Za dvanáct hodin rozdělených do dvou dní obkroužili vítězové na brněnské dráze 321 kol, druhé Porsche za-ostalo o necelé dvě minuty. „Druhý den jsme to měli hodně těžké, velký strategický boj. Ze začátku se sice zdálo, že by Porsche přece jen mohlo být rychlejší, ale nakonec to dopadlo nejlépe, jak mohlo,“ prohlásil Král.

Se smíšenými pocity absolvovala vytrvalostní podnik brněnská stáj RTR Projects. První vůz KTM v čele se zkušeným Tomášem Engem ovládl kategorii GT4 a celkově skončil jedenáctý, pachuť ovšem zanechal osud druhého auta.

Hankook 12H
- Absolutní vítěz: Scuderia Praha Racing – Josef Král, Jiří Písařík, Matteo Malucelli – 321 kol
- Brněnské stáje:
RTR Projects – Tomáš Enge, Jan Krabec, Sergej Pavlovec, Eike Angermayr – 297 kol – 11. místo celkově, 1. v GT 4
Šenkýř Motorsport – Richard Gonda, Tomáš Erdélyi, Robert Šenkýř, Marek Fried – 239 kol, 18. místo celkově, 4. v GT4

Do něj mimo jiné usedla po dvouleté závodní pauze pilotka Gabriela Jílková a posádka skončila na druhém místě v kvalifikaci. Naděje na dobré umístění ovšem rozmetaly technické problémy, které postihly druhý vůz domácí stáje.

Posádka finišovala až na šestém místě ve své kategorii a celkově skončila sedmadvacátá.

Další brněnská stáj Šenkýř Motorsport si poprvé zazávodila v kategorii GT4 a při premiéře ve voze BMW skončila čtvrtá a celkově osmnáctá. „Jsme rádi, že jsme si zkusili tento typ závodu, šlo o teprve náš druhý vytrvalostní, a super, že zrovna v Brně,“ pochvaloval si majitel stáje Šenkýř, který také usedl za volant.

Na Masarykův okruh se vytrvalostní závod vrátil po dvouleté odmlce.