Ta spojuje Masnou ulici a Dornych. „Její stavba byla podmínkou, abychom mohli zahájit rekonstrukci ulice Dornych a okolí. Díky ní jsme si zajistili objízdnou trasu, kterou řidiči při přestavbě využijí," řekl náměstek brněnského primátora Richard Mrázek. Nová ulice měří asi 350 metrů a město za ni zaplatilo necelých pětapadesát milionů korun. Kromě nových inženýrských sítí vznikl i nový most přes Ponávku.
Otevřením nové ulice město dokončilo první etapu projektu Tramvaj Plotní. V těch dalších se pak tramvajové koleje přesunou z Dornychu do Plotní ulice. Do ní už pak autem dojedou pouze tamní obyvatelé. Právě jim má přeložka tramvají ulevit nejvíce. „Plotní ulice se tím výrazně zklidní. Osobní doprava pojede už jen po Dornychu, v jehož okolí je většinou průmyslová oblast, proto doprava nebude nikoho rušit," vysvětlil starosta Brna-jihu Daniel Kypr. Ulice zatím nese název Nová Agrozet. O jejím jméně rozhodnou obyvatelé Brna-jihu.
Další tři etapy stavby by mohly podle Mrázka začít už příští rok. Po zahájení pak potrvá nejméně dva roky. Celá přestavba bude stát více než miliardu korun.