Předloňský absolutní šampion a vítěz své kategorie z předešlého roku byl bez míry rád hlavně proto, že letošní sezonu ztratil už v jejím průběhu. Jeho závodní rok se takzvaně rozbil pro opakované starosti s motorem. „Skvělá tečka roku, který byl jinak marný,“ říká Bečvář.

„Velký dík patří našim mechanikům v čele s Romanem Peškem. Pátou letošní variantu motoru dali dohromady v noci na pátek, čili den odjezdu do Rakouska.“ Nikdo v týmu tak nevěděl, jestli mohutný dvanáctiválec vydrží nápor víkendu. Obzvlášť poblíž Salzburgu, kde se závodí především na dlouhých rychlých úsecích, na plný plyn.

„Výkon nebyl stoprocentní, proti loňsku jsem byl pomalejší o dvě vteřiny na jedno kolo, ale to nevadilo. Jag vše vydržel a my máme pro příští sezonu spoustu informací, jak auto vylepšit,“ vypráví Bečvář.

Populární HISTO-CUP se pravidelně jezdí i v Brně a už dnes je jasné, že na Masarykově okruhu zaburácí i na jaře 2018. Termín organizátoři oznámí již brzy. „Už se nemůžu dočkat,“ dodává David Bečvář.