Podle ředitele společnosti Miloše Havránka podnik vyslyšel připomínky cestujících, kteří si stěžovali na absenci krátkodobé jízdenky. „Rozhodli jsme se velmi rychle zareagovat. Očekáváme, že se tím výrazně zvýší celkový počet prodaných SMS jízdenek až na sto tisíc kusů měsíčně," řekl Havránek.

Lidé krok vítají. „Když potřebuji jízdenku, je to většinou jen na krátký přejezd. Dvacet minut bohatě stačí," řekl Pavel Pospíšil.

Dopravní podnik službu spustil 25. listopadu. Od té doby prodal 110 tisíc SMS jízdenek.

Ale zachytil i pokusy o podvody. „Zaznamenali jsme šest pokusů o sdílení, respektive šest nabídnutých jízdenek ke sdílení. Revizoři ale kontrolují i zasláním kontrolní SMS. Proto jsme všechny pokusy odhalili. A navíc zablokovali čísla, ze kterých byla jízdenka objednaná," uvedla mluvčí Linda Hailichová.

SMS v Brně. Start od 1. února.

Pro zvětšení rozklikněte!