Nový majitelé chtějí obchodní centrum zrekonstruovat. „V následujících třech letech plánujeme výraznou modernizace celého centra. Investiční náklady se vyšplhají k jedné miliardě korun,“ vyčíslil partner společnosti Opifer Lukáš Foral.

Ilustrační foto
Slovník roku psalo dvě stě lidí. Obsahuje také nahrávky domácích nářečí

Podle Brňana Adama Brože může rekonstrukce obchodní centrum oživit. „Do Futura jezdím nakupovat dvakrát do měsíce. Modernizace může přilákat nové zákazníky. Nejsem si ale jistý, jestli je úplně nutná. Budova nevypadá zastarale,“ myslí si. Dodal, že na výslednou podobu je zvědavý.

Koupí Futura se představitelé společnosti odklonili od své obchodní strategie. V minulosti investovali zejména do informačních technologií. „V případech, jako je tento, má oblast investic do nemovitostí obrovský potenciál,” dodal Foral.

Obchodní centrum o rozloze pětatřicet tisíc metrů čtverečních lidé poprvé navštívili v říjnu roku 2001. Před prodejem ho spravovala společnost Atrium Czech Real Estate Management sídlící v Praze.

Vítězný návrh podoby akvaparku za Lužánkymi. Má střechu připomínající vlnu.
Plánovaný akvapark za Lužánkami má investora. Nyní hledá co nejlevnější řešení