Největší část připomínek se týkala razantního nárůstu dopravy v okolí projektovaného skladu, z níž plynou zvýšené emise a hluk. Zpracovatel Stanislav Postbiegl se odkázal na příslušné statistiky. "Záměr se prakticky nedotkne pohody a zdraví obyvatelstva, a to ani v případě, že by se nepostavil sjezd na dálnici D1," uvedl v dokumentu.

To i přesto, že se počítá s denní výměnou 140 kamionů, v předvánoční špičce až 360. Za jednu hodinu se počítá nejvýše s jedním kamionem každé tři minuty. V době, kdy končí a začíná směna, se počítá během jedné hodiny s příjezdem či odjezdem 450 osobních aut. Během dne má jít až o 2000 aut.

Zvýšenou dopravu má pojmout křižovatka v Řípské ulici rekonstruovaná na náklady investora a speciální navigace, která by kamiony odváděla z areálu. Slibovaný exit by mohl stát podle nejoptimističtějších předpokladů v roce 2017. CTP se zavázala vykoupit pozemky a většinu z nich už k tomu má zajištěnou. Během plánování projektu také CTP ustoupilo z předimenzovaného požadavku na 2000 parkovacích míst a počítá se s 1150 místy pro zaměstnance, kterých má být minimálně 1500.

Projekt též výrazně koliduje s bytovým projektem Slatina - Zelené město v místě bývalých kasáren. Odclonit jej má posunutí skladu o 12 metrů dál od železniční trati a vzniknuvší pás zeleně. Na stavbě protihlukové stěny se CTP s developerem Zeleného města zatím podle dokumentace nedohodlo.

Městská část Tuřany navíc ještě požadovala schválení projektu jen v případě, pokud se postaví obchvat Tuřan. V dokumentu se však tvrdí, že nárůst dopravy přes městskou část bude dvě procenta, což je zanedbatelné.
Z dokumentace také vyplynulo to, že Amazon nepočítá s tím, že by zboží přepravoval letecky či po železnici.

Není však zřejmé, proč CTP v projektu pokračuje. Ředitele Amazonu pro Evropu Tim Collins na konci června prohlásil, že firma už o Brno nebude usilovat a najde si jinou lokalitu. Rozporuplná byla reakce představitelů CTP. Zatímco generální ředitel Remon Vos tehdy prohlásil, že CTP bude hledat do průmyslové zóny jiné investory, regionální ředitel Tomáš Budař uvedl, že je potřeba projekt dokončit a dále o Amazon usilovat.
Amazon přitom už na začátku dubna jednou řekl, že s Brnemnepočítá kvůli tomu, že se brněnští politici nedokázali shodnout na tom, jestli sklad ve městě chtějí či nikoliv.