Tento vůz nejčastěji jezdí trasu linky 51, kde najede i čtyři sta kilometrů denně. „Sporadicky ho využíváme i na lince 303 a 898, které mají rovněž vyšší nájezd kilometrů," zmínila Tomaštíková. Množství najetých kilometrů podle ní nesouvisí s preferencí vozidel s naftovými motory, k nimž dopravní podnik nyní přistoupil v souvislosti s nejistotou dodavatele plynu pro příští rok a výrazným zdražením plynu, který pohání někde autobusy jezdící po Brně.

Autobusy brněnského dopravního podniku najedou za rok obvykle od padesáti do osmdesáti tisíc kilometrů. Záleží na typu. Crosswayů podobných šampionovi v počtu naježděných kilometrů má dopravce pět. „Pořídili jsme je v roce 2019," zmínila Tomaštíková.

Tramvajová linka 8 k bohunické nemocnici a kampusu.
Změny MHD v Brně bez zdražování: šalinou do kampusu, jiné trasy i rušení linek

V závislosti podle typu vozu absolvují autobusy v Brně prohlídku každých dvacet až čtyřicet tisíc kilometrů.

Dopravní podnik postupně svůj vozový park obnovuje. Například v roce 2020 nakoupil dvacet autobusů značky SOR typu NS za 102 milionů korun.