí malý soukromník přesunout pekárnu o tři ulice vedle, výrobce zmrzliny změní logo (či dokonce přestane vyrábět oblíbenou zmrzlinu), telefonní operátor přejmenuje značku nebo vydavatel změní layout novin. Takové změny vždy znamenají ztrátu určitého počtu zákazníků. A taková ztráta musí být kompenzována tím, že změna přivede nové. Proto ji musí provázet velká reklamní kampaň (a pravdou je, že malý pekař si ji nemůže dovolit tolik jako celosvětový mobilní operátor. Bohužel).

Ještě horší to však mají dopravní firmy, když změní jízdní řády. Vysvětlit lidem zrušení některé linky prostě nejde. Člověk těžko pochopí, že si někdo nemůže dovolit provozovat autobus, i když vidí, že v něm každý den jezdí z práce buď sám, nebo ve společnosti dvou, tří lidí na druhé straně vozu. Změny, které jihomoravskou veřejnou dopravu čekají od neděle,většinou na žádost zákazníků či obcí reagují. Naštěstí.