Tak taková je odedneška nová nálepka nákupního centra Olympia v Modřicích. Návštěvníkům se dnes otevře nová Jižní pasáž s přistavěnými třiceti tisíci metry čtverečními.

„Olympia se tak stala největším moravským nákupním centrem,“ uvedla ředitelka Olympia centra Pavla Bumbálková. Obchody v Jižní pasáži přinesou asi čtyři stovky pracovních míst.

Návštěvníky Olympie čeká celá řada nových prodejen. „Od osvědčených značek až po ty, které se na Moravě nebo dokonce v Česku představí poprvé,“ uvedl ředitel obchodu a marketingu Olympie Aleš Navrátil.

Svou moravskou premiéru si dnes odbude například největší nájemce nové Jižní pasáže – třípatrový obchodní dům s nábytkem Kika. „Na zákazníky udělají dojem zajímavé zaváděcí ceny, ale také velký výběr výrobků, architektonický vzhled a příjemná nákupní atmosféra,“ slíbil Július Černický, regionální ředitel společnosti Kika. Kromě toho začíná zítra v tomto obchodním domě s nábytkem čtyřdenní slavnosti k příležitosti zahájení s moderovaným programem, hudbou a soutěžemi.

Poprvé na Moravě se objeví i značková prodejna Nokia nebo francouzská módní značka Camaieu. Českou premiéru bude mít v Olympii francouzská parfumérie Sephora, prodejna obuvi Tamaris nebo společnost Lindex, která je jedním z předních prodejců módy v severní Evropě. „Česko bereme jako bránu do střední Evropy. Kromě Brna chceme otevřít v Česku i další prodejny,“ uvedl Goran Bille

Zákazníci centra však budou moct zavítat i do osvědčených obchodů. Módu pro mladé nabídne ve dvou podlažích řetězec New Yorker, pro elektrospotřebiče mohou zamířit návštěvníci do nového Electro Worldu. „Ačkoliv se jedná o jednu z nejmenších prodejen Electro Worldu, díky novému typu regálů zde zákazníci najdou až o třicet procent více sortimentu,“ uvedl manažer Roman Souček.

Autorem Jižní pasáže byl stejně jako u předchozích prostor britský architekt Clark Geddes. „Oslovili jsme jej, protože jsme chtěli stejnou atmosféru jako v původní části. Tedy vzdušné a prostorné pasáže, které mohou připomínat Středomoří,“ uvedla Bumbálková.
Novou pasáží ale rozšiřování centra nekončí. V takzvané čtvrté fázi by měl z pasáže vzniknout okruh. Pak by mělo centrum mít kolem 100.000 metrů čtverečních.