Za stavbou nádraží stál Cyril Seifert z Brna, který získal koncesi na provoz trati mezi samostatnými obcemi Líšní a Černovicemi. První vlak přijel na nádraží 16. července roku 1905 a už o dva roky později trať přepravila 337 lidí. Na trati jezdily vlaky jak osobní, tak nákladní. V roce 1911 se připravovalo prodloužení z Líšně až do Jedovnic, ale sešlo z něj.

„V roce 1941 převzala provoz na trati Společnost brněnských pouličních drah a do roku 1944 ji elektrifikovala," uvedl autor knihy Moravy nebylo a Líšeň už tu byla Pavel Krafl. V roce 1944 pak osobní dopravu do Líšně po stejné trati začala zajišťovat tramvaj, pro kterou v roce 1947 vznikla u nádraží smyčka. Nákladní vlaky ovšem jezdily do Líšně ještě dalších dvacet let. Definitivně Brno ukončilo provoz na trati 4. října 1964. Alespoň pro tramvaje jej ale chce v budoucnosti obnovit.