Za sedm dní toho s dvaačtyřice­tiletým vítězem Superbiků z roku 2011 stihl ve Španělsku hodně. Společně jezdili trial, na enduru nebo polykali kilometry na kole. „Trénink mi dal opravdu mnoho. Třeba trial je výborný na stabilitu a koncentraci, což jsou důležité prvky i pro jízdu na silniční motorce," popisuje s nadšením Ježek. „Za tu krátkou dobu mi Carlos předal spoustu zkušeností," pochvaluje si.

Populární Španěl vzal mladého parťáka i na výlet soukromým letadlem, „Až v letadle mi řekl, že má pilotní zkoušky teprve tři měsíce," směje se jezdec týmu TripleM by Barni Racing. „Ale má to v ruce jako motorky, takže jsem se s ním vůbec nebál," dodává vzápětí.

Každý den je čekal náročný program. Trénink zabral čtyři až šest hodin denně. „Byl jsem unavený ale asi jen jeden den. Projevil se předešlý náročný program, ale zvládl jsem to v pohodě. Carlos má sice už dvaačtyřicet let, ale fyzičku má pořád výbornou. Se závoděním skončil před rokem a není to znát," obdivuje Ježek. „Největší mazec přišel v tréninku na enduru. Byl to můj nejrychlejší offroad trénink v životě. Měl jsem pocit, že přeskakujeme paneláky. Španělé to tam mají neskutečně zažité," vrací se ještě k programu.

Tvrdou přípravu chce zúročit v nadcházející sezoně. Ta minulá mu po technických potížích s technikou nevyšla úplně podle jeho představ. Nakonec skončil šestý. „Měl jsem smůlu, která mě může postihnout snad jen dvakrát za deset let," vzpomíná. „Letos si věřím. Udělali jsme spoustu práce hlavně skrz elektroniku. Konkurence je ale asi třikrát vyšší než minulý rok. Do mé kategorie přibylo spousta nových jezdců, tak uvidíme, jak to bude vypadat," doplňuje.

Sezona seriálu Superstock 1000 startuje v neděli ve španělském Aragónu a čítá osm podniků.