VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Modré studio vybírá jiným firmám barvy a loga

BRNO - Každá firma láká zákazníky nejen svými výrobky, ale také svou „tváří“. Tu jim pomáhá vytvořit například brněnské Modré Studio.

17.10.2007
SDÍLEJ:

Jiří Němec.Foto: DENÍK/Drahomír Stulír

Zaměřuje se na reklamu, grafiku, design a také na propagaci. „Často se nám ozývají majitelé budoucích firem, o kterých víme jen to, čím se jejich firma zabývá. Zbytek nechávají na nás. Dotvoříme jim firemní image, tedy navrhneme logo, vybereme podnikové barvy nebo vytvoříme vzhled internetových stránek,“ vysvětluje pětadvacetiletý majitel studia Jiří Němec.

Modré Studio se jmenuje podle této barvy proto, že podle Němce zní název jednoznačně česky. Založil jej před pěti lety, když mu bylo dvacet let. „Určitě to vyžadovalo jistou dávku odvahy, ale risk je zisk,“ usmívá se dnes. Od dětství se zajímal o design a grafické programy. Vystudoval management na živnostenské střední škole a do budoucna plánuje pokračovat v učení ve škole zaměřené přímo na design.

„Tři roky jsem pracoval jako marketingový manažer v jedné brněnské firmě, kde jsem načerpal zkušenosti. Souběžně se už začaly rodit plány na Modré Studio. Když jsem měl pocit, že se musím rozhodnout buď pro pozici zaměstnance, nebo pro vlastní firmu, neváhal jsem,“ osvětluje Němec podnikatelské začátky. Vše, co se týká designu, si osvojil několikaletým samostudiem. Spolupracuje s jedním stálým zaměstnancem a několika externími pracovníky. Provozní náklady firmy se snaží omezit na minimum.

Zatím podnikal doma, ale začátkem listopadu se přesune do nové kanceláře v Řečkovicích. „Kancelář pro mě ale není zas až tak důležitá, protože vždy dávám přednost tomu, dojet za zákazníkem osobně,“ vysvětluje Němec. Prvními zákazníky jeho studia byli zejména přátelé a známí. „V dnešní době k nám polovina zájemců o služby přichází na základě referencí od jiných spokojených klientů,“ uvádí grafik, v jehož pracovním týmu působí především mladí lidé. Modré Studio vytváří nejčastěji webové stránky, loga firem, reklamní brožury a letáky. Na zakázku také navrhuje interiéry i exteriéry společností.

„Jedna z našich posledních zakázek byla pro brněnské solární studio, kterému jsme vymýšleli celkový vzhled, od loga až po výběr barev,“ vzpomíná Němec. Nesoustředí se ale jen na pomoc soukromým firmám. V nabídce grafického a reklamního studia je i politický marketing.

„Ten mě hodně zajímá. Dlouhodobě spolupracujeme například s brněnskou radnicí v Židenicích. Podílíme se na tvorbě židenického zpravodaje,“ říká podnikatel.

17.10.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Taťána Malá (ANO).

Chci být poslankyní i náměstkyní hejtmana, říká Taťána Malá po úspěchu ANO

Lev Lolek a lvice Kivu spolu žijí už dva měsíce v brněnské zoologické zahradě v Bystrci.
17

Čtvrt roku života lvů v Brně: líbánky pokračují, lvíčata zatím na cestě nejsou

AKTUALIZOVÁNO

Voliči nám sečetli chyby, říká Onderka. Do sněmovny jde z druhého místa

Brno /ROZHOVOR/ - Dramatický úbytek voličů zaznamenali celostátně sociální demokraté. Ve volbách do Poslanecké sněmovny úplně propadli a získali jen necelých 7,3 procenta. Jedním z mála šťastných sociálních demokratů, který mohl slavit, se ale stal bývalý brněnský primátor Roman Onderka. Jihomoravané ho totiž 3 090 preferenčními hlasy katapultovali z šestého místa kandidátky na místo druhé. Tím mu zajistili místo v poslanecké sněmovně. „Nepočítal jsem s tím, že se do sněmovny dostanu, ale přece jenom jsem si to přál. Proto jsem dělal kontaktní kampaň. Jihomoravanům chci slíbit, že se za ně budu v Praze bojovat," řekl krátce po ukončení sčítání jihomoravských hlasů Onderka.

Volby 2017: ANO na jižní Moravě ovládlo všechna okresní města

Jižní Morava – Podobně jako na celostátní úrovni ovládlo volby na jižní Moravě hnutí ANO 2011. Jeho vítězství však nebylo tak drtivé jako v celé republice – v kraji získalo 27,4 procenta hlasů. Následuje ODS s 11,8 procenty hlasů, třetí je SPD s 11,6 procenty. Další byli Piráti, KDU-ČSL, ČSSD, komunisté, TOP 09 a Starostové a nezávislí.

Lidé ručně mleli obilí a aranžovali hroby. Na Špilberku slavili den archeologie

Brno /FOTOGALERIE, VIDEO/ - Hradním nádvořím se ozývá pípání detektoru kovů. Přístroj se pohybuje nad dlažbou a vydává pronikavé zvuky. Nedrží ho ale v ruce žádní hledači pokladů, nýbrž nadšené malé dítě. O kousek dál štípe mladá žena dříví. Místo moderní sekery však v ruce drží prehistorický nástroj. Neobvyklý pohled se v sobotu naskytnul návštěvníkům Špilberku. U příležitosti oslav Mezinárodního dne archeologie tam totiž archeologové připravili ukázky své práce a nabídli lidem i možnost vrátit se v čase.

Pro zdravější záda i mysl. Děti ve škole sedí na speciálních podložkách

Mokrá-Horákov  –  Zdravá záda i bystřejší myšlení mají děti ze základní školy v Mokré-Horákově na Brněnsku. Zúčastnily se totiž výzkumu, při kterém více než rok používaly zdravotní podložky na sezení.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení