Pořadatelé totiž připouštěli i možnost, že kvůli problémům s vytyčením trasy hrozilo i její zrušení. „To je poslední a nejčernější možnost,“ říkal tajemník rallye Jan Olejníček.

Pořadatelé však dokázali získat všechna potřebná povolení na využití silnic i uzavírky. Musel však sáhnout k mnoha kompromisům.

„Ne ve všech obcích, kde měla trať vést, jsme se setkali s pochopením. Situaci nám navíc obrovským způsobem komplikují autobusové spoje, jež jsou i ve zdánlivě 'zapadlých' vesničkách neuvěřitelně frekventované,“ posteskl si Olejníček.

Problémy se pořadatelům podařilo překonat. Cenou za to je však ztráta některých zajímavých úseků. „Naší snahou je ukázat, že neorganizujeme tento sport bez ohledu k okolí, ale děláme maximum pro dosažení přijatelného kompromisu. I když odměnou za to je obvykle kritika lidí, kteří soutěž přijedou hodnotit a o těchto okolnostech nemají ani potuchy,“ dodal Olejníček.

Tišnovská rallye se teď může soustředit na sehnání co nejatraktivnějších závodníků. Může těžit z toho, že je součástí rakouské Austrian Rallye Challenge.

„Nejsme zařazeni do českého poháru v rallye ani mistrovství republiky historických automobilů. Musíme proto přilákat co nejvíc zajímavých rakouských posádek,“ uvedl Olejníček.