Výsledek z říše snů?
Tak nějak. Nikdo s tím nepočítal, protože souhru celého týmu jsme zkoušeli před víkendem jen jednou. Snad jen ve skrytu duše jsme doufali v podobný úspěch. Je perfektní dostat se před tovární týmy. Ale abych se přiznal, nečekal jsem, že to bude tak kontaktní závod. První hodina v autě byla hodně těžká.

Na nastavení vozu jste měli i zahraniční posilu.
Od Porsche přijel americký inženýr, který nám hodně pomohl. Měli jsme problémy především v kvalifikaci. To bylo vidět i na časech.

V závodech Grand Tourismo je povinnost vystřídat v autě jezdce během závodu. Vy jste závod rozjížděl a končil. Co jste dělal v půlhodinové pauze mezi svými starty?
Moc času nebylo. Jen jsem relaxoval s přítelkyní (směje se).

Váš skvělý výkon vzbudil pozornost. Uvidíme vás ještě letos v některém ze závodů GT2?
Nadcházející dva podniky v Nogaru a Zolderu pojedu s Astonem Martinem v nejvyšší třídě GT1. Ale to bylo domluvené už před Brnem.

Nebojíte se neznámého auta?
Určitě to budou náročné závody. Nikdy jsem s astonem nejel, ale prý je podobné vozům DTM, se kterýma už mám zkušenosti. Říká se: Kdo umí jezdit s Porsche, umí už se vším.

V nejvyšší třídě Grand Tourismo by celou příští sezonu měl absolvovat i český tým K K Motoracing.
Na devětadevadesát procent určitě pojedou. Ještě ale nevím, s jakým autem. Zatím je to v jednání.

A s vámi za volantem?
Tak nějak mi to už bylo naznačeno (usmívá se).