Tým manažera Jiřího Mičánka juniora se z úvodních testů vrátil na poslední chvíli. „Stihli jsme to jen tak tak a raději jsme dobrovolně zůstali doma v karanténě. Teď už máme po ní a celý tým je v pořádku,“ uvedl manažer a závodník v jedné osobě Mičánek.

První klání okruhového poháru cestovních a formulových vozů zóny střední Evropy Eset V4 Cup měl v půlce dubna hostit maďarský Hungaroring, zatím je odložené na neurčito. V půlce května patří v harmonogramu místo rakouskému Red Bull Ringu. „Realita je ve hvězdách. Myslím, že budeme pokračovat až od června a skončíme v prosinci ve Španělsku. Po finanční stránce to není příjemné, ale zvládáme to,“ sdělil Jiří Mičánek junior. V září šampionát zamíří do Brna.

Cvičí na simulátorech

Do sezony počítá za volant dvou vozů Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo se dvěma posádkami Jakub Knoll, Bronislav Formánek a Libor Dvořáček, Kurt Wagner.

Stejně jako ostatní jeho jezdci se doma připravuje na simulátorech formule 1 a cvičí. „Zvažuji, že s jedním z aut zasáhnu do vytrvalostních závodů v zóně střední Evropy. Její součást je mezinárodní mistrovství České republiky a rád bych se ve voze s Broňkem Formánkem pokusil o další domácí titul. Takže se taky připravuji, chystám strategii a věnuji se pejskům,“ řekl čtyřnásobný český šampion.

Pilotoval už při funkčních testech na domovském Masarykově okruhu v Brně. „Obě auta prošla v zimní přestávce kompletní repasí, při které byly vyměněny všechny hlavní části. Vše fungovalo naprosto perfektně,“ uvedl manažer.

Na začátku března navštívila Mičánkova stáj dvě tratě z kalendáře Grand Prix formule 1. Nejprve okruh Paula Ricarda ve francouzském Le Castellet a poté Circuit de Catalunya ve Španělsku. „Ve všech čtyřech dnech jsme s každým autem najeli limitních čtyři sta kilometrů za den. To je celkem šestnáct set kilometrů dat a poznatků. S těmi nám navíc letošní rok pomůže nový španělský inženýr, a proto jsme testy využili také pro jeho seznámení s týmem,“ pravil manažer Mičánek.