Do Brna má hosty přitáhnout televizní a online kampaň, která naváže na značku #brnotruestory. Tu používá již dva roky, obraz Brna buduje prostřednictvím autentických pohledů na město, které je něčím jiné. „Marketingová kampaň má nastartovat cestovní ruch v Brně. Podporou turistické karty zajistíme její rozšíření. Brnopas bude k sehnání i v ubytovacích zařízeních. Chceme prodloužit pobyt návštěvníků v Brně i regionu,“ uvedla městská zastupitelka Kristýna Černá.

V pořadí druhý koncert pro veřejnost po hromadném uzavření kulturních institucí odehrála Filharmonie Brno v pondělí na střeše tržnice na brněnském Zelném trhu.
Díky, Brno. Violoncellisté rozezněli Zelný trh, na koncert dorazily davy lidí

Letos se také odborníci na cestovní ruch v Brně více zaměří na turisty z České republiky. „S ohledem na současnou situaci upravujeme naše kampaně, více cílíme na tuzemské návštěvníky i obyvatele města. Chceme podporovat to nejlepší, co v Brně je, živé centrum, bohatou hudební scénu, skvělou gastronomii a přátelskou atmosféru,“ doplnila mluvčí brněnského turistického informačního centra Adéla Nováková.

Centrum chystá i novou vlastní kampaň. „Představí Brno jako pravé místo pro individuální intelektuálně založené turisty, kteří jsou požitkáři,“ dodala.

Oživit cestovní ruch se snaží celý region. Jižní Morava se turistům představuje hlavní kampaní Mimo davy, která láká na méně navštěvované destinace.

Kampaně 

- speciální kampaň Brna, navazující na značku #brnotruestory
- kampaň Turistického informačního centra Brno zaměřená na požitkáře
- hlavní kampaň Centrály cestovního ruchu Jižní Morava a Jihomoravského kraje nazvaná Mimo davy

Nasvícený zámek ve Slavkově u Brna.
Žijí ve stínu Lednice a oblíbených památek. Tohle jsou naše neobjevené skvosty