V prvním ostrém vystoupení za volantem vozu Lamborghini Gallardo týmu Reiter Engineering si vedl dobře už v kvalifikačním závodě, probíhajícím převážně na mokrém povrchu. Enge po vynikajícím startu předjel hned v úvodním kole několik soupeřů a poté, co se dostal do čela, svůj náskok postupně zvyšoval. „Ke konci mi začaly odcházet zadní pneumatiky, a tak mě pronásledovatelé o něco stáhli,“ řekl Enge k úvodní fázi kvalifikačního klání.

Engeho střídající německý týmový kolega Albert von Thurn und Taxis však osmivteřinový náskok před zkušenými piloty týmu Audi neudržel a cílem projel na třetím místě. „S výsledkem jsme velmi spokojeni. Ještě před týdnem jsme nevěděli, jak na tom bude Gallardo ve srovnání s ostatními vozy, a dnes jsme zajeli perfektní výsledek,“ potěšilo jediného českého jezdce se starty ve formuli 1.

Hlavní závod po strkanicích v prvních zatáčkách odsunul závodícího šlechtice na čtrnáctou příčku, Enge se po převzetí řízení vrátil na trať jako jedenáctý a v dalším průběhu dokázal vůz posunout na konečné osmé místo. „Šlo mi o to, abych předjel co možná nejvíc jezdců. Podařilo se mi dostat na osmou pozici, pak už ale byla ztráta propastná,“ uvedl Enge v cíli.

Společně s von Thurn und Taxisem nasbíral v Nogaru celkem osm bodů, které řadí česko – německou dvojici

v hodnocení jezdců na průběžné šesté místo, mezi týmy je Reiter Engineering zatím čtvrtý.

AMOS KREJČÍ