Na kanálu znojmo.tv najdou diváci přes dvě stovky klipů, které propagují kulturní akce nebo nabízejí ohlédnutí za nimi. Nechybí ani kampaně natočené pro město s přívlastkem či #znojmochutna. „Tuto kampaň přihlásíme letos na Tourfilm a další festivaly, ze kterých jsme za minulá léta posbírali desítku ocenění,“ dodal Otruba.

Zdroj: Youtube

Podle ředitele Znojemské Besedy Františka Koudely patří dobře natočená a použitá videa k velmi účinným nástrojům. „Lze je velmi efektivně používat na sociálních sítích. Pokud je video poutavě natočené, dokáže tam zasáhnout širokou cílovou skupinu,“ prohlásil ředitel.

Ilustrační foto
Rajčata z jižní Moravy? Hamé řeklo dost

Podobná videa točí i firma Moje odpadky z Uherčic na Břeclavsku, která má úspěšný klip Léto bez plastů aneb ECO Song. „Cílem bylo, aby si lidi nekupovali nápoje v plastech,“ řekl Radek Staňka, který firmu založil a ve videoklipu účinkuje.

Zdroj: Youtube

Videa v číslech
• VideoBrothers natočili pro znojmo.tv přes 200 videí.
• Spoty na facebooku Znojma vidělo za červen 36 tisíc lidí.
• Moje odpadky natočily 42 videí. Klip Léto bez plastů aneb ECO Song má na facebooku za dva týdny přes 1,2 milionu zhlédnutí.

Se svými kolegy paroduje s popelářským vozem populární píseň Despacito. Na facebooku má jejich hit přes milion zhlédnutí.

Za poslední dva roky natočili několik videí o třídění odpadu, ale žádné nemělo větší úspěch. „V létě chceme natočit klip na bioodpad,“ předeslal Staňka.

Nápadu si cení i diváci. „O třídění se baví už mladší ročníky a pomalu se nad ním zamýšlí více lidí. Něco podobného tu prostě chybělo,“ řekl Adam Škarda.

Tesař. Ilustrační foto.
Špinavá práce. Jihomoravské firmy se perou o posily, děti řemeslem pohrdají