Pouze tyto dva vozy se střídaly po celých dvanáct hodin na prvním místě průběžného pořadí. Úvod vyšel lépe britskému týmu, ještě po sedmi hodinách jezdily oba vozy spolu s minimálním rozdílem v řádu vteřin a přetahovaly se o vedení. V poslední třetině závodu se podařilo Scuderii Praha vypracovat si devadesátivteřinový náskok a vedení navzdory trestu stop and go udržela až do cíle.

Triumf českých barev podtrhlo další ferrari v kategorii SP2, kterou vyhrála posádka RPD Racing s českým jezdcem Dušanem Palcrem, Slováky Josefem a Lubomírem Jakubikovými a Italem Matteem Cressonim. V celkové klasifikaci skončili desátí.

V Epilogu nestartoval původně ohlášený Tomáš Enge. Jeho týmový kolega při pátečním tréninku havaroval a poškodil vůz natolik, že se nedal opravit.

Do závodu, který byl poprvé v jeho historii závěrečným šestým dílem podniku 24H Series, zasáhlo celkem padesát vozů.

Dvanáctihodinový vytrvalostní závod automobilů Epilog v Brně:

Absolutní pořadí: 1. Písařík, Jiřík, Malucelli, Kox (oba ČR, It., Niz./tým Scuderia Praha/Ferrari 458 Italia GT3) 324 okruhů, 2. Onslow, Cole, White, Jäger (všichni Ang., Něm./Ram Racing/Mercedes SLS AMG GT3) -1 kolo, 3. Pierburg, Arnold, Müller (všichni Něm./SPS automotive-performance/Mercedes SLS AMG GT3) -2 kola. ,…7. Erdelyi, Šenkýř, Palttala, Marioneck, Oeverhaus (SR, ČR, Fin., oba Něm./Šenkýř Motorsport/BMW Z4 GT3) -9 kol, 10. Palcr, L. Jakubik, J. Jakubik, Cressoni (ČR, oba SR, It./Scuderia Praha/Ferrari 458 Challenge) -23 kol.