ŘÍJEN. Po skončení závodu dojde vedle poděkování všem účastníkům i na placení faktur nebo žádosti o nové dotace.

LISTOPAD. Vyhodnocení závodu, schůzky s partnery, jednání o podpoře na další ročník.

PROSINEC. Uzavírání nových smluv, určení termínu závodu a propagace v ročenkách.

LEDEN. Tvorba rozpočtu a marketingového plánu na rok, smlouva na pronájem zázemí Lodních sportů Brno.

ÚNOR. Jednání s Dopravním inspektorátem Policie České republiky o povolení uzavírek silnic. „To je jeden ze dvou nejdůležitějších bodů příprav, aby nám vůbec závod povolili. Druhý bod představují jednání se sponzory," líčil ředitel závodu Petr Božek.

BŘEZEN. Příprava spuštění registrace a aktualizace webových stránek, jednání s Policií České republiky a městskou policií o zabezpečení akce.

DUBEN. Spuštění registrace, komunikace se závodníky, příprava grafiky medaile, účastnických triček.

KVĚTEN. Schůzky s dopravním inspektorátem, odborem dopravy, hasiči, záchranáři nebo Lesy České republiky.

ČERVEN. Propagace v rádiu, na billboardech, na webech, hledání dobrovolníků.

ČERVENEC. Pozvání elitních závodníků, zadávání objednávek na medaile či poháry.

SRPEN. Schůzky s partnery, řešení podoby zázemí a programu, zahájení tréninků.

ZÁŘÍ. Vyvrcholení propagační kampaně, schůzky s dodavateli, policií a záchranáři. „Posledních čtrnáct dní před závodem je dost hektických, neustále vyvstává něco nového k řešení. Těším se, až si v sobotu večer sedneme, dáme si těstoviny a pivo, když zbude," usmál se Božek.

ŘÍJEN. Komunikace s běžci, dobrovolníky, závod.