(Xenofobie je totiž jako mor a bohužel napadla i spoustu jinak chytrých osobností včetně některých mých přátel.)

Landova jednoduchá tvorba, která dosáhla stupidního vrcholu v překombinovaném kýči převtěleném do Zlatého draka (kterým navždy Landa znesvětil půdu brněnského Mahenova divadla), se nyní vrací k začátkům.

Daniel Landa znovu využívá textů z doby, kdy nepokrytě vzýval ultrapravicové bohy, z doby skupiny Orlík. Skrytou neonacistickou symboliku opět trochu odkryl. Demokracie totiž po letech opět ukazuje, že je někdy slabá, a tak nastal čas extremistů. Čas přitvrdit.

Pokud má Landa pocit, že Češi (a potažmo Moravané) jsou v ohrožení, žije v nějakém osobním bludu. Větším nebezpečím pro naše země než všechny jím uváděné problémy totiž jsou Landovi podobní buditelé národního ducha. Ať to myslí vážně, nebo jen jako komerční tah.

Proto pozor! Na husitských vozech do Brna nepřijíždí zachránce národa, nýbrž jedno z knížat české xenofobie. Myšlenkové i komerční.