Pokračující trápení s italským strojem a i ekonomické potíže morálku týmu MS Racing zjevně pošramotily. Kromě technika pérování, který chyběl už při předcházejícím závodě v Imole, nedorazil do Francie ani týmový šéf Martin Smrž.

Po nelichotivém jedenadvacátém místě v pátečním tréninku se v sobotu dopoledne posunul Ježek na povzbudivou desátou příčku, jenže v kvalifikaci počasí jeho stroji nepřálo a výsledný čas mu přisoudil na startovním roštu osmnáctý stupínek. „Divákům se oteplení určitě zamlouvalo, našim apriliím však víc svědčí mokro,“ odhalil Ježek jeden z vrtochů letošních týmových motocyklů.

O dvacet minut odložený start závodu se Ježkovi vydařil a druhým kolem projel na třinácté pozici. Postupným přehříváním ztrácel motor jeho aprilie výkon a přes Ježka se prodrali Tutusaus, Luissiana a Beretta.

Cílem tak projel Jihomoravan šestnáctý těsně za bodovanými místy. „Závod byl pro mne opět frustrující. Dojel jsem za zády soupeřů, kteří byli v technických pasážích zjevně pomalejší. Chci poděkovat svým mechanikům za skvělou a obětavou práci, kterou v bohužel nevydařené sezoně odváděli,“ Povídal viditelně zklamaný Ježek.

Celkového vítěze seriálu Itala Badoviniho na stroji BMW porazil v posledním závodě Francouz Berger s Hondou, který má v příštím roce namířeno do mistrovství světa superbiků.

Ježkovi patří v konečném pořadí devatenácté místo, jeho týmovému kolegovi Salačovi zbyl post o deset příček nižší.

Nejlepšími letošní výsledky Ježka zůstaly jedenáctá místa ve Valencii a Brně.