Ve druhé mu oplatil porážku druhý adept na překonání traťového rekordu, Nizozemec Klaas Zwart v jaguaru. „Viděli jsme ostrý souboj o vítězství mezi dvěma formulemi. To se ve skutečné formuli 1 moc často nestává," libovala si ředitelka Automotodromu Ivana Ulmanová.

I Zwart se dostal hluboko pod dosavadní maximum, které časem 1:43,260 držel už pět let Ital Luca Filippi s mono-postem Lola B52/02 ze závodu seriálu AutoGP. Pouze Gerstl ale pokořil hranici 1:40. Držitel absolutního rekordu Masarykova okruhu, který nepadl při závodu, je bývalý pilot formule 1 Jerome d'Ambrosio. Při exhibiční jízdě jeho renault dosáhl rovněž v roce 2010 času 1:34,700.

Na okruhu o víkendu dvakrát triumfoval domácí motokárový jezdec a čerstvý mistr Evropy Adam Kout, který vyhrál obě jízdy seriálu Euro-pean Superkart a vede i průběžné pořadí. Nečekané čtvrté místo v prvním závodě těchto kapotovaných motokár vybojoval debutant Jiří Forman.

V závodech Evropského poháru cestovních vozů obsadil Petr Fulín čtvrté místo v první jízdě, do druhé ale nenastoupil, protože technický komisař neschválil provizorně opravené okno vozu. „Měl to jen naoko zalepené, a to se komisařovi nelíbilo," popsal ředitel závodu Miroslav Bartoš.

Michal Matějovský skončil osmý a pátý, suverénně ale ovládl kategorii Super 2000 TC2 a vede ji i celkově.

Závodní víkend FIA ETCC navštívilo 14 367 lidí. „Jsem ráda, že jsme mohli přinést takto atraktivní automobilový závodní víkend a i podle reakcí jezdců vím, že se s nimi shodneme na tom, že za rok se tu chceme potkat znovu," pochvalovala si klání ředitelka Ulmanová.