Historicky první český jezdec ve formuli 1 se k vítězství s mercedesem propracoval bez větších potíží. „Pro nás to byl poměrně bezproblémový závod. Jediné, co nás potrápilo, ale, byl olej na trati z vozu jednoho ze soupeřů. Protože byla znečištěná ideální stopa, musel vyjet safety car,“ řekl k závodu Enge. „Maršálové museli olej zasypat, jenže díky tomu byly pak hodně špinavé pneumatiky a nebylo snadné udržet auto na trati. Ale vše dopadlo dobře. Dojeli jsme první, což je dobré,“ dodal liberecký rodák.

Na druhém místě dojela posádka s audi švédsko-německé dvojice Björk a La Rosa. Třetí skončili týmoví Engeho kolegové Harold Primat, Stefan Mücke a Václav Nimč.

Ve třídě do 3500 ccm udělal důležitý krok k zisku mistrovského titulu ve vytrvalostních závodech Jiří Mičánek s Martinem Jermanem, kteří ovládli ve své třídě sobotní tříhodinovku. Jezdeckou dvojici posílil v předposledním díle seriálu Jiří Janák. Všichni tři jezdci se střídali na dvou vozech Porsche 997. Jeden rozjížděl Jerman a druhý Janák. Mičánek si dal vítězstvím dárek ke svým 23. narozeninám, které měl o týden dříve.

Hned po prvním kole Jermana vystřídal Mičánek, jenž postupně dokázal umazat ztrátu zhruba 40 sekund po zastávce v boxech. Tento vůz, který po Mičánkovi pilotoval Janák, se postupně probojoval až na první místo třídy do 3500 ccm před své největší soupeře a celá trojice si připsala 20 bodů za vítězství. V průběžném pořadí před říjnovým Epilogem zvýšili Mičánek s Jermanem náskok z devíti na 14 bodů. Druhý vůz Porsche 997 skončil po polovině závodu v boxech kvůli poruše tlaku oleje.

Na Mičánka čeká v neděli v Podzimní ceně ještě souboj o titul ve sprintu ve třídě do 3500 ccm, kde má na prvním místě pouze jednobodový náskok před Danem Michlem. „Ten má stejně výkonný vůz, který je ale o 300 kilo lehčí. Pokud se mu nic nepřihodí, tak moc šancí na úspěch nemám. Ale závod se rozhoduje až po odmávnutí cílovým praporkem. Večer před závodem jsem si šel zaplavat, dobře se vyspím. A potom se uvidí. Nic není předem ztraceno," řekl Mičánek.